ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών που παίρνουν το καρτελάκι «μόνιμη μείωση τιμής» είναι ελληνικές και μόλις τέσσερις πολυεθνικές με την Procter & Gamble, ωστόσο να συμμετέχει στην πρωτοβουλία με 71 κωδικούς.
Ειδικότερα, οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι:
ΟΛΥΜΠΟΣ: 19 κωδικοί
ΓΙΩΤΗΣ: 23 κωδικοί
ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ: 12 κωδικοί
ΤΡΙΚΚΗ: 6 κωδικοί
Numil Hellas: 17 κωδικοί
ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ: 12 κωδικοί
ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ: 2 κωδικοί
ΒΙΟΛΑΝΤΑ: 8 κωδικοί
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ: 2 κωδικοί
MULTI FOAM: 4 κωδικοί
EURICOM: 2 κωδικοί
ΠΡΟΚΤΕΡ & ΓΚΑΜΠΛ: 71 κωδικοί
MELINDA: 2 κωδικοί
ARLA: 7 κωδικοί
ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ: 2 κωδικοί
FLOS: 4 κωδικοί
ΔΕΛΤΑ: 20 κωδικοί
Διαβάστε επίσης:
Πώς θα εφαρμοστούν τα μέτρα Σκρέκα για την ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ – Οι γκρίζες ζώνες
Σκρέκας: Στόχος να έχουμε μείωση στο ράφι σε τουλάχιστον 500 κωδικούς προϊόντων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα