Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την έναρξη της κατασκευής του Θριασίου Επιχειρηματικού Πάρκου μια επένδυση συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Mononews χθες κατατέθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης από την εταιρεία ΘΕΚ Α.Ε. η αίτηση για την αδειοδότηση του έργου. Υπολογίζεται ότι σε διάστημα 2 -3 μηνών θα δοθεί το «πράσινο φως» για το έργο αλλά παράλληλα η εταιρεία θα συνεχίσει τις διαδικασίες για τις απαραίτητες μελέτες που απαιτούνται και για την έκδοσης οικοδομικής άδειας.

1

Εκτιμάται ότι τους πρώτους μήνες του 2024 το έργο θα ξεκινήσει να υλοποιείται ενώ ο χρόνος ολοκλήρωσης της κατασκευής υπολογίζεται προς το τέλος του 2026.

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη επένδυση στην Αττική μετά από το πάρκο στο Ελληνικό καθώς θα δημιουργηθεί σε έκταση 265 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, το μεγαλύτερο logistic park στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Είναι το πρώτο επιχειρηματικό πάρκο, μια οργανωμένη επιχειρηματική μονάδα που θα αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο των logistics.

Το νέο εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο είναι κομβικής σημασίας έργο που μπορεί να γίνει καταλύτης για την καθιέρωση της Ελλάδας ως διαμετακομιστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής.

Η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair Cargo θα κατασκευάσει, σε διαφορετικές φάσεις, 210.000 τετραγωνικά μέτρα στεγασμένων αποθηκών, 250.000 παλετοθέσεις, 4.000 θέσεις για αυτοκίνητα και 120 θέσεις για φορτηγά σε έκταση 588 στρεμμάτων. Να σημειωθεί ότι την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου, που αντιστοιχεί σε συμβατική αξία 109 εκατ. ευρώ, θα υλοποιήσει η «Μυτιληναίος».

«Η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ λιγότερο από έναν χρόνο, μας έδωσε τη δυνατότητα να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση, η οποία είναι η φάση της επίλυσης όλων των “γρίφων” που έχει η κατασκευή του κέντρου», είχε πει στο 6ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023, ο κ. Β. Μαγκλάρας, διευθύνων σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο».

Ο κ. Μαγκλάρας σημείωσε ότι έχει κατατεθεί και εγκριθεί το masterplan που διευκρινίζει το επιχειρηματικό σκέλος του «γρίφου», ορίζοντας την κατασκευή ενός βιώσιμου, market & territory disruptive κέντρου, ενώ εξειδικεύτηκε το κατασκευαστικό κόστος, το οποίο έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά από την περίοδο, κατά την οποία διεξήχθη ο διαγωνισμός.

Διαβάστε επίσης:

Προς κύρωση από τη Βουλή η νέα σύμβαση για το Θριάσιο – Τα οφέλη για το Δημόσιο από την επένδυση των 200 εκατ.
Θριάσιο: Ένα βήμα εμπρός και μία “τρικλοποδιά”