Οι δύο Ferrari θα παραταχθούν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης στο σημερινό αγώνα (απευθείας ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+ στις 22:00).

Οι χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές επιφύλασσαν αρκετές εκπλήξεις. Με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να αγγίζει τους 48 βαθμούς Κελσίου, το λείο οδόστρωμα αλλά και την ιδιαίτερη φύση της πίστας με τις μεγάλες ευθείες οι οδηγοί δυσκολεύονταν να βρουν ρυθμό. Αυτό οφείλονταν και στην ασυνήθιστα χαμηλή αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων τους λόγω του μεγάλου υψομέτρου.

Σε κάθε πλάνο τους έβλεπες να παλεύουν με το τιμόνι και την ουρά για να διατηρήσουν την πορεία τους, χωρίς να χάσουν τη φόρα τους. Σ’ όλα αυτά ήρθε να προστεθεί το κυκλοφοριακό ειδικά στο Q1 όπου συμμετείχαν και οι 20 οδηγοί αλλά και μια φαεινή ιδέα κάποιων μηχανικών να βάλουν τη μέση γόμα (C4) στην αρχή μπας και γλυτώσουν ένα σετ μαλακής γόμας. Αυτό λειτούργησε σε κάποιες περιπτώσεις αλλά σε κάποιες άλλες όπως του Νόρις δημιούργησε προβλήματα. Ο Βρετανός έχασε την πρώτη προσπάθεια, έκανε λάθος στη δεύτερη και βρέθηκε εκτός Q2. Είναι εντυπωσιακό ότι τόσο στο Q1 όσο και στο Q2 αποκλείστηκαν 5 διαφορετικά μονοθέσια.

Στο Q3 πέρασαν Ferrari, Red Bull, Mercedes, Alfa Romeo, ο Ρικιάρντο με την Alpha Tauri και ο Πιάστρι με τη McLaren. Οι Ferrari που τόσο στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στις δυο πρώτες περιόδους κατατακτήριων δοκιμών κινούνταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας ξαφνικά από το πουθενά κυριολεκτικά, έκαναν έναν γύρο που έφερε το Λεκλέρκ στην 22η pole της καριέρας του και το Σάινθ πίσω του για 67 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη 2η θέση.

Οι κόκκινοι δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν στο δεύτερο γύρο τους αλλά ο πρώτος ήταν αρκετός. Αυτή ήταν η 248η pole position στην ιστορία της Scuderia. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν περιορίστηκε στην τρίτη θέση παρότι κινήθηκε στο ίδιο δέκατο. Ο εκπληκτικός Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσε χρόνο που τον έφερε στην τέταρτη θέση, για την AlphaTauri το καλύτερο της αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές από το Grand Prix του Κατάρ του 2021.

Μιλώντας για την απόδοση της Ferrari και αν το περίμενε ο Λεκλέρκ απάντησε: «Απολύτως όχι. Είναι δύο συνεχόμενα Σαββατοκύριακα που το λέμε, οπότε ο κόσμος θα αρχίσει να μην μας πιστεύει πια. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να είμαι στην pole position. Είχαμε πολλές pole position, αλλά τώρα πρέπει να πάρουμε τη νίκη στον αγώνα.

Η πρώτη θέση εδώ δεν είμαι σίγουρος ότι είναι η καλύτερη θέση εκκίνησης, αλλά ούτως ή άλλως αυτό είναι εντάξει, εκκινώ από την pole position. Δεν είμαι σίγουρος αν έχουμε ρυθμό για τη νίκη, αλλά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να το πετύχουμε». Από την πλευρά του ο Σάινθ συμπλήρωσε:  «Όλο το Σαββατοκύριακο πάλευα για ένα καθαρό γύρο, ο πρώτος γύρος που τα κατάφερα ήταν ο πρώτος στο Q3 και ξαφνικά ήμουν στο P1 εκείνη τη στιγμή, τότε ο Σαρλ κατέβασε μισό δέκατο. Παλεύω να καταλάβω πως ξαφνικά μπορούμε να βρούμε μισό δευτερόλεπτο και μετά πάμε μισό δευτερόλεπτο πιο αργά στον επόμενο γύρο. Είναι πολύ δύσκολο με τα ελαστικά, η αίσθηση στο μονοθέσιο είναι πολύ περίεργη. Αλλά καταφέραμε να κάνουμε έναν καλό γύρο όταν μέτρησε και μας φέρνει σε καλή θέση για τον αγώνα. Το μονοθέσιο μας ωφελείται από τη μαλακή γόμα».

Από την πλευρά του ο Φερστάπεν συμπλήρωσε: «Προσπάθησα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα, αλλά δεν μπόρεσα σήμερα. Υπάρχει πολύ χαμηλή πρόσφυση λόγω υψομέτρου, επομένως δεν είναι τόσο εύκολο να πιέζω τόσο δυνατά όσο συνήθως στις δοκιμές. Δεν είχα την τέλεια ισορροπία στο Q3 και αυτό μας κόστισε μερικά δέκατα εδώ και εκεί. Παρόλα αυτά, ήμαστε κοντά στις Ferrari και είναι ένας μακρύς αγώνας. Αισθάνομαι σίγουρος, φυσικά θα ήθελα να ξεκινήσω πρώτος αύριο, αλλά θα έχουμε ένα καλό slipstream μέχρι την πρώτη στροφή, οπότε ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».

Συνολικά η εκκίνηση είναι:

Το βραβείο Pirelli Pole Position απονεμήθηκε από τον δημιουργό περιεχομένου Jimmy Álvarez. Με τις ειρωνικές κριτικές προϊόντων του, που προβλήθηκαν αρχικά στο YouTube και μετά στο TikTok, κέρδισε το μεξικανικό κοινό, αποκτώντας 44 εκ. οπαδούς.

Διαβάστε επίσης:

Συντάξεις με ένα κλικ- Ψηφιακά ο εργασιακός βίος το 2025 για το σύνολο των ασφαλισμένων

Υπουργείο Εργασίας: Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 3 Νοεμβρίου

Οι νέες εισροές κεφαλαίων στην ελληνική οικονομία, τα ομόλογα και τις μετοχές μετά την απόκτηση της επενδυτικής βαθμίδας