ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Μετά την πώληση του P. Kikuma, ο στόλος της εταιρείας αποτελείται σήμερα από επτά δεξαμενόπλοια Aframax και ένα δεξαμενόπλοιο LR2 Aframax LNG που αναμένεται να παραληφθεί κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2025.
Σχολιάζοντας τις εξελίξεις, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, η ολοκλήρωση της πώλησης του παλαιότερου δεξαμενόπλοιου Aframax μας οδηγεί σε ένα ακόμα πιο ελκυστικό προφίλ στόλου που αποτελείται από νεότερα πλοία. Αυτή η στρατηγική αλλαγή τοποθετεί την εταιρεία μας ευνοϊκά για να κεφαλαιοποιήσει τη θετική δυναμική του περιβάλλοντος ναύλωσης δεξαμενόπλοιων. Η ακαθάριστη τιμή πώλησης των 39,3 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ όχι μόνο αποφέρει κέρδος περίπου 17,3 εκατομμυρίων δολαρίων από την πώληση του πλοίου κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αλλά διευκολύνει επίσης την προπληρωμή των 13,9 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για το ανεξόφλητο χρέος μας με την Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε., για την εξασφάλιση των πλοίων M/T P. Kikuma και M/T P. Monterey. Με έναν ισχυρό ισολογισμό, η εταιρεία βρίσκεται σε καλή θέση για να επιδιώξει τους στόχους ανανέωσης και επέκτασης του στόλου της».
Διαβάστε επίσης:
Μαρίνα Χατζημανώλη: Η Ελλάδα είναι η μητέρα πατρίδα για την Κύπρο και στην ναυτιλία
Γιάννης Παππάς: Ξεκίνησαν οι καταβολές για το Μεταφορικό Ισοδύναμο
Συνάντηση Στυλιανίδη με Ντόζα (ΒΕΠ) για θέματα ναυτιλιακής εκπαίδευσης και ναυπηγοεπισκευής