ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Επιτροπή Ναυσιπλοΐας του Ρήνου (Ccnr) ενέκρινε για πρώτη φορά έργο για τον τηλεχειρισμό ενός γερμανικού πλοίου που λειτουργεί στην εσωτερική ναυσιπλοΐα.
Το πιλοτικό έργο Antwerp Seafar παρουσιάστηκε στη «Μικρή Ναυτιλιακή Επιτροπή» από βελγική αντιπροσωπεία και το σχετικό αίτημα έγινε δεκτό.
Τα πλοία που συμμετέχουν στο πιλοτικό έργο ανήκουν στη ναυτιλιακή εταιρεία Haren Deymann. Η δοκιμή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στο τμήμα του Ρήνου μεταξύ Βόννης και Gorinchem.
Σύμφωνα με την υπογεγραμμένη συμφωνία, το πλοίο μπορεί να ελέγχεται εξ αποστάσεως «μόνο σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές από χειριστή που βρίσκεται σε κέντρο τηλεχειρισμού».
Ωστόσο, ένας αξιωματικός και πλήρωμα πρέπει να είναι πάντα πάνω στο πλοίο για να μπορούν να επέμβουν ανά πάσα στιγμή. Το πλήρωμα θα μειωθεί σε μεταγενέστερα στάδια του πειράματος.
Αυτό είναι μια απόλυτη καινοτομία στον Ρήνο. Ένα δεύτερο απομακρυσμένο κέντρο βρίσκεται υπό κατασκευή στο Duisburg, το οποίο στο μέλλον θα διαχειρίζεται επίσης η Seafar.
Διαβάστε επίσης:
Μαρίνα Χατζημανώλη: Η Ελλάδα είναι η μητέρα πατρίδα για την Κύπρο και στην ναυτιλία
Συνάντηση Στυλιανίδη με Ντόζα (ΒΕΠ) για θέματα ναυτιλιακής εκπαίδευσης και ναυπηγοεπισκευής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;