ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.
Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά την σημερινή επίσκεψή του σε κατάστημα σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι.
Ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής. Είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.
Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:
- Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας
- Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους
- και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».
Διαβάστε επίσης:
IDEAL Holdings: Αύξηση εσόδων 111% και EBITDA 106% στο 9μηνο
ΤΙΤΑΝ: Κέρδη ρεκόρ 9μήνου αυξημένα κατά 72% με ισχυρές πωλήσεις στις κύριες αγορές
ΟΤΕ: Μειωμένα κατά 6,4% τα κέρδη του γ’ τριμήνου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στυλιανίδης – Ουράλογλου: Επιβεβαίωσαν τη στενή συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της ναυτιλίας
- ΝΑΤΟ: Ο Ρούτε επισκέπτεται την Ελλάδα στις 26 Νοεμβρίου
- Γαλλία: Κάθειρξη 20 ετών σε πατέρα που βίαζε και προσέφερε την κόρη του σε άλλους άνδρες
- Real Consulting: Στις 13 Δεκεμβρίου η ΓΣ για αλλαγή έδρας