ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.
Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Λιανός (Επιτροπή Ανταγωνισμού): Οι καταναλωτές να κάνουν αγωγές στις τράπεζες
Εκπτώσεις στα εισιτήρια για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς την περίοδο των γιορτών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γέννησε η Αλεξάνδρα Νίκα – Πατέρας για πρώτη φορά ο Κωνσταντίνος Αργυρός
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο