ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από το κατάστημα Συντάγματος ξεκινά η συνεργασία Vodafone – Public, η οποία στην τελική της μορφή θα περιλαμβάνει 44 καταστήματα shop in Shop.
Στόχος η αλλαγή της εμπειρίας του πελάτη, αλλά και το μεγαλύτερο αποτύπωμα στην αγορά.
Τη συνεργασία Vodafone – Public ανακοίνωσαν επίσημα πριν από λίγο οι δύο πλευρές, παρόντος του CEO των Public Ρομπυ Μπουρλά και της εμπορικής διευθύντριας της Vodafone, Καίτης Σταθάκη.
Η συνεργασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε 18 μήνες με την κατασκευή 44 καταστημάτων shop in shop μέσα στα Public.
Στόχος των δυο πλευρών είναι η ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου συνεργασίας που θα προσφέρει στον πελάτη νέες υπηρεσίες, καλύτερη εμπειρία, δίνοντας έμφαση στα συμβόλαια συνδρομητικής και σταθερής τηλεφωνίας.
O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Σήμερα δύο αγαπημένοι προορισμοί συναντιούνται για να φέρουν μαζί μία νέα εποχή εμπειριών στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί η συνεργασία που εγκαινιάζουμε επίσημα σήμερα, είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία.»
Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η ανακοίνωση που πραγματοποιήσαμε περίπου 3 μήνες πριν, αποκαλύπτεται σήμερα, ως μια νέα πραγματικότητα, για όλους τους καταναλωτές στο εμβληματικό κατάστημα του Public Συντάγματος. Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands».
Διαβάστε επίσης:
Τι φέρνει ο νέος Ψηφιακός Βοηθός στο Δημόσιο – Τι θα κάνει το chatbot
Mytilineos – GE Vernova: Σύμβαση 1 δισ. λιρών για υποθαλάσσια διασύνδεση στη Βρετανία
Σκλαβενίτης: Αυξάνει μισθούς και παροχές για τους εργαζόμενους – Στα 900 ευρώ ο βασικός
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike