Πρόκειται για μια προσιτή ηλεκτρική πρόταση με τιμή στις 36χ. ευρώ, που φέρει ένα ιστορικό όνομα και κατασκευάζεται στην Κίνα.

Η MG τοποθετείται εκ νέου στην Ελληνική αγορά από τον όμιλο Συγγελίδη και το MG4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Άμεσοι ανταγωνιστές του είναι το Cupra Born, το Nissan Leaf και το VW ID.3. Με μήκος 4.3m και μεταξόνιο 2.7m το MG προσφέρει άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες. Η πρόσβαση στο εσωτερικό διευκολύνεται από τις πολύ μεγάλες πόρτες. Το δάπεδο είναι σχετικά χαμηλά καθώς το πάχος της μπαταρίας φτάνει μόλις τα 11 εκ. Το επίπεδο δάπεδο εξασφαλίζει την άνετη φιλοξενία τρίτου επιβάτη πίσω. Πρακτικό και το πορτ μπαγκάζ των 363lt χάρη στο μεγάλο άνοιγμα και το χαμηλό κατώφλι.

1

Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού τα ποιοτικά υλικά στα χειριστήρια και στο ταμπλό εντυπωσιάζουν. Εύχρηστη αποδεικνύεται η αιωρούμενη κονσόλα, που φιλοξενεί τον περιστροφικό επιλογέα του συστήματος μετάδοσης, και τη θέση του κινητού. Ανάμεσα στα δύο καθίσματα, η έδραση αποδεικνύεται πολύ πιο πρακτική, συνεπικουρεί στο μικρό ντουλαπάκι συνοδηγού. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την οθόνη του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο 10,25 ιντσών. Το λογισμικό λειτουργίας της επιδέχεται βελτιώσεων και όσον αφορά στη διαμόρφωση και όσον αφορά στην ταχύτητα απόκρισης. Υπάρχουν εύχρηστοι διακόπτες, από κάτω της. Τα καθίσματα είναι φαρδιά, άνετα και συντελούν στην απροβλημάτιστη μετακίνηση. καλοσχεδιασμένα, μαλακά, και συγκρατούν σωστά το σώμα (θα θέλαμε λίγο καλύτερη στήριξη για τα πόδια μας). Την ίδια στιγμή ο οδηγός, χάρη στη σχετικά χαμηλή θέση του ταμπλό, απολαμβάνει εξαιρετική ορατότητα προς τα εμπρός, ενώ αντίθετα προς τα πίσω περιορίζεται από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων. Το τιμόνι «κόβει» πολύ, διευκολύνοντας στους επιτόπιους ελιγμούς.

Το MG4, βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της SAIC, την MSP (Modular Scalable Platform), η οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορους τύπους αμαξωμάτων και σε οχήματα των κατηγοριών από A έως και D, προσφέρεται αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας με μπαταρία χωρητικότητας 51 (βασική έκδοση Excite) ή 64 kWh (έκδοση Exclusive), που φορτίζουν αντίστοιχα με ρυθμό 117kw ανά ώρα και 135 kw ανά ώρα. Αμφότερες οι εκδόσεις αξιοποιούν για την κίνησή τους ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, με την ισχύ του να διαμορφώνεται στα 125kw ( 170PS και στα 150kw (204PS). Μια παραλλαγή με μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας (77 kWh), αλλά και η πολλά υποσχόμενη ισχυρότερη τετρακίνητη παραλλαγή, η XΡower με 435 ίππους(!), αναμένονται στην Ελλάδα πριν τα τέλη του χρόνου. Το μοντέλο δοκιμής μας διέθετε τον μεγάλο κινητήρα των 150kw και τροχούς 17 ιντσών και με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, διάστασης 215/50.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ενδοτική χωρίς να κρύβει εκπλήξεις στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Η ανάρτηση χωρίς να κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες, είναι σφιχτή καθώς έχει υιοθετηθεί η λύση των πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το επίπεδο θορύβου κύλισης είναι χαμηλό, ταξιδεύεις άνετα ενώ ανεβάζοντας ρυθμό, το αυτοκίνητο δείχνει το βάρος του στις στροφές. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι ζυγισμένο σωστά με χαμηλό κέντρο βάρους, και διαγράφει τροχιά παρέχοντας πληροφορία στο τιμόνι. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι επίσης περιορισμένες, αλλά το MG4 δεν κρύβει τον 1.7tn που ζυγίζει. Η ισχυρότερη έκδοση αποδίδει 204 ίππους, προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία που αγγίζει τα 450 km, ενώ για το 0-100 km/h χρειάζονται 7,9 sec. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.  Κουμπί εκκίνησης, δεν υπάρχει επιλέγεις το D από τον περιστροφικό επιλογέα στο αυτόματο κιβώτιο και ξεκινάς.

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, αλλά και τη δυνατότητα παραμετροποίησης του ρυθμού ανάκτησης ενέργειας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να ρυθμίσει το βαθμό ανάκτησης σε τρία επίπεδα, ακόμα και η «έντονη» επιλογή δεν επιβραδύνει άμεσα όταν μειώνεις την παροχή ισχύος. Η λειτουργία one pedal, επιτρέπει την οδήγηση χωρίς τη χρήση φρένου. Αν δε, μάθεις να υπολογίζεις την ανάκτηση γίνεται ένα ευχάριστο παιχνίδι. Η τάση του πίσω μέρους να γλιστρήσει σε κάνει επιφυλακτικό στην είσοδο της στροφής. Όχι δεν κάναμε ντριφτ με το MG4. Ο ηλεκτροκινητήρας των 150kw διαθέτει σταθερή ροπή που κολακεύει τις επιταχύνσεις. Η μέση κατανάλωση που είδαμε μετά από 420km εντός πόλης ήταν στα 17 kWh/100 km, χωρίς να είμαστε προσεκτικοί. Το νέο MG4 είναι μία φρέσκια πρόταση στην κατηγορία με προσιτή τιμή. Όπως όλα τα μοντέλα της MG Motors καλύπτεται από 7ετή εγγύηση (ή 150.000 km), ενώ είναι άμεσα διαθέσιμο προς πώληση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά MG4 Electric

Κινητήρας: Σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας

Ισχύς: 204 ps

Ροπή: 250 Nm

Kιβώτιο: Μιας σχέσης

Μετάδοση κίνησης: Πίσω

Ανάρτηση: Γόνατα ΜacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω

Επιτάχυνση ως τα 100 km/h: 7,9sec

Τελική ταχύτητα: 160 km/h

Μέση κατανάλωση δοκιμής: 17kwh/100 km

Αυτονομία: 450km στην πόλη, 410km στο ταξίδι (δοκιμής)

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.287×1.836×1.504 mm

Μεταξόνιο: 2.705 mm

Χώρος αποσκευών: 363lt

Βάρος: 1.685 kg

Τιμή: 28.740 € με κρατική επιδότηση

Διαβάστε επίσης

Ιδού το νέο MINI John Cooper Works Countryman!