ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρει ο Πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Αληγιζάκης, «Η σημερινή συγκυρία προσφέρει μια πολύ καλή ευκαιρία στην “ελίν electricon” να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας που σήμερα δεν ξεπερνάει το 0,5%. Το μπλε τιμολόγιο σε αυτήν την τιμή, είναι μια πολύ ελκυστική επιλογή για τους καταναλωτές», σημειώνει, «καθώς είναι φθηνότερο από τα υπόλοιπα μπλε της αγοράς, αλλά και πιο ανταγωνιστικό από πολλά κυμαινόμενα».
«Πριν μερικά χρόνια μπήκαμε στην αγορά με μικρά βήματα, απλά για να τοποθετηθούμε. Τώρα στόχος μας είναι η ανάπτυξη, να ισχυροποιηθούμε και να μεγαλώσουμε», σημειώνει ο κ. Αληγιζάκης, τονίζοντας ότι και στο πράσινο τιμολόγιο, η τιμή που έχει δώσει η εταιρεία είναι μεταξύ των πιο φθηνών της αγοράς.
Όσον αφορά την πορεία των μεγεθών του ομίλου Ελίν στο τέταρτο τρίμηνο, όπως αναφέρει, υπάρχει μεγάλη μείωση στο πετρέλαιο θέρμανσης που λόγω του καιρού, είναι μειωμένο κατά 38% από πέρσι. Τα καύσιμα κίνησης κινούνται ελαφρά ανοδικά στο τέταρτο τρίμηνο +3% η βενζίνη και +5% το ντίζελ, αλλά συνολικά οι πωλήσεις θα είναι πτωτικές στο τέταρτο τρίμηνο.
Η εσωτερική αγορά περνάει πολύ μεγάλη κρίση, τονίζει, και τα κέρδη των εταιρειών προέρχονται από τα αεροπορικά καύσιμα και τις εξαγωγές.
«Από τα 3 δισ. τζίρο που αναμένει η Ελίν το 2023, τα 2/3 προέρχονται από εξαγωγές», αναφέρει.
Στρατηγική ανάπτυξης 2024
Ήδη από το τελευταίο τρίμηνο του 2024 ο όμιλος Ελίν, έχει αναπτύξει 8 νέα πρατήρια, 5 στη Βόρειο Ελλάδα και 3 στη Νότιο και ετοιμάζει ακόμη ένα στην Αθήνα. Συνολικά διαθέτει 580 πρατήρια.
Στόχος της εταιρείας για το 2024 είναι να συνεχίσει την ανάπτυξή της με νέα πρατήρια με έμφαση την Αθήνα.
«Στόχος μας είναι ειδικά στην Αθήνα, να δημιουργήσουμε πρατήρια που θα ανταποκρίνονται στις ενεργειακές ανάγκες των καταναλωτών του μέλλοντος, να είναι δηλαδή πρατήρια και για CNG, LNG και ηλεκτροκίνηση.
Η εταιρεία, συνεργάζεται με τη ΔΕΗ Blue για την ανάπτυξη δικτύου φορτιστών στο δίκτυό της. Ωστόσο, οι γραφειοκρατικές απαιτήσεις του υπουργείο Μεταφορών καθυστερούν την ανάπτυξη και έτσι έχουν τοποθετηθεί φορτιστές σε 27 πρατήρια ενώ ο στόχος ήταν 100.
«Η άδεια για φορτιστή από το υπουργείο Μεταφορών, είναι το ίδιο δύσκολη σαν να κάνεις πρατήριο από την αρχή», τονίζει ο κ. Αληγιζάκης.
Στους στόχους της εταιρείας για το 2024 είναι να προσθέσει φορτιστές σε 30 επιπλέον πρατήρια.
Διαβάστε επίσης:
ελίν: Μείωση του τζίρου στο εννεάμηνο κατά 33%
ΔΕΗ: Πώς η εξαγορά της Enel Romania δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην παραγωγή ενέργειας
Elpedison: Με 0,169 ευρώ/kWh το μπλε τιμολόγιο – Οι στόχοι της εταιρείας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα