Ο «θεσμικός» Νίκος Χατζηνικολάου, οι εκπτώσεις των εφημερίδων και η «μετάφραση» της λιτής και απέριττης ανακοίνωσης των εκδοτών
Χωρίς ονόματα και συγκεκριμένες αναφορές ο Νίκος Χατζηνικολάου, με την ιδιότητα του προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ), «κάλυψε» εμμέσως πλην σαφώς τον Κώστα Βαξεβάνη, εκδότη του Documento, μέλος της ΕΙΗΕΑ, αναφορικά με τον λόγο για τον οποίο η ΑΑΔΕ διενέργησε φορολογικούς ελέγχους στην εφημερίδα του.
Με μια λιτή αλλά σκληρή ανακοίνωση που δεν καταφέρεται εναντίον κανενός, η Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ) με αφορμή «δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών» τα οποία δεν κατονομάζει, «επιθυμεί να καταστήσει σαφές προς κάθε κατεύθυνση ότι η εμπορική πολιτική που ακολουθούν οι εφημερίδες και τα άλλα ΜΜΕ, και οι εκπτώσεις που κατά καιρούς προσφέρουν στους διαφημιζομένους, εντάσσονται στο πλαίσιο μιας καθόλα νόμιμης διαδικασίας που ακολουθείται εδώ και δεκαετίες».
Μάλιστα αναφέρει ότι «η κάθε εφημερίδα έχει το δικαίωμα να επιλέγει την τιμολογιακή πολιτική που θεωρεί ότι είναι η καταλληλότερη για να προσελκύσει τα διαφημιστικά έσοδα που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά της. Όταν αυτό γίνεται μέσα στα πλαίσια των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού και της ελεύθερης αγοράς, αναφορές σαν αυτές των τελευταίων ημερών στερούνται νομικού ερείσματος και βλάπτουν σοβαρά τον Τύπο σε μια περίοδο που περνά τη χειρότερη κρίση στην ιστορία του».
Ο αδαής, ο αναγνώστης που δεν έχει διαβάσει τι έχει προηγηθεί, αδυνατεί ωστόσο να καταλάβει τι «θέλει να πει ο ποιητής», που βέβαια τα λέει πολύ σωστά και ωραία. Να το εξηγήσουμε: Ο Κώστας Βαξεβάνης και το Documento τιμωρήθηκαν με πρόστιμο 435.000 ευρώ από την Εφορία η οποία «πάτησε» πάνω στις υψηλές εκπτώσεις που πρόσφερε σε διαφημιζόμενους η εφημερίδα για προσέλκυση διαφήμισης ισχυριζόμενη ότι «αυτό είναι τεκμήριο ενίσχυσής της με μαύρο χρήμα».
Άρχισαν τα όργανα: Mega εναντίον Ζούλα μέσω Ευαγγελάτου
Κανείς δεν περίμενε μια τόσο ολομέτωπη και σφοδρή, ανοιχτή επίθεση του Mega, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, μέσω της εκπομπής «Live News» του Νίκου Ευαγγελάτου, στην ΕΡΤ του Κωνσταντίνου Ζούλα για το αίτημα της διοίκησης να ζητήσει αύξηση του ανταποδοτικού τέλους που πληρώνουν οι πολίτες μέσω των λογαριασμών ρεύματος.
Ωστόσο η ευθεία επίθεση που πλαισιώθηκε με θερμά λόγια για την ποιότητα της δημόσιας τηλεόρασης «πάτησε» στο ανταποδοτικό τέλος κάνοντας λόγο για τις ακριβές σειρές που προβάλλει η ΕΡΤ και όπως αναφέρθηκε στο ρεπορτάζ του «Live News» είναι στην πραγματικότητα επιδοτούμενες από τους πολίτες, και ανταγωνίζονται ευθέως τα αντίστοιχα προγράμματα των ιδιωτικών καναλιών.
Πιο συγκεκριμένα το ρεπορτάζ της εκπομπής του Mega, ανέφερε ότι το ανταποδοτικό τέλος αυτή τη στιγμή είναι της τάξης των 3 ευρώ/μήνα, και το αίτημα της διοίκησης της ΕΡΤ με σχετική εισήγηση είναι να αυξηθεί κατά 0,50 λεπτά. Μάλιστα το ρεπορτάζ επικαλέστηκε τους τελευταίους ισολογισμούς της ΕΡΤ: του 2021 που ήταν 176.888.000 ευρώ και του 2022 που ανήλθαν σε 193.290.000 ευρώ, για να πει ότι αυτά τα νούμερα αντιστοιχούν σε τρεις ιδιωτικούς σταθμούς.
Σήμερα τα νοικοκυριά συνεισφέρουν ετησίως συνολικά 190 εκατ. ευρώ στην ΕΡΤ δηλαδή 3,5 ευρώ το μήνα και σε ετήσια βάση κάθε νοικοκυριό (μέσω ρολογιού παροχής ρεύματος) δίνει 36 ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 17%!
Προφανώς για να καλυφθούν οι αυξανόμενες δαπάνες της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, για να πληρωθούν πλουσιοπάροχα οι εξωτερικοί συνεργάτες (με συμβάσεις έργου), για να γίνει η εκχώρηση του προγράμματος σε συντριπτικό ποσοστό σε εταιρείες οπτικοακουστικών παραγωγών με τη μορφή μικτών παραγωγών, για να δοθούν οι αυξήσεις στις απολαβές όσων βρίσκονται στην κορυφή κ.ά.
Γιατί ο Ιβάν Σαββίδης έδωσε για υιοθεσία στον Κυριακού το καλύτερο παιδί του, τον «Έρωτα Φυγά»;
Για να σωθεί. Αφενός η σειρά – που έληγε άδοξα – και αφετέρου για να αντέξει το κανάλι που αιμορραγεί με το κόστος της αν και φέρνει αυξημένη τηλεθέαση. Τι θα κερδίσει το Open από αυτό;
Πρώτον 1 «ζεστό» εκατ. ευρώ, τα διαφυγόντα κόστη από την παραγωγή, τον υψηλό ΦΠΑ και τη μεταφορά του μισθολογίου των ηθοποιών και συντελεστών – κυρίως τη διαρροή χρήματος που καταβάλλεται αφθωρεί και παραχρήμα αμέσως μετά από κάθε γύρισμα όταν τα διαφημιστικά έσοδα έρχονται και 6 μήνες μετά.
Και τι θα χάσει; Πρώτον τους 700.000 τηλεθεατές που «συσπειρώνονται» στο Open κάθε φορά που προβάλλεται η σειρά οπότε θα πρέπει να βρει τρόπο να συγκρατήσει μέρος τους με ταινίες ή και ξένες σειρές.
Δεύτερον την τηλεθέαση του 20% και τα διαφημιστικά έσοδα καθώς «άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας» και τρίτον το έρεισμα, αυτό που επικαλείται ήδη στο αφήγημά του ότι έχει ένα καλό προϊόν στο prime time. Που δεν το έχει πια…
Τι θα κερδίσει ο ΑΝΤ1: Τηλεθέαση, διαφημιστικά έσοδα, παλαιότερα επεισόδια που μπορεί να προβάλλει σε επανάληψη και κυρίως κύρος που προκύπτει από την κίνηση αυτή ισχύος.
«Χαμηλό μονοψήφιο» επί του κόστους αποδελτίωσης προτείνει η ΕΔΕΕ σε Χατζηνικολάου, Κιμπουρόπουλο, Φιλιππόπουλο κ.ά.
Τη θέση της αναφορικά με το θέμα της ορθής πρακτικής χρεώσεων από τον ΟΣΔΕΛ προς τις εταιρείες – μέλη της, αποτυπώνει η Ένωση Εταιριών Επικοινωνίας και Διαφήμισης (ΕΔΕΕ) σε επιστολή που έστειλε πρόσφατα προς τις Ενώσεις που εκπροσωπούν εκδότες – δικαιούχους του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ). Το περιεχόμενο της επιστολής μάλιστα επικοινώνησε προς τα μέλη του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων ΕΔΕΕ η Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα (Δημήτρης Ρούλιας, Ελένη Σουράνη, Βασίλης Δασκαλόπουλος, Γιώργος Λιμπέρης).
H επιστολή συνοψίζει την τοποθέτηση της ΕΔΕΕ και την τρέχουσα κατάσταση, σε σχέση με τις απαιτήσεις του ΟΣΔΕΛ και τη σχετική διαπραγμάτευση προς τις ενώσεις: Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ), Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ), Σύνδεσμο Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) και Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ).
Η ΕΔΕΕ στην ουσία καλεί τις ενώσεις να συζητήσουν στις αρχές του 2024 προκειμένου να καταλήξουν το ύψος και τη διάρθρωση αμοιβών του για δικαιώματα αποδελτίωσης. Για το θέμα υπήρξε διαπραγμάτευση με τον ΟΣΔΕΛ ωστόσο ο Οργανισμός αποχώρησε στις αρχές Σεπτεμβρίου με την επιστολή διακοπής της διαπραγμάτευσης να συνυπογράφουν τότε, και οι ενώσεις ως φορείς δικαιούχων. Η ΕΔΕΕ ξεκαθαρίζει ότι αποδέχεται ότι ο ΟΣΔΕΛ έχει δικαίωμα είσπραξης συγγενικών δικαιωμάτων για τα αποκόμματα τύπου, εν γένει, από την ενσωμάτωση της σχετικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας υπ’αριθμ. (ΕΕ) 2019/789 (με το Ν. 4996/2022), δηλαδή από 25-11-2022 και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, η ΕΔΕΕ έχει επισημάνει και συνεχίζει να επισημαίνει ότι υποχρέωση του ΟΣΔΕΛ εκ του νόμου είναι να διασφαλίζει ότι οι απαιτήσεις του είναι εύλογες, καθολικές και αναλογικές. Μάλιστα έγινε ανταλλαγή εξωδίκων μεταξύ ΕΔΕΕ και ΟΣΔΕΛ για απαιτήσεις τις οποίες η Ένωση Εταιριών Επικοινωνίας και Διαφήμισης θεωρεί «καταχρηστικές».
Στην ουσία η ΕΔΕΕ θεωρεί ότι ο υπολογισμός συγγενικών δικαιωμάτων εκδοτών για τη χρήση αποδελτίωσης πρέπει να βασίζεται σε αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια βέβαιης χρήσης από τους υπόχρεους, μέσω ηλεκτρονικής καταγραφής.
Και μάλιστα κρίνει ότι «αυτά τα κριτήρια δεν μπορεί να βρίσκουν αντίθετους ούτε τις ενώσεις και τα μέλη τους, ως δικαιούχους, ούτε τον ΟΣΔΕΛ, ως φορέα διαχείρισης».
Και καταλήγει: «Δεδομένου ότι ο ΟΣΔΕΛ – για λόγους που δεν μας αφορούν ή βαρύνουν – δεν έχει αυτή τη διαχειριστική δυνατότητα στην παρούσα φάση, το πλησιέστερο κριτήριο βέβαιης χρήσης είναι η αγορά υπηρεσιών αποδελτίωσης, το δε κριτήριο αναλογικής χρήσης είναι το αντίστοιχο έξοδο για υπηρεσίες αποδελτίωσης. Χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό επί του κόστους αποδελτίωσης είναι εύλογο τόσο για τους δικαιούχους, όσο και για τους υπόχρεους, μπορεί δε να εφαρμοστεί άμεσα και αναδρομικά.»
Ζημίες για τη ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. Ε και;!
Με ζημίες προ φόρων 1,1 εκατ. ευρώ έναντι 1,6 εκατ. ευρώ το 2021 έκλεισε η Δάφνη Επικοινωνίες Α.Ε. του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ ενώ ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 32,1% λόγω μείωσης κυκλοφορίας των περιοδικών και της διακοπής της αντίστοιχης διαφήμισης. Το κόστος των πωληθέντων μειώθηκε κατά 900.000 ευρώ δηλαδή κατά 63,9%.
Η εταιρεία διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της τα sites Fthis, Glance και Bestofyou. Πάντως ο όμιλος έχει δείξει ότι δεν «πολυσκάει» αν κάποια εταιρεία του δεν έχει το performance που θα έπρεπε.
Μάλιστα και στις εκτός των ορίων της επικράτειας business έχει σταματήσει τη λειτουργία στο παρελθόν του ANT1 Prime, που μετέδιδε σειρές, ζωντανούς ποδοσφαιρικούς αγώνες και μουσικά video clips στη Β. Αμερική μέσω της πλατφόρμας της Dish Network, του ΑΝΤ1 NEXT μια διαδικτυακή συνδρομητική υπηρεσία μεταφόρτωσης βίντεο συνεχούς ροής κατά παραγγελία και του Blue, ενός μουσικού καναλιού σε Β.Αμερική και Αυστραλία.
Με 100% business «αύρα» η Κατερίνα Κασκανιώτη στο Ραδιομέγαρο
Μόνο σύστημα σειράς προτεραιότητας με …αριθμημένα χαρτάκια δεν έχει εγκαταστήσει έξω από το γραφείο της η Κατερίνα Κασκανιώτη, νέα προσωρινή μέχρι να γίνει μόνιμη, διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ η οποία ήδη βομβαρίζεται από αιτήματα για «ραντεβού», ομαδικά (συνδικαλιστικά, τμηματικά) και ατομικά.
Ποια είναι η «περιοχή» της, ποιος είναι ο χώρος της αποφασιστικής της αρμοδιότητας, ποιο είναι το όριο της εξουσίας της, είναι ένα θέμα που καθορίζεται τόσο από το σχετικό ΦΕΚ όσο και στο Δ.Σ. και φυσικά η Κατερίνα Κασκανιώτη θα κινηθεί προσεκτικά, αλλά θεωρείται απίθανο να μην μεταφέρει την επαγγελματική της αύρα και δεν αναδείξει τα skills του doer και του hands on στελέχους που έχτισε τόσα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και στη Nova, για να λύσει προβλήματα που λιμνάζουν και να αντιμετωπίσει προκλήσεις-«ταμπού».
Στην εκδήλωση γνωριμίας με τους δημοσιογράφους την περασμένη εβδομάδα η Κατερίνα Κασκανιώτη ήταν λιτή και αισιόδοξη, έδειχνε να κινείται με άνεση και ανέδειξε την ώσμωση στη σχέση της με τον πρόεδρο Κ.Ζούλα ο οποίος ευθαρσώς ξεκαθάρισε προς κάθε κατεύθυνση ότι «η Κατερίνα συνιστά δική του επιλογή με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης».
Στόχος της νέας διευθύνουσας συμβούλου όπως η ίδια επεσήμανε στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, είναι «να υπηρετήσει τον μεγάλο σκοπό της ΕΡΤ που είναι η παροχή ποιοτικού περιεχομένου με χρήση τεχνολογίας αιχμής για χάρη του πολίτη» προσθέτοντας ότι «η ΕΡΤ είναι μια σταθερή αξία, ότι έχει κάνει τρομερά βήματα στην ψυχαγωγία με αξιόλογο περιεχόμενο, υψηλές παραγωγές και τεχνολογία αιχμής».
Όπως έγινε σαφές ο διπλός στρατηγικός στόχος είναι η αναμόρφωση του ERTflix και του ERTnews με την Κατερίνα Κασκανιώτη να αναλαμβάνει το πρώτο και τον πρόεδρο Κ. Ζούλα το δεύτερο.
Ήδη στο πρώτο Δ.Σ. την περασμένη Δευτέρα, με την Κατερίνα Κασκανιώτη στη θέση της διευθύνουσα συμβούλου εγκρίθηκαν οι ανανεώσεις όλων των συμβάσεων των εργαζομένων για 3, 6 και 12 μήνες, αλλά και οι θέσεις των γενικών διευθυντών ως τις 30 Ιουνίου 2024. Εξαιτίας του όγκου των εκκρεμοτήτων προγραμματίστηκε και ένα ακόμη Δ.Σ. για τις 28 Δεκεμβρίου 2023.
Θα λύσει το γόρδιο δεσμό του Ertflix;
Ιδιαίτερο βάρος σκοπεύει πάντως να δώσει η Κατερίνα Κασκανιώτη στην αναμόρφωση της πλατφόρμας του ERTflix προκειμένου να έχει τη δυνατότητα ο τηλεθεατής να συνεχίζει τη θέαση του προγράμματος από εκεί που σταμάτησε την τελευταία φορά.
Πρόκειται για μια αναγκαιότητα που εκκρεμεί επί 5 χρόνια η οποία εφόσον ικανοποιηθεί, θα βάλει το ERTflix στο «κάδρο» των σύγχρονων πλατφορμών της Ευρώπης.
Μάλιστα θα καταβληθεί προσπάθεια να γίνει αυτό εφικτό πριν ολοκληρωθεί ο ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένου συστήματος υπηρεσιών Over the Top, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών εγκατάστασης και παραμετροποίησης, συντήρησης, εκπαίδευσης και περαιτέρω ανάπτυξης, αξίας 5.890.000 ευρώ με ΦΠΑ και για 6 χρόνια.
Νίνο Ελματζιόγλου: Πάμε για ΕΜΜΥ, αν μας θέλει και το Netflix…
Ο Νίνο Ελματζιόγλου έχει μεγάλη εμπειρία στην τηλεόραση και έχει γράψει 2.500 ώρες τηλεοπτικής παραγωγής στη μυθοπλασία, την ψυχαγωγία, τα ντοκιμαντέρ και τις ζωντανές μεταδόσεις. Συνιδρυτής και συνιδιοκτήτης των Τηλεοπτικών Στούντιο Παιανίας, αντιπρόεδρος στην TVE (εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών), παραγωγός ειδήσεων του Mega, μέλος ΔΣ της Epsilon AE και διευθύνων σύμβουλος της Big Shot (εταιρεία διαφημιστικής παραγωγής), έχει βάλει τη δική του «σφραγίδα» στο αφήγημα της ΕΡΤ στον τομέα της ψυχαγωγίας και προφανώς θα πρέπει να συνεργαστεί στενά με την Κατερίνα Κασκανιώτη, έχοντας ανάλογη εμπειρία.
Στόχος του ως μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΤ είναι να αναδείξει τις σειρές τόσο στην πλατφόρμα του ERTflix όσο και στο εξωτερικό αλλά και σε θεσμούς όπως τα ΕΜΜΥ στα οποία όπως μας αποκάλυψε θα διεκδικήσει βραβείο για την «Έρημη Χώρα» που είχε το περασμένο Σαββατοκύριακο 1.650.000 views. Στην ερώτησή μας αν θα διεκδικούσε μια θέση και στο Netflix η απάντηση ήταν ότι «δεν γίνεται έτσι, το Netflix επιλέγει τι θέλει και το ζητάει. Αν μας ζητήσει κάτι θα το συζητήσουμε φυσικά, γιατί όχι;».
ΕΡΤ: Γιατί τόση πρεμούρα για την αύξηση «ασφαλίστρου ευθύνης» των μελών του Δ.Σ.;
Αίσθηση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι μεταξύ των πρώτων θεμάτων που συζητήθηκε και εγκρίθηκε στην συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΡΤ, ήταν η ανανέωση του (ετήσιου) συμβολαίου με ασφαλιστική εταιρεία που αφορά στην «Αστική ευθύνη στελεχών διοίκησης ΕΡΤ Α.Ε.». Το προηγούμενο ασφαλιστήριο συμβόλαιο οδεύει προς τη λήξη του και έχρηζε ανανέωσης. Επίσης παρόμοια ασφαλιστήρια συμβόλαια γίνονται για τις διοικήσεις υπηρεσιών του δημοσίου.
Τίποτα το γκρίζο για τη επιλογή και συνεργασία με την ίδια ασφαλιστική, δεδομένου ότι αξιολογείται ως αξιόπιστη αλλά και επειδή εκ του νόμου η ΕΡΤ για συμβάσεις έως 30.000 ευρώ μπορεί να κάνει απευθείας αναθέσεις.
Επίσης η πρόταση της ασφαλιστικής η οποία υποβλήθηκε ηλεκτρονικά ήταν, ως προς το οικονομικό σκέλος της, εντός πλαισίου του προϋπολογισμού της ΕΡΤ και κρίθηκε τεχνικά κατάλληλη από την αρμόδια υπηρεσία, τη διεύθυνση Προμηθειών & Διαχείρισης της κρατικής ραδιοτηλεόρασης.
Τι σημαίνει πρακτικά ένα συμβόλαιο «Ασφάλισης ευθύνης στελεχών διοίκησης», της ΕΡΤ εν προκειμένω; Ότι σε περίπτωση που κάποιος (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) κινηθεί νομικά κατά της ΕΡΤ με προσφυγή στα αστικά δικαστήρια αξιώνοντας αποζημίωση από τη διοίκησή της, κάθε ενέργεια να μην βαρύνει τα μέλη που περιγράφονται ως διοίκηση της ΕΡΤ. Γι αυτό άλλωστε και το ποσό της ετήσιας ασφάλισης βαραίνει την εταιρεία.
Ωστόσο αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι από το 2019- με την αλλαγή διοίκησης δηλαδή- και επί τρία χρόνια το ασφάλιστρο αυτό πήρε ισάριθμες αυξήσεις. Αποτέλεσμα, μέσα σε μια τετραετία το ποσό του ασφάλιστρου σχεδόν διπλασιάστηκε: Από 9.500 ευρώ το 2018, στα 12.500 ευρώ το 2019, στα 14.400 ευρώ το 2020 και στα 17.920 ευρώ το 2021.
Στη δικαιοσύνη κατά της «Αξίας» ο Π. Δουδωνής
Νομικά κατά της εφημερίδας «Αξία», για ειρωνικό σχόλιο και μειωτική αναφορά σε βάρος του, γνωστοποίησε πως θα κινηθεί ο Παναγιώτης Δουδωνής.
Σε παραπολιτική στήλη, η εφημερίδα γράφει για τα χρόνια που ο βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ ήταν μαθητής στο Αρσάκειο, χαρακτηρίζοντας τον «σύγχρονο Δημοσθένη βραχύσωμο που δεν μπορούσε να πει το ρο».
Σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην Twitter), ο κ. Δουδωνής αναφέρει:
«Η δημοσιογραφία στα καλύτερά της, εφημερίδα «Αξία», σήμερα. Το πρόβλημα στην άρθρωσή μου που υπονοούν και η σχετική ειρωνικότατη αναφορά στο πρόβλημα του Δημοσθένη, οφείλεται σε αδαμαντινοβλάστωμα άνω γνάθου με το οποίο διαγνώστηκα τέτοιες μέρες το 2018, για το οποίο χρειάστηκε να υποβληθώ σε εγχείρηση και με οδήγησε σε μερικό ακρωτηριασμό της άνω γνάθου και τμήματος της υπερώας, με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα να φοράω προσθήκη. Όσον δε αφορά στη μειωτική αναφορά για το αν ήμουν ΠΑΣΟΚ, όχι δεν ήμουν απλά ΠΑΣΟΚ, ήμουν πολύ ΠΑΣΟΚ.
Η υπόθεση θα λάβει την οδό της δικαιοσύνης και η αποζημίωση θα δοθεί σε οργανώσεις που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή στην κοινωνική και πολιτική ζωή ατόμων με αναπηρία και ακρωτηριασμούς. Τέλος η ανοχή».
Αύξηση κεφαλαίου για την Barking Well Media
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στη Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη κατά 190.000 ευρώ αποφασίστηκε από την έκτακτη, γενική συνέλευση των μετόχων. Η ΑΜΚ θα γίνει με την κεφαλαιοποίηση ήδη κατατεθέντων ποσών και το μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης θα ανέρχεται σε 7,246 εκατ. ευρώ.
Ο ΣΚΑΪ είναι Survivor, παρά τη χαμηλή τηλεθέαση
Πώς και πώς περιμένουν στον ΣΚΑΪ την 7η Ιανουαρίου οπότε επιστρέφει το SURVIVOR για 7η χρονιά για να ρεφάρει τις χαμηλές πτήσεις τηλεθέασης στις οποίες συνέβαλε το φετινό πρόγραμμα και κυρίως οι «Πανθέοι».
Ο Γιώργος Λιανός θα κηρύξει την έναρξη του Survivor στον Άγιο Δομίνικο, εκεί όπου 24 παίκτες θα ζήσουν για τους επόμενους μήνες την εμπειρία επιβίωσης εκεί που Διάσημοι και Μαχητές θα έρθουν αντιμέτωποι με πρωτόγνωρους κανόνες αλλά και ανανεωμένους στίβους μάχης.
Tέσσερα πρόσωπα έχουν ήδη «κλειδώσει» για την ομάδα των «Διασήμων», ωστόσο δεν έχουν ακόμη υπογράψει. Πρόκειται για τους Σάββα Πούμπουρα, Δημήτρη Βλάχο, Κατερίνα Δαλάκα και Ασημίνα Χατζηανδρέου.
Άλλα 3 εκατ. ευρώ για τον ΣΚΑΪ
Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Ειδήσεις Ντοτ Κομ (ΣΚΑΪ) ύψους 3 εκατ. ευρώ αποφασίστηκε από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας σύμφωνα με την οποία ορίστηκε για τον έλεγχο των Οικονομικών καταστάσεων της χρήσης από 01/01/2023 έως 31/12/2023, η ελεγκτική εταιρεία «KPMG ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ A.E.».
Διαβάστε επίσης: