ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Το καλοκαίρι ο διαγωνισμός για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Για το καλοκαίρι του 2024 προετοιμάζεται το Υπερταμείο να εκκινήσει τον διαγωνισμό «πακέτο» της παραχώρησης για τα 22 μικρότερα αεροδρόμια της χώρας, μέσω της μεθοδολογίας ΣΔΙΤ, όπως δηλαδή έγινε με το αεροδρόμιο στο Καστέλι
Πρόκειται για τα αεροδρόμια: Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη.
Να σημειωθεί ότι η αρχή έχει ήδη γίνει με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ο διαγωνισμός του οποίου προχωρά στη β’ φάση, έτσι ώστε μέχρι τον Μάρτιο του 2024 να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να βρεθεί ο ανάδοχος.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα τέσσερα σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι εκείνα που εκτιμάται ότι θα συμμετάσχουν και στο διαγωνισμό και για τα 22 μικρότερα αεροδρόμια.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τα σχήματα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports, Μυτιληναίος – Corporation America Airports, Egis Airport Operation – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Cote d’Azur, Fraport AG – Delta Airports – ΠΗΛΕΑΣ (του ομίλου Κωνσταντακόπουλου).
Το σχήμα που θα επικρατήσει θα αναλάβει μέσω ενός SPV τη διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, διατήρηση και εκμετάλλευση του Διεθνούς Αεροδρομίου Καλαμάτας για 40 χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Υπερταμείο, στο πλαίσιο της αξιοποίησης των 22 αεροδρομίων, μελετά τη μετατροπή του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου σε cargo αεροδρόμιο.
Διαβάστε επίσης
Υπερταμείο: Έξυπνες λύσεις για το “πακετάρισμα” των 23 αεροδρομίων
Epsilon Financials: Όλη η οικονομική πληροφόρηση σε μία οθόνη