Ο Τζώρτζης Ποφάντης, η σκόνη της αποχώρησης, οι illuminati «δελφίνοι» και ο διάδοχος που επιστρέφει (πάντα) στον τόπο του εγκλήματος
Δεν έχει ακόμη κάτσει η σκόνη από την ηχηρή αποχώρηση του Τζώρτζη Ποφάντη από τη θέση του διευθυντή Προγράμματος του ΑΝΤ1 με το κανάλι από το οποίο «ψωμιζόταν» να ετοιμάζεται μάλιστα να κινηθεί με νομικά εργαλεία με την κατηγορία της «απιστίας» εξαιτίας της φημολογούμενης συνεργασίας του πρώην στελέχους του με εταιρείες παραγωγής.
Όσον αφορά στη διαδοχή, ο ΑΝΤ1 είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν έχει και τόσο μεγάλη ανάγκη από εισαγόμενα στελέχη καθώς διαθέτει πλειάδα συνεργατών με overlapping αρμοδιοτήτων περί το Πρόγραμμα – για έναν απλό παρατηρητή εκτός τηλεοπτικής πιάτσας: Γιώργος Λεβέντης CEO για τις εταιρείες ΑΝΤ1, Μακεδονία TV και Antenna Studios που εκτελεί προσωρινά καθήκοντα διευθυντή Προγράμματος, Χρύσα Μασούρου, επικεφαλής πλατφορμών του ομίλου και Γιώτα Σπανού, Head of entertainment είναι μόνο τρία από τα στελέχη που θα μπορούσαν να αναλάβουν τα σχετικά καθήκοντα.
Ωστόσο ο όμιλος ο οποίος είναι αρκετά large στο recruiting της C-suite, επιδίδεται και πάλι σε ένα «κυνήγι κεφαλών» που δεν είναι και πολλές στην ελληνική αγορά, μετρώνται στα δάχτυλα ενός χεριού. Και επειδή αφενός δεν θέλει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό για να μη χυθεί αίμα και από την άλλη καθώς το …αίμα νερό δεν γίνεται, συζητά και με τον παλιό και συνυφασμένο με το κανάλι, συνεργάτη του, Γιάννη Λάτσιο που κατείχε την ίδια θέση τον Μάρτιο του 2018 όταν αποχώρησε μετά από «μαραθώνια» και υψηλών ντεσιμπέλ συζήτηση με τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο Τάσο Μιχαλάκη που όλως τυχαίως και αυτός είδε την έξοδο λίγους μήνες μετά και συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 2018.
Τι σημαίνει η αποχώρηση Ποφάντη για την καριέρα του Γιώργου Λιάγκα και του Γρηγόρη Αρναούτογλου;
Η αποχώρηση Ποφάντη από τον ΑΝΤ1, προκαλεί παροδικές αναταράξεις στο κανάλι και πιθανόν και ένα domino effect σε άλλους σταθμούς. Ο Τζώρτζης Ποφάντης αποχώρησε ενώ δεν είχε ακόμη ανανεώσει τα συμβόλαιο των Γρηγόρη Αρναούτογλου και Γιώργου Λιάγκα, που λήγουν στο τέλος της σεζόν.
Πρόκειται για δύο πρόσωπα που φέρνουν τόσο τηλεθέαση όσο και διαφημιστικά έσοδα και τα οποία η διοίκηση του ΑΝΤ1 δεν θέλει σε καμία περίπτωση να χάσουν και μάλλον θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα και έξυπνα – as usual – καθώς ο ανταγωνισμός μαρκάρει τουλάχιστον τον ένα. Οι φήμες ότι και ο ΑΝΤ1 μαρκάρει τη Φαίη Σκορδά, (τώρα που «καθάρισε» το τοπίο από τον Τζώρτζη Ποφάντη με τον οποίο η παρουσιάστρια είχε τοξική επαγγελματική σχέση) για να τη μετακινήσει από το Φάληρο στο Μαρούσι, δεν επιβεβαιώνονται.
Κωνσταντίνος Ζούλας: Οι σπασμωδικές κινήσεις περιμένοντας την Κατερίνα Κασκανιώτη και η κενή θέση που αφήνει ο Δημήτρης Παπαδημητρίου
«Ένας θρόνος δεν είναι παρά ένας πάγκος καλυμμένος με βελούδο» υποστήριζε ο Ναπολέων Βοναπάρτης με το απόφθεγμα του Γάλλου αυτοκράτορα να ταιριάζει «γάντι» στην περίπτωση της ΕΡΤικής ηγεσίας εν αναμονή του νέου διευθύνοντος συμβούλου, ίσως της νέας διευθύνουσας συμβούλου. Σε αυτόν τον πάγκο λοιπόν πραγματοποιούνται εσχάτως συσκέψεις επί συσκέψεων εκεί όπου «ζυγίζεται» η νομή της εξουσίας και τα αντίβαρα των ισορροπιών.
Νέο 5ετές πλάνο, οργανόγραμμα, αξιολόγηση γενικών διευθυντών, νέα μέλη στο Δ.Σ., ανανεώσεις συμβάσεων εκπομπών και θέσεων εργασίας είναι ορισμένα από τα «αγκάθια» που πρέπει να ξεριζωθούν πριν την άφιξη στο Ραδιομέγαρο της Κατερίνας Κασκανιώτη – την οποία ενώ αρχικά ο Κ. Ζούλας πρόβαλε ως δική του πρόταση/επιλογή, τώρα μάλλον τα μαζεύει. Και το ερώτημα είναι ένα: Θα συμμετάσχει ο νέος διευθύνων σύμβουλος στις δομικές αλλαγές που δρομολογούνται για να αποδείξει ότι το «στέμμα» δεν είναι απλά ένα καπέλο που αφήνει τη βροχή να περνάει μέσα, ή θα τις παραλάβει έτοιμες για να τεθεί προ τετελεσμένου;
Στο Ραδιομέγαρο πάντως «μαγειρεύονται» κοσμογονικές αλλαγές. Το σχέδιο είναι μετά το τέλος Δεκεμβρίου, στην ουσία στην αρχή του χρόνου, να ανακοινωθεί η πλήρης εγκαθίδρυση του ERTnews που θα καταλάβει τη συχνότητα της ΕΡΤ2, η διατήρηση της ΕΡΤ1 και η συγχώνευση της ΕΡΤ3 με την ΕΡΤ2 υπέρ της πρώτης, χωρίς να απαντώνται προς τους εργαζόμενους της Θεσσαλονίκης ερωτήματα σε σχέση με τον αριθμό των εργαζομένων, την οργανική τους θέση (αν θα αναφέρονται στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη), την ποιότητα του προγράμματος και φυσικά τον χαρακτήρα του καναλιού αν δηλαδή θα συνεχίσει να αποτελεί ένα περιφερειακό κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας ή θα αποτελεί το …αποπαίδι του Οργανισμού.
Και ενώ εκκρεμεί αγωγή των σωματείων κατά της διοίκησης Ζούλα ζητώντας «να αναγνωρισθεί η ακυρότητα, άλλως το ανυπόστατο των αποφάσεων που έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ», στις 14/11 και συγκεκριμένα την ερχόμενη Τρίτη προγραμματίζεται Δ.Σ. από το οποίο αναμένεται να περάσουν κρίσιμες αποφάσεις:
α ) για τη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης (για την Αθήνα),
β ) για το σύνολο των συμβασιούχων και την ανανέωση των συμβάσεών τους
γ ) για μια σειρά μικτών παραγωγών.
Το θέμα θα συνιστούσε μέρος μιας απλής καθημερινότητας αν δεν αποτελούσε μοτίβο και δεν ήγειρε ζητήματα ηθικής τάξεως καθώς:
- την αμέσως επόμενη ημέρα και στις 15/11 λήγει η θητεία του Δ.Παπαδημητρίου (μέλος του Δ.Σ.) καθώς με βάση τη νομοθεσία που προωθείται από τη Νίκη Κεραμέως για την προϋπόθεση της κατοχής πτυχίου, ο συνθέτης δεν μπορεί να έχει θέση στο Δ.Σ.
- άμεσα πρέπει να εγκατασταθεί νέος διευθύνων σύμβουλος που θα τεθεί προ οριστικών αποφάσεων και
- ο πρόεδρος κατέχει διπλή ιδιότητα, αυτή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου βαραίνοντας διπλά στη ζυγαριά των αποφάσεων.
Και σήριαλ για την εποχή Σημίτη
Ωστόσο πάντα υπάρχει χρόνος και χρήμα για νέα πράγματα. Ο ισολογισμός κάνει λόγο για 10 εκατ. ευρώ έξοδα και ίσο ποσό έσοδα. Οπότε λεφτά υπάρχουν για ένα πολιτικό σίριαλ που θα καταγράφει την κατάσταση στην Ελλάδα, από τα χρόνια Σημίτη και μετά.
Η Θεσσαλονικιά δημοσιογράφος που έγινε Αθηναία
Στο LinkedIn της δημοσιογράφου Πόπης Αστεριάδου – η οποία ήρθε στην ΕΡΤ3 μαζί με τον Γενικό Διευθυντή, Φίλιο Στάγκο από το κανάλι TV100 – αναφέρεται ως τρέχουσα ιδιότητά της, αυτή της διευθύντριας τμήματος ειδήσεων της ΕΡΤ3 την οποία εκτελεί εδώ και δύο χρόνια. Ωστόσο σύμφωνα με τους συναδέλφους της ζει και εργάζεται πλέον στην Αθήνα και στο desk των ειδήσεων του Ραδιομεγάρου και πρόσφατα μάλιστα διαγράφηκε από τo δημοσιογραφικό σωματείο της ΕΣΗΜΕΘ λόγω οικονομικών εκκρεμοτήτων. Παράλληλα προσπαθεί να εγγραφεί ως μέλος στην ΕΣΗΕΑ.
Στον Θανάση Τσεκούρα το 100% του iEidiseis
Να επενδύσει στην εταιρεία NEWSROOM Α.Ε. της οποίας προσώρας είναι μέλος στο Δ.Σ. που διαχειρίζεται το iEidisis στο οποίο είναι διευθυντής αποφάσισε ο Θανάσης Τσεκούρας. Έτσι από ένα μικρό ποσοστό που απέκτησε αρχικά έφθασε μετά από δύο χρόνια να υποβάλλει πρόταση ολικής εξαγοράς του Μέσου από τους συνεταίρους του ενώ ετοιμάζει και νέα projects.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Newsroom Α.Ε. καταχωρίσθηκε στο ΓΕΜΗ στις 18/09/2023 με το Δ.Σ. να συναπαρτίζουν οι: Μιλτιάδης Ασλάνογλου, πρόεδρος, Φώτης Μπορμπόλης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Δεληγιάννης, αντιπρόεδρος, Θανάσης Τσεκούρας, μέλος Δ.Σ. και Παναγιώτης Ευθυμιάδης, επίσης μέλος Δ.Σ. Η εταιρεία στη χρήση 2022 έχει ζημιά 68.930 ευρώ. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 889.920 ευρώ, τα έξοδα διοίκησης στα 272.649 ευρώ, τα έξοδα διάθεσης στα 264.478 ευρώ ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα στα 686 ευρώ.
Γιατί η KatKen άνοιξε πυρ στη Φαίη Σκορδά;
Σε τηλεοπτικό παραλήρημα επιδόθηκε την περασμένη εβδομάδα η Κατερίνα Καινούργιου στην εκπομπή «Super Κατερίνα» του Alpha εναντίον της Φαίης Σκορδά του ΣΚΑΙ με μια προσωπική επίθεση που δεν πέρασε απαρατήρητη. «Κόψτε μόνο Σκορδά δεν πειράζει πρόμο τους κάνουμε, 5% κάνουν θα τους ανεβάσουμε λίγο τα νούμερα σήμερα!» φώναζε στους συνεργάτες της στο κοντρόλ έξαλλη, ενώ στη συνέχεια η παρουσιάστρια είπε στο ίδιο οργισμένο ύφος: «Ενοχλεί κάποιες τηλεοπτικές εκπομπές όταν βλέπουν ανθρώπους να συνεργάζονται χρόνια… Ενοχλεί κάποιες εκπομπές όταν εγώ και η ομάδα μου έχουμε ξεκινήσει από το μηδέν, χωρίς τις πλάτες κανενός κι έχουμε φτάσει να κάνουμε επιτυχία με σκληρή δουλειά.
Χωρίς κανέναν γάμο (αυτό πόνεσε), χωρίς καμία συνεργασία περίεργη, χωρίς κανέναν εξευτελισμό. Παίξτε αυτό που λέει η Σκορδά, δεν πειράζει, θα κάνει μια μονάδα παραπάνω σήμερα»! Το πρωτοφανές ξέσπασμα της Καινούργιου πυροδότησαν αναφορές στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά στον ΣΚΑΙ ότι στη “Super Κατερίνα” εξευτελίζουν τον Ανδρέα Μικρούτσικο, με αφορμή τον χειρισμό τους στην κόντρα του με τον τράπερ Light…
Γιατί Ε. Μαρινάκης και Δ. Παναγιωτάκης σύρουν στα δικαστήρια το Extra Κύπρου;
Τα δικαστήρια της Κύπρου θα κρίνουν τη μετάδοση ή μη του προγράμματος της ταινιοθήκης του Mega από τον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό Extra, της K.K. EXTRA T.V. LIMITED, μέσω της συνεργασίας που είχε με τον τηλεοπτικό σταθμό One του Διονύση Παναγιωτάκη. Με βάση την προσωρινή διαταγή που έχει εκδοθεί, το Extra Κύπρου δεν μπορεί να μεταδίδει πρόγραμμα από την ταινιοθήκη του Mega.
Βλέποντας και κάνοντας ο ΑΝΤ1 για το “Your face sounds familiar” στον ΑΝΤ1
Υπό την αίρεση της τελικής σύνθεσης της ομάδας των παικτών τελεί η τύχη ενός νέου κύκλου του «Your Face Sounds Familiar». Για να το πούμε πιο απλά αν και εφόσον ο ΑΝΤ1 μείνει ικανοποιημένος με τη δημιουργία του team, τότε θα βάλει μπρος τις μηχανές για την υλοποίηση του project. Παρουσιάστρια θα είναι η Μπέττυ Μαγγίρα, με ισχυρό, ενδεχόμενο να έχει απέναντί της στην επιτροπή την αδελφή της, Ματθίλδη. Μεταξύ των προσώπων που έχουν δεχτεί πρόταση είναι ο τραγουδιστής Πέτρος Πυλαρινός των Alcatrash, η Μορφούλα Ιακωβίδου, τραγουδίστρια, η Άσπα, αδελφή του Mad Clip, η Ματίνα Νικολάου («Βάνια» στο «Καλό Μεσημεράκι»), η Πέννυ Μπαλτατζή, η Μαριάντα Πιερίδη και οι τραγουδιστές Γιώργος Λιβάνης και Ανδρομάχη.
Ζούλας προς αθλητικούς συντάκτες: Πληρώνουν οι ΠΑΕ; Πηγαίνετε στο ματς. Δεν πληρώνουν; Δεν πάτε πουθενά!
Στην ΕΡΤ δεν λείπουν ούτε οι αθλητικοί συντάκτες ούτε τα χρήματα – που σπαταλά αφιδώς η διοίκηση σε μικτές παραγωγές εκπομπών ή άλλων προγραμμάτων αμφίβολης αποτελεσματικότητας. Έχει και από τα δύο και μάλιστα την περασμένη εβδομάδα δημοσίευσε προκήρυξη για ακόμη έναν τηλεοπτικό αθλητικό συντάκτη με αναγκαία προϋπηρεσία 10 ετών.
Οι αθλητικοί συντάκτες της ΕΡΑ Σπορ οι οποίοι καλύπτουν τις ποδοσφαιρικές ομάδες (ΠΑΟΚ, ΑΕΚ) που μετέχουν σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, έχουν πάρει «νότα», στα εκτός έδρας διεθνή ματς των ποδοσφαιρικών ομάδων να πηγαίνουν υπό την προϋπόθεση ότι οι ΠΑΕ θα πληρώνουν τα έξοδα των απεσταλμένων της ΕΡΤ! Αν δεν ήταν τραγικό θα ήταν αστείο ότι οι μεταδόσεις των αναμετρήσεων Αμπερντίν–ΠΑΟΚ και Μαρσέιγ– ΑΕΚ έγιναν από τους αθλητικούς συντάκτες της ΕΡΑ, αλλά με όσα παρακολουθούσαν από την τηλεόραση στα στούντιο της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, αντιστοίχως.
Επίσης στους εκτός έδρας αγώνες μπάσκετ του ελληνικού πρωταθλήματος στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων με πρόσχημα τη χιλιομετρική απόσταση δεν αναγνωρίζεται διανυκτέρευση. Ο δημοσιογράφος και ο εικονολήπτης, οδεύουν στην πόλη της περιφέρειας για να μεταδώσουν το ρεπορτάζ και να επιστρέψουν (οδικώς).
Η ΕΡΤ δικαιολογεί διανυκτέρευση μόνον στην περίπτωση κατά την οποία ο αγώνας διεξάγεται στις 8 μ.μ. Η διανυκτέρευση που καλύπτει η ΕΡΤ, εντός Ελλάδος, έχει πλαφόν τα 60 ευρώ και δικαιολογεί έως 40 ευρώ ημερησίως για σίτιση με αποδείξεις.
Το «Άμα φύγω» τραγουδάει η Καίτη Γαρμπή στον Νίκο Κοκλώνη
Αλλαγές και ανατροπές στον νέο κύκλο του J2US, που θα επιστρέψει στον ALPHA μετά το τέλος του Fame Story στο STAR. Τα ραντεβού και οι συζητήσεις για τη μουσική εκπομπή του Νίκου Κοκλώνη δεν έχουν ξεκινήσει ωστόσο υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο να αποχωρήσει η Καίτη Γαρμπή.
Κατενάτσιο Καλημέρη-Παναγιωτόπουλου για την Αννίτα
Μεγάλη νευρικότητα προκαλεί στην Αννίτα Πάνια το κατενάτσιο που παίζει η διοίκηση του Open με την εκπομπή της που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει και με την οποία εξάλλου έχει υπογραφεί ένα κανονικότατο συμβόλαιο. Η εκπομπή μένει ξεκρέμαστη και το lead in του δελτίου ειδήσεων παραμένει ακόμη σχετικά συμβατό με το κοινό που θέλει ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Που τι θέλει ο άνθρωπος; Τηλεθεατές να ενδιαφέρονται για σοβαρή ενημέρωση και όχι οπαδούς του «Χρυσού Κουφέτου», των «Παρατράγουδων», του «Αννίτα Κοίτα», του «Eleos», του “Je t’ Αime”, του «Ζαμανφού» και των υπολοίπων «γαλλικών» της τηλεπαρουσιάστριας.
Βλέπει πρωϊνό δελτίο ειδήσεων ο Κωνσταντίνος Ζούλας;
Σε πολλά sites και blogs αναδημοσιεύεται το ακόλουθο κείμενο: Ότι δήθεν το όνομα Π@ύτς$ς υπήρχε στην αρχαία Αθήνα ότι έζησε μεταξύ 347-327 π.Χ. και ότι υποτίθεται ότι ήταν στο επάγγελμα… ανθοπώλης. Ήταν τόσο γοητευτικός και άρεσε στις γυναίκες στην κοσμική Αθήνα, και όλοι την καμάρωναν όταν τον έβλεπαν.
Με την ομορφιά του κατάφερε να σαγηνεύει τις γυναίκες που ήθελαν να τον παντρευτούν και να κάνουν παιδιά μαζί του. Φυσικά το κείμενο ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και εννοείται ουδείς από εκείνους που κάνουν copy paste μπαίνει στον κόπο να αναφέρει ότι πρόκειται για ένα φανταστικό άρθρο που προήλθε από Φρικηπαιδεία, το πρώτο χρονικά ελληνικό trolling site.
Δεν γνωρίζουμε αν αυτή την ιστορία την ξέρει από την καλή ή από την ανάποδη η ερτική διοίκηση που προφανώς θα άκουσε τη φράση «είστε για τον Π@ύτς%» την ώρα που η παρουσιάστρια μιλούσε με τον ανταποκριτή στο Ισραήλ, Γ.Σιδέρη. Γνωρίζουμε όμως ότι στην ΕΡΤ επικρατεί ατιμωρησία και πνέει αέρας αμέλειας. Μια έρευνα; Μια συγγνώμη; Μια αναφορά γιατί ειπώθηκε αυτό και από ποιον; Τίποτα!
Όπως με τον ανταποκριτή-μαϊμού από τη Μόσχα στο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ1 τον Μάρτιο του 2022, ή και πιο πίσω τον Αύγουστο του 2018 όταν η ΕΡΤ3 «πέθανε» τον σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά την ώρα που εκείνος μιλούσε ζωντανά στο αδελφό κανάλι!
Ζει ο (βασιλιάς του σκίτσου) Αρκάς; Ζει και βασιλεύει
Ο Αρκάς έχει φτιάξει έναν μύθο γύρω από το όνομά του τόσο από το δυνατό του σκίτσο και τη σκέψη του όσο και επειδή έχει καταφέρει να κρατήσει μυστικό το ονοματεπώνυμό του και το πρόσωπό του. Πρόσφατα στη σφαίρα των social media κυκλοφόρησε ότι έφυγε από τη ζωή και ο ίδιος με ένα σκίτσο του σκιαγράφησε έναν τάφο σε σχήμα εκτυπωτή και στην πλάκα αναγράφεται το όνομα του Αρκά – καυστικό μήνυμα για τον θάνατό του. Οι πληροφορίες λένε ότι είναι ζωντανός, ζει κάπου στο Θησείο, κυκλοφορεί, είναι 70 ετών και ονομάζεται Αντώνης Ευδαίμων.
Ο ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στ’ αλεύρι Κ.Ζούλας, η τρελή απίθανη πτήση και τα made in China πλάνα για το ταξίδι του «ακάλυπτου» τηλεοπτικά Μητσοτάκη στο Πεκίνο
Ακόμη και ο θρυλικός επιθεωρητής Κλουζώ θα ζήλευε με τη γκάφα της διοίκησης της ΕΡΤ να στείλει ετεροχρονισμένα στο μακρινό Πεκίνο τριμελές συνεργείο για την κάλυψη της επίσκεψης του πρωθυπουργού που έμεινε …ακάλυπτη. Βέβαια η ΕΡΤ είχε την είδηση και κάποια στιγμή είχε και τα τηλεοπτικά πλάνα. Ήταν όμως made in China. Απλώς διότι η δημοσιογραφική αποστολή της ΕΡΤ βρέθηκε – εξαιτίας των οικονομικών χειρισμών της διοίκησης και των εισιτηρίων οικονομικής θέσης κατόπιν εορτής στην κινεζική πρωτεύουσα. Πριν από το ταξίδι του πρωθυπουργού στις Βρυξέλλες, ήταν γνωστό ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πραγματοποιούσε επίσημη επίσκεψη στο Πεκίνο.
Η ΕΡΤικη διοίκηση πράγματι ενέκρινε την κάλυψη της συνάντησης, όμως με επιλογή του προέδρου το τηλεοπτικό συνεργείο της ΕΡΤ αποφασίστηκε να πετάξει για Πεκίνο το βράδυ της Τετάρτης, επειδή αξιολογήθηκε ότι δεν χρειαζόταν να είναι πιο νωρίς στην κινεζική πρωτεύουσα αλλά και επειδή τότε υπήρχε οικονομική πτήση (των Turkish Airlines) με ενδιάμεσο σταθμό (Κωνσταντινούπολη).
Το πρακτορείο με το οποίο συνεργάζεται η ΕΡΤ είχε εκδώσει εισιτήρια για Αθήνα-Πεκίνο με την πτήση των 21.00 της περασμένης Τετάρτης μέσω Κωνσταντινούπολης, διότι μεταξύ άλλων είχε τα πιο οικονομικά ναύλα. Πράγματι οι τεχνικοί φθάνουν μεσημέρι της περασμένης Τετάρτης (1/11) στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να περάσουν τον τηλεοπτικό εξοπλισμό από τελωνείο και να κάνουν check in. Στις 18.00 φθάνει στο αεροδρόμιο και η δημοσιογράφος με ένα σακίδιο πλάτης. Λίγο πριν την ανακοίνωση για επιβίβαση ενημερώνονται ότι το σύστημα της αεροπορικής παρουσίασε κρίσιμο τεχνικό πρόβλημα.
Η πτήση για Κωνσταντινούπολη ακυρώνεται. Αρχίζει αγώνας σπριντ με επικοινωνία των μελών της ΕΡΤικης αποστολής με το πρακτορείο. Τους βρίσκουν πτήση για Πεκίνο αλλά μέσω Καΐρου και Ντουμπάι. Η πτήση για Κάϊρο είχε αναχώρηση στις 23.50.
Το συνεργείο φθάνει στην πρωτεύουσα της Αιγύπτου έπειτα από πτήση 1,5 ώρας. Στο μεταξύ η συνδετική πτήση (για Ντουμπάι) είχε 1,5 ώρα καθυστέρηση. Οι τρείς εργαζόμενοι της ΕΡΤ αναχωρούν στις 05.00 της Πέμπτης για Ντουμπάι.
Ο χρόνος επιβίβασης στο Ντουμπάι για την πτήση προς Πεκίνο ήταν στις 08.30 της Πέμπτης (ώρα Ντουμπάι). Το συνεργείο αποβιβάζεται στο Terminal του Ντουμπάι στις 08.15. Τα κτίρια αφίξεων- αναχωρήσεων απέχουν μεταξύ τους τόσο που χρειάζεται αρκετός ποδαρόδρομος.
Καθώς η πτήση δεν ήταν transit έπρεπε να βγουν (όλες) οι αποσκευές της δημοσιογραφικής αποστολής, να περάσουν από τελωνείο και έλεγχο και να φορτωθούν εκ νέου στην πτήση από Ντουμπάι για Πεκίνο.
Ουδείς σκέφτηκε να συνεκτιμήσει τις διαφορές ωρών και να καλύψει το ενδεχόμενο τυχόν καθυστερήσεων στις πτήσεις. Αρκεί να εξοικονομηθούν χρήματα από μια διανυκτέρευση και εισιτήρια. Υπάρχει και μια λεπτομέρεια. Ουδείς μερίμνησε ώστε αυτοί οι τρεις άνθρωποι να έχουν τις απαραίτητες βίζες εισόδου στις ενδιάμεσες πτήσεις, από τη στιγμή που δεν ήταν transit.
Στο μεταξύ ο πρωθυπουργός είχε φύγει από Ελλάδα, παίρνοντας το κυβερνητικό Εμπραέρ το οποίο απογειώθηκε βράδυ Τετάρτης από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας και πέταξε non-stop στο Πεκίνο. Με το Εμπραέρ πέταξε και εικονολήπτης από το Μαξίμου. Αλλά στο Πεκίνο βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.
Η ΕΡΤ στο μεσοδιάστημα «κάλυψε» μεν την επίσκεψη του πρωθυπουργού στα δελτία ειδήσεων αλλά με φωτογραφία του Κυριάκου Μητσοτάκη και «κάρτα». Χωρίς δηλαδή πρωτογενές περιεχόμενο. Τα πρώτα πλάνα από τις επαφές στο Πεκίνο βγήκαν στον αέρα της ΕΡΤ στις 17.50 της Παρασκευής και αυτά από ειδησεογραφικό οργανισμό της Κίνας. Τα οποία έπρεπε να γίνουν συμβατά με τα ευρωπαϊκά τεχνικά πρότυπα για να μπορούν να προβληθούν.
Μέσα σε όλα αυτά, όπως υποστηρίζεται, δεν είχαν πλάνα από το ταξίδι του πρωθυπουργού στο Πεκίνο ούτε τα ιδιωτικά κανάλια τα οποία περίμεναν να πάρουν πλάνα μέσω pull (διαμοιρασμός εικόνας).
Η επίσκεψη- αστραπή του Μητσοτάκη στο Πεκίνο είχε τελειώσει αλλά το τριμελές συνεργείο της ΕΡΤ ήταν ακόμη εγκλωβισμένο στο Ντουμπάι.
Η δημοσιογραφική αποστολή της ΕΡΤ επέστρεψε ξημερώματα Παρασκευής στην Αθήνα από Ντουμπάι, μέσω Καΐρου χωρίς αποσκευές και τεχνικό εξοπλισμό. Πέρασε εν ολίγοις μια περιπέτεια 30 ωρών σε τρία αεροδρόμια και τρείς χώρες για να γυρίσει άπρακτη…
Γιατί η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου θύμωσε με τον Αντώνη Κανάκη;
Δυσαρεστημένη εμφανίζεται η πρόεδρος της Frontstage Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου με τους ισχυρισμούς του Αντώνη Κανάκη ότι η εταιρεία του Tony Productions είναι η πρώτη που λανσάρει παιδικό ραδιοφωνικό σταθμό ονόματι Pedaki 97.5 (στη Θεσσαλονίκη). Τον σταθμό διαφήμισε ο ίδιος ο Κανάκης μέσα από το «Ράδιο Αρβύλα» στον ΑΝΤ1 κάνοντας ωστόσο ένα λάθος να παρακάμψει τον πρώτο παιδικό ραδιόφωνο στην Ελλάδα το Kids Radio 88.6 στην Αθήνα που ανήκει στην Frontstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου και μετράει 3,5 χρόνια ζωής.
MEGA: Αλλαγές, μεταθέσεις και παύσεις
Η Ελένη Μενεγάκη όπως έχουμε πρώτοι γράψει, δεν έχει κληθεί ακόμη για ανανέωση του συμβολαίου της με το Mega και υπάρχουν ισχυρές πιθανότητες να μην συμβεί. Το συμβόλαιο του Δημήτρη Ουγγαρέζου λήγει τη φετινή χρονιά και αναμένεται ανανέωση. Είναι πολύ πιθανόν να δούμε την μετακίνηση της Σίσσυς Χρηστίδου στην καθημερινή πρωινή ζώνη του καναλιού.
Η αποχώρηση Δημήτρη Καμπουράκη και η αντικαταστάτρια
Ο Δημήτρης Καμπουράκης αποχώρησε από το Open επικαλούμενος επίμονο αλλά όχι σοβαρό θέμα υγείας το οποίο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εφήμερο. Λίγες ημέρες πριν είχε επισκεφθεί στο γραφείο του τον φίλο του Γιάννη Σαραντάκο, διευθυντή στο Action 24 – δίνοντας τροφή για σχόλια περί μετακίνησης τα οποία είναι ανυπόστατα – και λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του από το κανάλι πέρασε το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου. Όντως δεν πρόκειται για σοβαρό θέμα υγείας, πράγμα που μας χαροποιεί. Η πληροφορία ότι τη θέση θα καλύψει η Μπάγια Αντωνοπούλου, άρτι αποχωρήσασα από το Mega, ελέγχεται καθώς η δημοσιογράφος δεν έχει κάνει καμία επαφή με το κανάλι.
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος βρίσκεται σε αναζήτηση συμπαρουσιαστή του Παναγιώτη Στάθη και πως η λύση του Σπύρου Φρεμεντίτη είναι μάλλον προσωρινή.
Ποια η τύχη της Χρύσας Φώσκολου;
Την ίδια στιγμή, μάλιστα, υπάρχει ένα άλλο πρόσωπο μέσα στο κανάλι, η Χρύσα Φώσκολου, η οποία μετά το κόψιμο της πολύ πρωινής εκπομπής που παρουσίαζε με τον Μάνο Νιφλή έχει απορροφηθεί από το δελτίο και κάνει οικονομικό ρεπορτάζ και εργασιακό.
Τι σηματοδοτεί η είσοδος του Τζώνη Καλημέρη στο Δ.Σ. του Open;
Έχουν ενδιαφέρον τα δελτία Τύπου των καναλιών που καλωσορίζουν στελέχη που προ καιρού είχαν αποχαιρετήσει. Στις 14/6/2019 το κανάλι ανακοίνωνε «Τέλος στη συνεργασία του Open TV με τον Τζώνη Καλημέρη» και 4 χρόνια και 4 μήνες μετά το Open (ξανά μανά) ξανακαλωσορίζει τον Τζώνη Καλημέρη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Chief Operating Officer) και παράλληλα εντάσσεται στο Διοικητικό Συμβούλιο του τηλεοπτικού σταθμού. Υπενθυμίζεται πως στο αρχικό σχήμα του καναλιού τη θέση αυτή κατείχε το σημερινό στέλεχος της Nova Κική Σιλβεστριάδου, με τον Τζώνη Καλημέρη τότε διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας και την Άλκηστη Μαραγκουδάκη. Ο Τζ. Καλημέρης θα μετέχει και στο Δ.Σ. της Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ μετά και τη συμφωνία συνεργασίας με την Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη για την προμήθεια προγράμματος αλλά και ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος και η η Χριστίνα Δεμητρέλου. Στη θέση του Προέδρου παραμένει ο Αρτούρ Νταβιντιάν με το Νίκο Αργυρό διευθύνοντα σύμβουλο. Η θητεία του του ΔΣ λήγει στις 25 Οκτωβρίου 2028.
Όσον αφορά τις αρμοδιότητες του Τζώνη Καλημέρη, μεταξύ άλλων, του έχει ανατεθεί να διαπραγματεύεται και να υπογράφει εμπορικές συμφωνίες με τρίτους σε σχέση με την εμπορική εκμετάλλευση του περιεχομένου (προγράμματος) του σταθμού, καθορίζοντας όλους τους σχετικούς όρους, συμφωνίες για την προμήθεια ψυχαγωγικού/infotainment περιεχομένου (προγράμματος), συμφωνίες για την παροχή άδειας μετάδοσης/ αναμετάδοσης του περιεχομένου (προγράμματος) που έχει ήδη παραχθεί για λογαριασμό του σταθμού σε τηλεοπτικά δίκτυα της Ελλάδας ή/και του εξωτερικού και συμφωνίες με τους οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων αναφορικά με το σύνολο του προγράμματος.
Επίσης, έχει την αποκλειστική εξουσία να προσλαμβάνει το αναγκαίο υπαλληλικό προσωπικό της εταιρείας, καθώς και να συνάπτει συμβάσεις παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών με συνεργάτες που αμείβονται με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών, εκτός εκείνων που παρέχουν την εργασία τους σε αποκλειστική βάση: α) στη Διεύθυνση Ειδήσεων και Ενημέρωσης, β) στη Νομική Διεύθυνση και γ) στην Οικονομική Διεύθυνση.
Απάντησε η Nielsen
Σε αναβάθμιση του λογισμικού αποδίδει ατύπως η Nielsen το πρόβλημα στη μέτρηση τηλεθέασης για το διάστημα 9 – 11 Οκτωβρίου, σε επιστολή της προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Rebranding μετά από έρευνα για τον Pride 98.6 του ομίλου Πολίτη με διευθύντρια τη Μαργαρίτα Μυτιληναίου
Μετά τις ριζικές αλλαγές στο μουσικό ύφος και το image του, λίγα μόνο 24ωρα πριν, ο ραδιοσταθμός του Politis Group Pride ξεκινά τα ζωντανά με τον Γιάννη Καστανάκη, ο οποίος μέχρι πρόσφατα έκανε εκπομπές στον Pepper 96.6, την Κωνσταντίνα Νικολοπούλου ως «μεταγραφή» από τον Voice 102.5, τον Χρήστο Παπαμιχάλη, «μεταγραφή» από τον Αθήνα 9.84 και τη Μαρία Πετρίδη. Προηγήθηκε διεξοδική έρευνα που καθοδήγησε την εταιρεία ενώ τη διεύθυνση του σταθμού αναλαμβάνει η Μαργαρίτα Μυτιληναίου, η οποία πρόσφατα αποχώρησε από τον Αθήνα 9.84.
Μοιράστηκαν τα δίδυμα: Ρέππας –Παπαθανασίου στον Alpha, Ρήγας – Αποστόλου στο Mega
Το επιτυχημένο συγγραφικό δίδυμο Ρέππα – Παπαθανασίου προχώρησε σε συμφωνία με τον Alpha για μια νέα κωμική σειρά, που θα σατιρίζει τον κόσμο της τηλεόρασης πίσω από τις κάμερες και της οποίας τα γυρίσματα, καλώς εχόντων των πραγμάτων πάντα, θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2024, με στόχο να βγει στον αέρα το φθινόπωρο του 2024, στην έναρξη της επόμενης περιόδου.
Τα πρώτα ονόματα που έχουν κλείσει είναι αυτά της Μαρίας Λεκάκη, του Αλεξάνδρου Αντωνόπουλου και του Μάνου Ιωάννου. Από την άλλη πλευρά οι Αλέξανδρος Ρήγας και Δημήτρης Αποστόλου θα κάνουν το remake της κωμικής σειράς «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή», που είχε κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στο Mega το 2000.
Η «Φόνισσα» της Εύας Νάθενα, η νέα συμπαραγωγή της COSMOTE TV
Η COSMOTE TV στηρίζει ως συμπαραγωγός, την εμπνευσμένη από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη ταινία «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα. Στη νέα κινηματογραφική παραγωγή που υποστηρίζει το ΕΚΟΜΕ, πρωταγωνιστεί η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη ενώ η ταινία κυκλοφορεί στις αίθουσες την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, κάνοντας Α’ τηλεοπτική προβολή αποκλειστικά στην COSMOTE TV, μέσα στο 2024.
Αλλαγές στην κυριακάτικη εφημερίδα «Το Βήμα»
Από αυτή την Κυριακή το «ΒΗΜΑ» προσφέρεται με ένθετες εκδόσεις του : τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, το Β2 για τον Πολιτισμό, τις Ιδέες, το Βιβλίο και την Επιστήμη και το περιοδικό «ΒΗΜΑGAZINO».
Θέμης Αλαφούζος: Καμπάνια για τη συνδρομητική υπηρεσία
Αργά αλλά σταθερά επενδύει ο Θέμης Αλαφούζος στη συνδρομητική υπηρεσία της kathimerini.gr. για την οποία λανσαρίστηκε καμπάνια 360ο από την Jobs Athens.
Με συνδρομή 5,90 €/μήνα ή 59 €/έτος, η kathimerini.gr προσφέρει απεριόριστη πρόσβαση στο περιεχόμενο το οποίο ωστόσο μπορεί κανείς να συνεχίζει να διαβάζει δωρεάν (έως και 4 άρθρα την ημέρα)
Έπεσαν κεφάλια στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ
Την απόλυση του από τον ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο 105,5” ανακοίνωσε ο Νίκος Σβέρκος με ανάρτηση του στο Facebook στην οποία αναφέρει ότι δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να αποχαιρετήσει καν τους ακροατές. Ενώ κάνει γνωστό ότι απομακρύνθηκαν επίσης οι δημοσιογράφοι και πρώην επιτελικά στελέχη της «Αυγής» και του ρ/σ “Στο Κόκκινο 105,5”, Θεόφιλος Σιχλετίδης, Σπύρος Ραπανάκης και Γιάννης Σμυρλάκης. Θυμίζουμε πως προ ημερών υπήρξαν αλλαγές στις διευθύνσεις των δύο κομματικών ΜΜΕ που ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ.
Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας «Η ΑΥΓΗ ΑΕ» Κωνσταντίνος Νικόλτσιος ανακοίνωσε ότι νέα διευθύντρια της εφημερίδας «Η ΑΥΓΗ» (ημερήσιου και κυριακάτικου φύλλου) αναλαμβάνει η δημοσιογράφος Βούλα Κεχαγιά. Επίσης ο Νικόλτσιος ως πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας «LEFT MEDIA Α.Ε.» ανακοίνωσε ότι νέος διευθυντής του ραδιοσταθμού «105,5 Στο Κόκκινο» αναλαμβάνει από ο δημοσιογράφος κ. Αδάμ Γιαννίκος. Τότε είχε ανακοινωθεί πως συντονιστής των δύο μέσων είναι ο δημοσιογράφος Γιάννης Σμυρλάκης.
Σαρωτική πρεμιέρα για τους «Ράδιο Αρβύλα»
Οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν στον ΑΝΤ1 και η σάτιρά τους κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης. Τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου, ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση σατίρισαν ζωντανά από τη Θεσσαλονίκη, την πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική επικαιρότητα, έχοντας μαζί τους 1.862.269 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1’!
Η θυσία του «Βινυλίου» στο βωμό του «Εκατομμυριούχου»
Δεν θα μεταδίδεται το «Βινύλιο» τις Παρασκευές στον ΑΝΤ1. Η ομάδα των «Αρβύλα» αποφάσισε να μην έχει παρουσία όλο το πενθήμερο και το κενό θα καλυφθεί από τον «Εκατομμυριούχο» και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Σκαραβαίος: Πότε βγαίνει στον αέρα η νέα σειρά του ALPHA;
Η νέα σειρά του ALPHA, με τον τίτλο “Σκαραβαίος” έρχεται στο δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν και πρωταγωνιστής θα είναι ο Γιάννης Τσορτέκης. Πρόκειται για μια αστυνομική σειρά αυτοτελών επεισοδίων.
Όταν η ΟΛΜΕ τα έβαλε με τον Αλαφούζο
Για υπέρβαση του ορίου ανηθικότητας κατηγορεί τον Θέμη Αλαφούζο και την Καθημερινή η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με αφορμή «χυδαίο» όπως το χαρακτηρίζουν οι συνδικαλιστές (Δημήτρης Ακτύπης, Ανδρέας Καργόπουλος) της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, σκίτσο στην εφημερίδα στις 8-11-2023. Το σκίτσο παρουσιάζει την ΟΛΜΕ ντυμένη με αραβική εμφάνιση να κρατά όμηρους και δεμένους μαθητές.
Στα Παραπολιτικά 90.1 κάθε πρωί
Σωτήρης Ξενάκης και Βασίλης Σκουρής κάθε πρωί 7 με 9 στα Παραπολιτικά 90.1
Ποιος θα πάρει τη θέση της Μαρίας Κοζάκου στον σχολιασμό της Eurovision;
Μετά από 18 χρόνια στον σχολιασμό και την περιγραφή της Eurovision, η Μαρία Κοζάκου δεν θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως σχολιάστρια της Eurovision 2024. Στο μυαλό των ιθυνόντων της ΕΡΤ για τη παρουσίαση της Eurovision είναι ο Φώτης Σεργουλόπουλος παρουσιαστής στο πρωινό μαγκαζίνο της ΕΡΤ1 (Πρωίαν σε είδον) ο οποίος πέρυσι βρέθηκε στο πλευρό της Μαρίας Κοζάκου.
Επιστολή ΕΣΗΕΑ σε Κεραμέως: Γιατί ζητάτε πτυχίο από τους δημοσιογράφους του Δημοσίου;
Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ απέστειλε στην Υπουργό Εσωτερικών κ. Νίκη Κεραμέως επιστολή σχετικά με τον καθορισμό των προσόντων διορισμού δημοσιογράφων στο Δημόσιο όπως ορίστηκαν με το προεδρικό διάταγμα υπ’ αριθμ. 85/2022. Η ΕΣΗΕΑ θέτει τρία μείζονα ζητήματα προς άμεση διευθέτηση.
Το πρώτο αφορά την υπαγωγή των δημοσιογράφων στο βαθμολόγιο του Δημοσίου: Οι δημοσιογραφικές Ενώσεις της χώρας κατ’ επανάληψη έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στον βαθμολογικό διαχωρισμό των δημοσιογράφων ανάλογα με τους τίτλους σπουδών που κατέχουν (ΠΕ, ΔΕ, ΤΕ).
Παρατηρείται με αυτόν τον τρόπο το παράδοξο, ικανότατοι και καταξιωμένοι συνάδελφοι να αποκλείονται από θέσεις ευθύνης από μόνο το γεγονός ότι δεν κατέχουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών. «Πεποίθησή μας είναι ότι η δημοσιογραφία δεν προσδιορίζεται από τους τίτλους σπουδών, αλλά από την ικανότητα κάθε συναδέλφου μας ξεχωριστά, να αποκαλύπτει και να αναδεικνύει τα θέματα που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Επαναφέρουμε λοιπόν προς εσάς το αίτημά μας, για ρητή εξαίρεση των δημοσιογράφων από το βαθμολόγιο του Δημοσίου, με τον καθορισμό ειδικότητας δημοσιογράφου, ανεξαρτήτως τίτλου σπουδών».
Το δεύτερο ζήτημα αφορά τους συναδέλφους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (ΠΕ) στην ειδικότητα Επικοινωνίας, Ενημέρωσης και Δημοσίων Σχέσεων: Στα προσόντα διορισμού της ειδικότητας αυτής προβλέπεται «Πτυχίο ή δίπλωμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ή Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού́ ή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ ή Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων ή Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά́ ισοδύναμος ή ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής».
Όμως, με τις συγκεκριμένες διατυπώσεις, αποκλείονται συνάδελφοι που κατέχουν άλλα πανεπιστημιακά διπλώματα, όπως π.χ. νομικής, διεθνών σχέσεων, πολιτικών επιστημών, οικονομικών κ.α. και διαπρέπουν στην δημοσιογραφία. Πρόκειται συνεπώς για μία διάταξη άκρως περιοριστική, η οποία επίσης θα πρέπει να τροποποιηθεί, ώστε να έχουν τη δυνατότητα διορισμού οι απόφοιτοι όλων των πανεπιστημιακών τμημάτων.
Τέλος, για τους συναδέλφους (ΔΕ): Σύμφωνα με το παράρτημα του ανωτέρω Π.Δ., τα προσόντα διορισμού διαμορφώνονται ως εξής: «α) Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Δημοσιογραφίας, Συντάκτες και Ρεπόρτερς ή Δημοσιογραφίας Εξωτερικής Σύνταξης ή Δημοσιογραφίας Εσωτερικής Σύνταξης ή Δημοσιογραφίας Εσωτερικής – Εξωτερικής Σύνταξης Τηλεόρασης ή Δημοσιογραφίας ή Αθλητικής Δημοσιογραφίας ή Δημοσιογραφίας: Συντάκτες και Ρεπόρτερς ή Δημοσιογραφίας, Συντακτών και Ρεπόρτερ Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 5 (Ι.Ε.Κ. ή Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑ.Λ.) ή Επαγγελματικής Κατάρτισης επιπέδου μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης Ι.Ε.Κ. ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) ή Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 4 ΕΠΑ.Λ. ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου (Τ.Ε.Ε.) Β ́ κύκλου σπουδών ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου (Τ.Ε.Λ.) ή Τμήματος Ειδίκευσης Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου (Ε.Π.Λ.) ή Μέσης Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής Εργοδηγών (Ν.Δ. 580/1970) ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας. β) Βεβαίωση εγγραφής ως μέλος σε αναγνωρισμένη στην Ελλάδα επαγγελματική δημοσιογραφική ένωση.».
Όπως είναι διατυπωμένος ο νόμος, από τον διορισμό αποκλείονται όσοι δημοσιογράφοι είναι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου.
Η ΕΣΗΕΑ υπενθυμίζει στην Ν.Κεραμέως ότι μεγάλες μορφές της ελληνικής δημοσιογραφίας, αλλά και πολλοί συνάδελφοι με αξιόλογη προσφορά και επαγγελματική καταξίωση, που εργάζονται ήδη σε δημόσια και ιδιωτικά μέσα ενημέρωσης, είναι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου.
Πρόκειται συνεπώς για διάταξη άκρως περιοριστική, η οποία θα πρέπει να τροποποιηθεί ώστε οι συνάδελφοι απόφοιτοι Γενικού λυκείου να έχουν τη δυνατότητα διορισμού, ακόμη και αν χρειαστεί να εισαχθεί ως προαπαιτούμενο η προϋπηρεσία σε ΜΜΕ του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Cosmote TV: Στους 665.000 οι συνδρομητές
Οι συνδρομητές Cosmote TV άγγιξαν τις 665.000 χιλιάδες το γ’ τρίμηνο του 2023, αυξημένοι κατά 3,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, έχοντας 17.000 προσθήκες.
Ο Timkour στην 24Media
Mε εμπειρία στον κλάδο της τεχνολογίας και του gaming, ο Τίμος Κουρεμένος εντάσσεται στο δημοσιογραφικό δυναμικό της 24Media, δίνοντας υπεραξία στo tech και gaming περιεχόμενο των Sport24, OneMan και News24/7.
Κουτσούμπας εναντίον Ίλον Μασκ
Η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης “Χ” (πρώην twitter) μπλόκαρε για κάποιες ώρες τον επίσημο λογαριασμό του “Οδηγητή”, του περιοδικού της ΚΝΕ, λόγω ανάρτησής του για την Παλαιστίνη και του αιτήματος για παύση της αιματοχυσίας στη Γάζα.
Διαβάστε επίσης
Η επιστημονικής φαντασίας περιπέτεια «Φονικός Ιός» σε Α’ τηλεοπτική μετάδοση μόνο στο ACTION 24
Μετά τη Φωτιά: Συλλαμβάνονται Αλέξανδρος και Άρης!
Σπίτι με το MEGA: Πότε κάνει πρεμιέρα με Κορομηλά και Χατζηγιάννη
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»