Η ομάδα της Audi Sport υπέβαλε το Audi RS Q e-tron στην τελική του δοκιμή στη Νότια Γαλλία.

Συμμετείχαν και τα τρία πληρώματα ενώ στο επίκεντρο βρέθηκε η περαιτέρω ενίσχυση της αντοχής των εξαρτημάτων. Τα τρία πληρώματα της Audi, Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger και Carlos Sainz/Lucas Cruz, πραγματοποίησαν τις τελικές ρυθμίσεις.

1

Η προτεραιότητα των μηχανικών πριν από την τρίτη συμμετοχή της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της αντοχής όλων των εξαρτημάτων. Τα τρία πληρώματα, κατά τη διάρκεια της πενθήμερης δοκιμής που φιλοξενήθηκε στο Château de Lastours, διένυσαν μια συνολική απόσταση που ξεπέρασε τα 900 χιλιόμετρα.

“Εκπληρώσαμε έτσι τις απαιτήσεις εξέλιξής μας και τώρα επικεντρωνόμαστε πριν από τον Ιανουάριο στις εργασίες των logistics που απομένουν”, σχολίασε ο Rolf Michl, επικεφαλής της Audi Motorsport και συμπλήρωσε: “Έχουμε προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα, αλλά το Ράλλυ Ντακάρ παραμένει η πιο φιλόδοξη και με διαφορά η πιο δύσκολη αποστολή στο πρόγραμμά μας και το προσεγγίζουμε με μεγάλο σεβασμό. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, καθώς και στους οδηγούς και συνοδηγούς μας για τη δουλειά που έχουν κάνει μέχρι σήμερα για αυτή την πολύ απαιτητική πρόκληση”.

Υπό τις οδηγίες του τεχνικού διευθυντή Dr. Leonardo Pascali, η προσοχή των μηχανικών στράφηκε στην επιβεβαίωση των προτύπων ποιότητας. Το καινοτόμο Audi RS Q e-tron χαρακτηρίζεται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του με μπαταρία υψηλής τάσης και μετατροπέα ενέργειας.

Το σύστημα της μπαταρίας και τα άλλα εξαρτήματα του εξαιρετικά αποδοτικού και χαμηλών εκπομπών ρύπων concept έπρεπε να περάσουν τις τελικές δοκιμές αντοχής στην περιοχή  μεταξύ Narbonne και Perpignan, στις γαλλικές ακτές της Μεσογείου.

«Από πλευράς logistics, η τοποθεσία αυτή ήταν ιδανική για να ταξιδέψουμε μέχρι εκεί, ενώ επέτρεπε σύντομους χρόνους απόκρισης αν χρειαζόμασταν κάτι από τη Γερμανία», ανέφερε ο Pascali και συνέχισε αναφέροντας: «Εξετάσαμε όλα τα εξαρτήματα και τα συστήματα, τόσο αυτά που υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο και χρησιμοποιήθηκαν εκ νέου όσο και αυτά που εξελίχθηκαν από την αρχή. Το ζητούμενο ήταν η τήρηση των προκαθορισμένων προτύπων ποιότητας σε όλους τους τομείς».

Ταυτόχρονα, οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν για άλλη μια φορά το στήσιμο και τις ρυθμίσεις του RS Q e-tron για το Ράλλυ Ντακάρ, που είχαν εξελίξει σε διαφορετικά εδάφη κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της Q Motorsport, Sven Quandt τόνισε: «Κατορθώσαμε να διεκπεραιώσουμε όλα τα απαραίτητα σημεία της λίστας ελέγχου μας. Οι οδηγοί και οι μηχανικοί μας έθεσαν τα αυτοκίνητα σε δοκιμασία εν όψει του Ράλλυ Ντακάρ.

Ο Carlos, ο Mattias και ο Stéphane είναι ευχαριστημένοι. Δοκίμασαν στα αυτοκίνητά τους ακόμη και κάποια από τα ανταλλακτικά. Θα πάμε στο Ράλι Ντακάρ με ενθουσιασμό, αλλά και με ηρεμία. Όλοι έχουν δείξει ότι είναι πραγματικά παίκτες που λειτουργούν για την ομάδα. Προσεγγίζουν τα καθήκοντά τους στοχευμένα και με συνέπεια, κάτι που αυξάνει την αυτοπεποίθησή μας για το Ράλι Ντακάρ».

Διαβάστε επίσης

Μια Alfa Romeo με ρεύμα!

Alfa στα crash test!

Μηδενικός φόρος εταιρικής χρήσης, μοναδικές τεχνολογίες!