ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια σημαντική εξαγορά για το χαρτοφυλάκιό της προχώρησε η SoftOne, η οποία πήρε το 100% της Sunsoft, εταιρείας που εξειδικεύεται στην παραγωγή και εγκατάσταση προηγμένων πληροφοριακών συστημάτων για επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το τίμημα ανήλθε στα 6 εκατ. ευρώ, με τον κ. Επαμεινώνδα Μιμίκο και την κ. Βαλσάμω Μιμίκου, τους δύο εταίρους της SunSoft, να πωλούν το σύνολο των μεριδίων τους στην SoftOne, δηλαδή 3.600 μετοχές αξίας 1.666 ευρώ ανά μετοχή.
Η κίνηση αυτή από πλευράς Softone επιβεβαιώνει τις πρόσφατες… εξαγγελίες του CEO, κ. Πάνου Μαρτίνη, ο οποίος από την Κρήτη πριν λίγους μήνες έλεγε ότι ο όμιλος αναμένεται να προχωρήσει σε νέες εξαγορές, οι οποίες θα συμβαδίζουν με το business plan και θα δώσουν προστιθέμενη αξία στην εταιρεία.
Επιπλέον ο κ. Μαρτίνης είχε τονίσει ότι από το 2024 θα γίνουν και νέες εξαγορές, ενώ στο πλάνο υπάρχει και η επέκταση και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Λάρισα, ο Βόλος, τα Γιάννενα και η Πάτρα.
Άλλωστε η Softone αναμένει το 2023 να κλείσει με τζίρο πάνω από τα 50 εκατ. ευρώ ενώ το Ebitda θα φτάσει τα 13 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία δεν επιδιώκει να αθροίσει τζίρους μέσα από τις εξαγορές (σ.σ.: η οργανική ανάπτυξη εισφέρει το 60% του τζίρου), αλλά να επεκταθεί σε νέες αγορές και να δημιουργήσει άμεσες συνέργειες, στο πλαίσιο ενός συνολικού οικοσυστήματος. Ενός οικοσυστήματος η αξία του οποίου αναμένεται να υπερβεί φέτος τα 120 εκατ. ευρώ και να ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ το 2026.
Ο Όμιλος SoftOne, μέσα από τη νέα αυτή επένδυση, θα αξιοποιήσει τις εμπορικές ευκαιρίες που απορρέουν τόσο από τις ισχυρές αναπτυξιακές προοπτικές της Ho.Re.Ca, όσο και από τις προκλήσεις που φέρνει η ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων του κλάδου.
Η στρατηγική ανάπτυξης
Η στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου βασίζεται σε 4 βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος που δημιουργεί αξία για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Στόχος της SoftOne είναι να υλοποιήσει καινοτόμες ψηφιακές λύσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών, χτίζοντας παράλληλα μακροχρόνιες σχέσεις αξίας, στηρίζοντας τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή. Με όλα τα προϊόντα και τις λύσεις που θα δώσει αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα συγκριτικά με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου.
Ο δεύτερος άξονας ανάπτυξης σχετίζεται αρκετά με τον πρώτο, καθώς αφορά στην επένδυση του ομίλου σε νέα εργαλεία και καινοτόμων λύσεων στο cloud, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο του.
Ο τρίτος και πιο σημαντικός άξονας είναι η στόχευση του ομίλου σε νέες εξαγορές και επενδύσεις.
Με αυτό τον τρόπο η SoftOne θα μπει πιο δυναμικά και σε νέες αγορές διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιό της, ενώ κοιτάει τη διείσδυση σε αγορές του εξωτερικού, δίνοντας ωστόσο προτεραιότητα στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, δύο αγορές με μεγάλες δυνατότητες και ταχύτατα αναπτυσσόμενες, όπου ήδη δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Διαβάστε επίσης:
Deloitte: Πάνω από €10 δισ. ο αντίκτυπος του Gen AI στην ελληνική οικονομία έως το 2030
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπουργείο Ανάπτυξης: Πρόστιμα ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ πολυεθνικές για αθέμιτη κερδοφορία – Ποιες είναι
- ΙΤΕΠ: «Υψηλή» και «άνιση» φορολογία στα Ξενοδοχεία – Το 19% του κόστους παραγωγής αντιστοιχεί σε φόρους
- Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ διατηρεί προβάδισμα ασφαλείας από το ΠΑΣΟΚ – Τρίτο κόμμα το ΚΚΕ – Οκτακομματική Βουλή
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις