Μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης του 67% του Οργανισμού Λιμένα Ηρακλείου, ο όμιλος Γκριμάλντι εξασφάλισε και τον τερματικό σταθμό Darsena Toscana στο Λιβόρνο.

Η πρόταση εξαγοράς εγκρίθηκε από την Αντιμονοπωλιακή Αρχή της Ιταλίας και ο Εμανουέλε Γκριμάλντι δήλωσε ότι «ο τερματικός σταθμός θα συνεχίσει να λειτουργεί, όπως ακριβώς ήταν μέχρι τώρα , τόσο στον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, όσο και των πορθμείων» και πρόσθεσε:

1

«Ο όμιλος μας ήδη πραγματοποιεί τέτοιου είδους μικτές δραστηριότητες σε διάφορα λιμάνια στη Φινλανδία, το Βέλγιο και την Αφρική. Αυτό δεν είναι κάτι νέο για εμάς και τίποτα δεν θα αλλάξει για το λιμάνι του Λιβόρνο. Ακόμη και η κυκλοφορία των αυτοκινήτων θα συνεχίσει να πηγαίνει εκεί που ήταν πάντα»

Με αυτή τη νέα λιμενική παρουσία, η ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία θα επιδιώξει πρωτίστως να ενισχύσει περαιτέρω τις θαλάσσιες συνδέσεις της από την Τοσκάνη στη Σαρδηνία (΄Ολμπια) και τη Σικελία (Παλέρμο).

«Στον τερματικό σταθμό Darsena Toscana θα κατασκευάσουμε θαλάσσιους αυτοκινητόδρομους και εμπορευματοκιβωτίων εάν το πράσινο φως έρθει από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς, αλλά δεν θα πρέπει να υπάρχουν προβλήματα. Θέλουμε να διατηρήσουμε τον ανταγωνισμό ζωντανό και να αναπτύξουμε τις γραμμές μας προς τη Σικελία και τη Σαρδηνία, όπου είμαστε ήδη ηγέτες της αγοράς. Από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι τις 30 Νοεμβρίου διακινήσαμε 1.094.000 επιβάτες, η Moby διακίνησε 607.000 και η Corsica Ferries 408.000. έχουμε μεγαλώσει περισσότερο από τον καθένα», τόνισε με έμφαση ο Εμανουέλε Γκριμάλντι.

Διαβάστε επίσης:

ΟΛΠ: Δύο νέες κορυφαίες διακρίσεις στο τέλος του έτους

Performance Shipping: Εξασφάλισε έσοδα 25,7 εκατ. δολαρίων

Μαρία Αγγελικούση: Μυστήριο με την απόλυση του διευθυντή της εφοπλίστριας λίγο πριν του δώσει μπόνους