• AUTO

    Οδηγούμε το Honda Civic e:HEV!


    Το νέο Civic διαθέτει πιο ήρεμες σχεδιαστικές γραμμές σε σύγκριση με τις δύο τελευταίες γενιές με προσεγμένες λεπτομέρειες, ξεφεύγει από το κλασσικό hatchback διατηρώντας το χαρακτηριστικό σχήμα στην 11η πλέον γενιά του.

    Σύγχρονος και μοντέρνος σχεδιασμός στο εμπρός μέρος με εξευρωπαϊσμένες γωνίες, φώτα led και κυψελωτή εισαγωγή αέρα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

    Από το πλάι δίνει μια κουπέ αίσθηση, καθώς από τις πόρτες των πίσω επιβατών αρχίζει να χαμηλώνει ομαλά καταλήγοντας στο πίσω μέρος με ένα αεροδυναμικό σχήμα καλά μελετημένο.

    Πίσω βλέπουμε μια εντελώς νέα σχεδίαση τόσο στα φώτα led τα οποία ενώνονται στην μέση, όσο και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα όπου πλέον δεν φλυαρούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι εξατμίσεις δεν είναι πια στο κέντρο αλλά στα άκρα, χωρίς να προκαλεί έχοντας μια σύγχρονη κομψότητα και έναν πιο εξευγενισμένο χαρακτήρα.


    Μπαίνοντας στο εσωτερικό διακρίνουμε ρετρό λεπτομέρειες ενώ διατηρείται ένα λιτό μοτίβο με όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές πινελιές οι οποίες έχουν γίνει απαραίτητες πλέον.

    Πρωτοποριακός σχεδιασμός με τους αεραγωγούς του κλιματιστικού να είναι πολύ καλά κρυμμένοι στην κυψελωτή οριζόντια γραμμή που εκτείνεται από την πλευρά του οδηγού και συνεχίζει μέχρι και την μεριά του συνοδηγού.

    Μίνιμαλ και διακριτικοί διακόπτες του συστήματος κλιματισμού, οθόνη 9’’ στην κεντρική κονσόλα όπου συνδέεται ασύρματα το κινητό με Apple Car play – Android Auto, κουμπιά για την επιλογή ταχυτήτων (P, R, N D) και όχι λεβιές αφήνοντας περιθώρια για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, όπου υπάρχουν και θύρες φόρτισης USB, 12V.


    Δερμάτινο τιμόνι εργονομικά σχεδιασμένο με τα κουμπιά να είναι σε σημείο που μπορείς να τα πατήσεις χωρίς να χρειάζεται να αποσπάσεις την προσοχή σου από την οδήγηση.

    Νέα μπροστινά καθίσματα που παρέχουν σταθερότητα στο σώμα του οδηγού και του συνεπιβάτη, μειώνουν την καταπόνηση στα μεγάλα ταξίδια και αποτελούν μια ακόμη καινοτομία που σχεδιάστηκε για να προσφέρει άνεση και ξεκούραση σε κάθε διαδρομή. Ποιοτικά υλικά με ξεχωριστό στυλ κάνουν αισθητή την παρουσία τους.


    Το νέο Civic εφοδιάζεται με υβριδική τεχνολογία e:HEV. Διαθέτει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2.0lt και δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 184 PS. Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,05 kWh.

    Χάρη στους ηλεκτροκινητήρες υπάρχει σταθερή ροπή 315 Nm. Εντός της πόλης κινηθήκαμε ως επί το πλείστον ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα να ενεργοποιείται, χωρίς να γίνεται εύκολα αντιληπτό, όχι για να δώσει άμεσα κίνηση στους τροχούς αλλά για να φορτίσει την μπαταρία όταν χρειαστεί.

    Επιταχύνοντας το κιβώτιο e-CVT μίας σχέσεως κάνει τη ζωή του οδηγού πολύ εύκολη δίνοντας μια ευχάριστη αίσθηση μετακίνησης, γραμμικότητα χωρίς ξεσπάσματα, εκτός αν βυθίσεις το πεντάλ του γκαζιού τέρμα όπου και πάλι διαχειρίζεται πολιτισμένα την δύναμη απλά κάνει θόρυβο.

    Πίσω από τιμόνι συναντάμε paddles, όχι όμως για την αλλαγή σχέσεων, αλλά την αλλαγή του ρυθμού ανάκτησης ενέργειας. Όταν το συνηθίσεις χρησιμοποιείς ελάχιστα το φρένο. Καταγράψαμε χαμηλή κατανάλωση καυσίμου κατά την διάρκεια της δοκιμής μας (5,2 lt/100km).


    Το Civic εξηλεκτρίστηκε αλλά παρόλα αυτά το βάρος του (1533 kg) διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα σε μια εποχή που το βάρος ανεβαίνει συνεχώς λόγω των μπαταριών.

    Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται λόγω χαμηλού κέντρου βάρους, καθώς η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα, εξαιρετική ισορροπία, πάτημα που προσφέρει ασφάλεια και σε προκαλεί να ανεβάσεις ρυθμό και να πιέσεις παραπάνω. Θα φέρει χαμόγελο στον ανήσυχο οδηγό που θα το αναζητήσει.

    Από την άλλη μεριά η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης θα κάνουν το ταξίδι απολαυστικό και άνετο για όλους τους επιβάτες. Τιμόνι ακριβές και ανάρτηση με ισορροπημένη ρύθμιση.

    Σε επαρχιακή διαδρομή η κατευθυντικότητα και οι μηδενικές κλίσεις σε κάνουν να αναρωτιέσαι για τα όρια που σίγουρα δεν είναι ασφαλές να τα προσεγγίσεις σε ανοιχτό στην κυκλοφορία δρόμο.


    Το νέο Civic διαθέτει μια πληθώρα συστημάτων εύκολα διαχειρίσιμα από τον οδηγό.

    Η βελτιωμένη σουίτα συστημάτων Honda SENSING περιλαμβάνει την μπροστινή κάμερα ευρείας προβολής 100 μοιρών όπου παρέχει βελτιωμένη αναγνώριση της σήμανσης των δρόμων και δυνατότητες αναγνώρισης άλλων οχημάτων, πίσω κάμερα στάθμευσης, αισθητήρες σόναρ εμπρός και πίσω, λειτουργία υποβοήθησης σε συνθήκες αυξημένης κίνησης, σύστημα αυτόματης πέδησης μετριασμού σύγκρουσης, έλεγχος γκαζιού για μετριασμό σύγκρουσης.


    Ταυτόχρονα υπάρχει σύστημα αποφυγής παρέκκλισης λωρίδας, έξυπνος περιοριστής ταχύτητας, σύστημα ελέγχου σταθερής ταχύτητας με σύστημα ακολούθησης χαμηλής ταχύτητας, υποβοήθηση πυκνής κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενη δέσμη φώτων, πληροφόρηση τυφλού σημείου, σύστημα παρακολούθησης διέλευσης κυκλοφορίας και άλλα πολλά.

    Όλα αυτά συντελούν για μια ξεκούραστη οδηγική εμπειρία υψηλού επιπέδου. Την ημέρα στην καθημερινή μετακίνηση, τη νύχτα αλλά και σε κάθε απόδραση είναι έτοιμο για όλα. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει και το mode οδήγησης (Eco, Normal, Sport) ανάλογα με τις ανάγκες της διαδρομής.


    Το Civic είναι πρακτικό, ευρύχωρο, άνετο, ισχυρό, σύγχρονο, κομψό, αποδοτικό με πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο.

    Κατάλληλο και για τον οικογενειάρχη αλλά και για κάποιον που αναζητεί σπορ αίσθηση. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή είναι ισχυρός, ενδεικτικά αναφέρουμε: Corolla, Focus, Mazda 3. Το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό και καινοτόμα τεχνολογικά συστήματα η τιμή του όμως είναι υψηλότερη του ανταγωνισμού.


    Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Civic e:HEV 2.0 i-MMD

    Κυβισμός: 1.993cc
    Ισχύς: 184 PS (συνδυαστική ισχύς)
    Ροπή: 315 Nm
    Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
    Κιβώτιο: αυτόματο e-CVT μιας σχέσεως
    Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4551 / 1802 / 1408 mm
    Μεταξόνιο: 2734 mm
    Χώρος αποσκευών: 415 lt , 1220 lt σε διθέσια διαμόρφωση
    Βάρος: 1533 kg
    Επιτάχυνση 0-100km/h: 7,9 sec
    Τελική ταχύτητα: 180 km/h
    Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5,2 lt/100km
    Εκπομπές CO2: 113 gr/km
    Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
    Τιμή: 40.900 ευρώ

    Διαβάστε επίσης:

    F1 Las Vegas: Συνωστισμός VIP στα πάντοκ!

    Louis Vuitton: Μοναδική επίδειξη υψηλής ραπτικής στο Χονγκ Κονγκ σε συνεργασία με μεγιστάνες

    Η PUMA έκλεψε την παράσταση στη Marathon Expo 2023



    ΣΧΟΛΙΑ