ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η εξέλιξη του efood, σε αναπόσπαστο κομμάτι (ή μέρος) της καθημερινότητας των καταναλωτών, η ανάδειξή του από μια πλατφόρμα παραγγελιών στο ‘efood μας’, αποτελεί το περιεχόμενο της νέας καμπάνιας, της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, το δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε πλήρως η ομάδα του efood, την παραγωγή υλοποίησε η DK Films, ενώ το πρωτότυπο τραγούδι για το τηλεοπτικό σποτ της, γράφτηκε από τον συνθέτη Ermis (Ερμής Γεραγίδης).
Για τους χρήστες του, τo efood, με τον δικό του τρόπο, έχει καταφέρει να είναι κομμάτι της καθημερινότητάς τους. ‘Είναι ο φίλος που με τον δικό του τρόπο, είναι πάντα εκεί. Τα πρωινά που ξυπνάμε δύσκολα, τα βράδια που θέλουμε να μείνουμε μόνοι, στα πάρτι που ξεμείναμε από μπίρες, αλλά όχι από διάθεση.
Το efood είναι σε όλες τις μεγάλες και μικρές μας στιγμές. Είναι στα όμορφα, στα δύσκολα, είναι όπου υπάρχει ανάγκη. Για να μας δείχνει πώς να μοιραζόμαστε, πώς να βοηθάμε, πώς να είμαστε φίλοι. Και αυτό είναι κάτι τόσο μοναδικό, τόσο δικό μας, τόσο efood.
Είναι το efood μας. Το delivery στην Ελλάδα’.
Διαβάστε επίσης:
Μετρό – Γραμμή 4: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
MLS: Ο Μέσι MVP της Ίντερ Μαϊάμι για το 2023 με μόλις 14 παιχνίδια
Ο ΟΠΑΠ στο πλευρό των δρομέων του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας για 13η χρονιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ