Η νέα Tonale PHEV Q4 είναι η πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με εκπομπές CO2 από 26 έως 33 gr/km. Η νέα αυτή έκδοση ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alfa Romeo, συνδυάζοντας ιδανικά την οικονομία και το σπορ πνεύμα καθώς έχει 80km αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας σε αστικό κύκλο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων, ενώ κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Η έκδοση Sprint με ΛΤΠΦ κάτω από 40.000€ και προνομιακές τιμές στα διαθέσιμα μεταλλικά χρώματα, προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας οπότε είναι ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες. H ΛΤΠΦ είναι 39.261 ευρώ και η τελική τιμή 51.635 ευρώ. Συνολικά το επαναφορτιζόμενο αυτοκίνητο προσφέρει:
- Πολύ χαμηλό κόστος χρήσης, εφόσον φορτίζεται σε AC φορτιστές στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ή στα σπίτια των χρηστών.
- Μείωση του μέσου όρου εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα CO2 οπότε βοηθά στην επίτευξη του στόχου για συγκεκριμένα όρια στα επόμενα χρόνια ώστε να έχουν πράσινο πιστοποιητικό λειτουργίας οι επιχειρήσεις.
- Ο χρήστης της έκδοσης Sprint δεν επιβαρύνεται με φόρο εταιρικής χρήσης (καθότι τα PHEV με έως 50 g CO2/km και ΛΤΠΦ έως €40.000 απαλλάσσονται από αυτή την υποχρέωση).
- Οι δαπάνες μίσθωσης εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων με προσαυξημένους συντελεστές.
- Οι φορολογικές αποσβέσεις των εν λόγω αυτοκινήτων έχουν επίσης ενισχυμένους συντελεστές για τις επιχειρήσεις.
Στην Alfa Romeo Tonale PHEV Q4, οι λειτουργίες του επιλογέα Alfa Romeo D.N.A. έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας και καλύτερων επιδόσεων. Μέσω αυτού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το βαθμό πρόσφυσης του συστήματος Q4, την λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, να διαφοροποιήσει την απόκριση του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης καθώς και να μεταβάλλει την ευαισθησία απόκρισης στις εντολές του, με ένα και μοναδικό χειριστήριο.
Στο πρόγραμμα ‘D’ (Dynamic) δίνεται προτεραιότητα στις επιδόσεις. Το σύστημα φροντίζει για την αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, τη σπορ διαχείριση του κιβωτίου και των βοηθημάτων διατήρησης ευστάθειας, σε συνδυασμό με την αμεσότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Στο πρόγραμμα ‘N’ (Natural) χρησιμοποιείται ανάλογα με τις συνθήκες το υβριδικό σύστημα κίνησης και η 4κίνηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας τόσο του ηλεκτρικού όσο και του κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χωρίς όμως να γίνεται κανένας συμβιβασμός στις επιδόσεις.
Στο πρόγραμμα ‘A’ (Advanced Efficiency) επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καθώς το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο εφόσον η μπαταρία έχει την απαραίτητη ενέργεια. Μόλις ο οδηγός τραβήξει το πόδι του από το γκάζι, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία «ρολαρίσματος» (Sailing) για να μη χάνει κινητική ενέργεια. Όταν δε αυτό γίνεται σε κατηφορικό δρόμο, η νέα λειτουργία Ελέγχου Κατάβασης (‘eCoasting Descent Control’) διατηρεί σταθερή ταχύτητα 50χλμ./ώρα (μπορεί να ρυθμιστεί με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού ή του φρένου).
Το ιστορικό έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί ώστε να τονίζει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της μάρκας: Το :”biscione – φιδάκι” από το οικόσημο της μάρκας κοσμεί το πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης.
Η Alfa Romeo θεωρεί ότι η χρήση του λογισμικού και της συνδεσιμότητας θα πρέπει να βελτιώνει την οδηγική εμπειρία, στοιχείο στο οποίο συνεχίζει να εστιάζει η μάρκα. Η Tonale εφοδιάζεται με τα πλέον προηγμένα συστήματα τεχνολογίας, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας, διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση μιας Alfa Romeo. Στην Tonale το σύστημα μέσω του smartphone και ειδικής εφαρμογής επιτρέπει την επίβλεψη του οχήματος από απόσταση αλλά και τη λειτουργία ή ρύθμιση λειτουργιών μέσω του κινητού, όπως το κλείδωμα/ξεκλείδωμα, η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού, τα φώτα, κτλ.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων, με προσαρμοζόμενο σύστημα Android, αναβαθμίσεις Over-the-Air (OTA) μέσω ασύρματων δικτύων, αλλά και υπηρεσίες που προσφέρονται ώστε το όχημα να είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις. Με συνολική διάσταση 22,5 ιντσών, οι δύο οθόνες TFT προσφέρουν την κορυφαία εμπειρία χρήσης στην κατηγορία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων “Cannocchialle” διαθέτει οθόνη 12,3’’ Full TFT ενώ το σύστημα πολυμέσων έχει οθόνη αφής HD 10,25’’.
Η Tonale χρησιμοποιεί την τεχνολογία NFT (non-fungible token), η οποία αποτελεί μια πραγματική καινοτομία για την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Alfa Romeo είναι ο πρώτος κατασκευαστής που συνδέει ένα αυτοκίνητο με το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT. Η τεχνολογία βασίζεται στο πρότυπο “blockchain card” που παρέχει ένα απόλυτα εμπιστευτικό και χωρίς δυνατότητα αλλοίωσης ιστορικό των βασικών παραμέτρων στη ζωή ενός οχήματος. Με τη συγκατάθεση του χρήστη, το σύστημα NFT καταγράφει μια σειρά δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση ότι το όχημα έχει συντηρηθεί σωστά, στοιχείο που επιδρά πολύ θετικά στη μεταπωλητική αξία του. Εφόσον το επιθυμεί ο οδηγός, το NFT στην Tonale πιστοποιεί τα συνολικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο, αλλά και πόσα από αυτά έχουν καλυφθεί σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
- Υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές
- Σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης
- Πίνακας οργάνων 12,3” πλήρως παραμετροποιήσιμος
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2’’ και σύστημα πλοήγησης
- Θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή περιοχή 4 επιλογών για τον οδηγό
ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Είσοδος & εκκίνηση χωρίς κλειδί
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
- Ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με AQS (Air Quality System)
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης
- Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού
- Σύστημα προειδοποίησης παρεκτροπής & διατήρησης πορείας
- Αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- iACC – Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Cruise Control
- Apple CarPlay/ Android auto
Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει στην Tonale PHEV Q4, κορυφαία οικονομία, φιλικότητα προς το περιβάλλον και αυτονομία.
Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3lt με απόδοση 180PS, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 122PS με ροπή 250Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15,5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 80km σε αστικό κύκλο (είδαμε άνετα 65km).
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33gr/km ενώ η μέση κατανάλωση παρουσιάζεται εξαιρετική όσο το αυτοκίνητο είναι φορτισμένο καθώς δεν ξεπερνά τα 1,5 lt/100km. Η μπαταρία του χρειάζεται μόλις 2,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση από φορτιστή ισχύος 7,4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ το μοντέλο συνολικά καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000km.
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: PHEV SUV»
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ