Αποζημίωση συνολικού ύψους 316 εκατομμυρίων δολαρίων απαιτεί από τον ναυτιλιακό κολοσσό MSC μετά τη μήνυση που κατατέθηκε ενώπιον της Ομοσπονδιακής Ναυτιλιακής Επιτροπής (FMC), η την Dk Butterfly 1, για λογαριασμό της Bed Bath & Beyond, μιας χρεοκοπημένης εταιρείας.

Ο φάκελος που παραδόθηκε στη ρυθμιστική αρχή που εδρεύει στην Ουάσιγκτον περιλαμβάνει αίτημα για αποζημίωση 158 εκατομμυρίων δολαρίων και άλλα 158 εκατομμύρια δολάρια για υποτιθέμενη «σκόπιμη συμπεριφορά αντιποίνων».

Το έγγραφο των 36 σελίδων αναφέρει αναλυτικά ότι η αμερικανική εταιρεία επίπλων, η οποία στη συνέχεια χρεοκόπησε, «υπέστη εκμεταλλευτική και καταναγκαστική συμπεριφορά από πολλές απόψεις». Αξίζει να σημειωθεί ότι η Dk Butterfly 1 έχει ήδη υποβάλει καταγγελίες κατά της Orient Overseas Container Line και της Yang Ming ζητώντας για μικρότερες αποζημιώσεις.

Η MSC, από την πλευρά της, επισημαίνει ότι γνωρίζει την καταγγελία που υποβλήθηκε στην Ομοσπονδιακή Ναυτιλιακή Επιτροπή από τον ενάγοντα “0230930-DK-Butterfly-1, Inc.”, παλαιότερα γνωστός ως Bed Bath & Beyond Inc. πριν την χρεοκοπία της και προσθέτει: “Η MSC εξακολουθεί να ερευνά την καταγγελία, αλλά πιστεύει ότι οι ισχυρισμοί είναι αβάσιμοι. Η MSC είναι περήφανη για τις προσπάθειές της να παρέχει στους πελάτες της συνεχή εξυπηρέτηση σε μια περίοδο εξαιρετικών συνθηκών της αγοράς. Ανυπομονούμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας για πολλά χρόνια ακόμα και θα συνεχίσουμε να αμφισβητούμε αβάσιμους ισχυρισμούς μέσω των κατάλληλων νομικών διαύλων.

Η MSC παρέχει λύσεις μεταφοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες εδώ και σχεδόν σαράντα χρόνια. Με εννέα λιμάνια κατά μήκος των ακτών και του Κόλπου, η MSC δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι οι αμερικανικές επιχειρήσεις, οι αγρότες και οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στις αγορές παγκοσμίως. Η ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων είναι το θεμέλιο της οικονομικής ανάπτυξης των ΗΠΑ και η MSC είναι εξαιρετικά περήφανη που είναι μέρος αυτής της επιτυχίας”.

Διαβάστε επίσης:

Το FSRU Alexandroupolis του Πήτερ Λιβανού ύψωσε ελληνική σημαία και έρχεται στην Ελλάδα

Γιώργος Οικονόμου: Το «κακό παιδί της ναυτιλίας», οι κινήσεις – ματ που κάνει και η ισορροπία σε τεντωμένο σκοινί

Έρευνα @mononews: Η απόψή σας μετράει!