ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Atlas Maritime, του Λέοντα Πατίτσα, πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της ακόμη δύο δεξαμενόπλοια.
Η εταιρεία επέστρεψε στο ναυπηγείο DH Shipbuilding για δύο ακόμη πλοία, συνολικής χωρητικότητας 158.000 dwt, μετά την αρχική συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων μονάδων εξοπλισμένων με scrubber.
Τα πρώτα τέσσερα πλοία κοστίζουν περίπου 84 εκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η παράδοση θα γίνει σταδιακά τη διετία 2025 και το 2026. Οι οικονομικοί όροι και οι ημερομηνίες παράδοσης της τελευταίας παραγγελίας δεν έχουν αποκαλυφθεί.
Η Atlas Maritime είχε παραγγείλει πλοία aframaxes στο ίδιο ναυπηγείο. Το ναυπηγείο Shipbuilding, πρώην Daehan Shipbuilding, ναυπηγεί τέσσερις ακόμη μονάδες LR2, χωρητικότητας 115.000 dwt, με δέσμευση για παράδοση στην εταιρεία του Λέοντα Πατίτσα, μεταξύ 2024 και 2025.
Η εταιρεία ναυπηγεί επίσης πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων στο ναυπηγείο Yantai Raffles.
Διαβάστε επίσης
Pyxis Tankers (Βαλέντιος Βαλεντής): Πρόσθεσε στο στόλο ένα φορτηγό πλοίο
Η G7 απαιτεί οι Χούθι της Υεμένης να πάψουν να απειλούν τις θαλάσσιες μεταφορές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπάιντεν για τα μυστηριώδη drone: Το παρακολουθούμε, μην ανησυχείτε
- Γεωργιάδης: Να καταδικαστεί ο Παναγιωτόπουλος για παραβίαση του ΚΟΚ – Παναγιωτόπουλος: Ήμουν έξω από το σπίτι μου
- Galaxy Cosmos Mezz: Με ποσοστό 10,4% η Hellenic Prosperity Master Fund
- Εφετείο Αθηνών: Από σήμερα διαθέτει το δικό του ιατρείο