ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Βασίλης Κανακάκης υποστηρίζει με έγγραφο του Συνδέσμου ότι “τα απόβλητα επισκευών πλοίων είναι απόβλητα βιομηχανικής δραστηριότητας και δεν έχουν θέση στο Σχέδιο Διαχείρισης των Λειτουργικών Αποβλήτων Πλοίων του ΟΛΠ (απόβλητα ακτοπλοϊκών πλοίων), που είναι ναυτιλιακά απόβλητα”.
Επίσης, το Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ. ζητά από τον υπουργό:
– Παρέμβαση για την απελευθέρωση θέσεων επισκευών πλοίων, από άλλες άσχετες με την Ναυπηγοεπισκευή δραστηριότητες, καθώς και για την περαιτέρω αύξηση των θέσεων αυτών.
– Θεσμική συμμετοχή εκπροσώπων Ναυπηγοεπισκευαστικών Επιχειρήσεων στα Συμβούλια Χρηστών Λιμένων, σε όποιες Χερσαίες Λιμενικές Ζώνες αναπτύσσονται ναυπηγικές/ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες.
– Επίσπευση των έργων στις Ναυπηγοεπισκευαστικές Υποδομές και η κατασκευή υποδομών υγιεινής της εργασίας στις περιοχές επισκευών πλοίων, που σήμερα δεν υφίστανται.
Διαβάστε επίσης:
ΤΑΙΠΕΔ: Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν 4 σεμινάρια για λιμένες και μαρίνες
Αυξήθηκε κατά 8,5% η διακίνηση κοντέινερ στα κινεζικά λιμάνια
ΕΛΙΝΤ: Διήμερο συνέδριο ναυτικής τεχνολογίας στο Ευγενίδειο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Οι πυρηνικές φιλοδοξίες του Ιράν μας απειλούν όλους
- Τι συμβαίνει με τη σύλληψη Ελληνίδας στην Κωνσταντινούπολη – Τι λένε διπλωματικές πηγές
- Justin Sun: Ο μεγιστάνας των crypto έφαγε live τη μπανάνα – έργο τέχνης που είχε αγοράσει για $6,2 εκατ.
- ΟΟΣΑ: Οι Γερμανοί εργάζονται λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους – Στον αντίποδα οι Έλληνες