ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds, η Neda έχει παραγγείλει ένα τάνκερ VLCC, προς παράδοση το 2019, με οψιόν για ένα ακόμα, με την τιμή τους να εκτιμάται στα 81 με 82 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Η κίνηση αυτή, αν επιβεβαιωθεί, έρχεται λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παραλαβή του χωρητικότητας 299.300 dwt VLCC Arosa από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Αντίθετα, στο παλαιότερο πλοίο της εταιρείας, το χωρητικότητας 309.300 dwt Amantea (κατασκευής 2002), είχε μπει πωλητήριο τον περασμένο Μάρτιο, ενώ στα τέλη του 2016 η Neda είχε πουλήσει και ένα άλλο εξίσου παλιό τάνκερ μεταφοράς προϊόντων, το χωρητικότητας 105.000 dwt Siena (κατασκευής 2002) έναντι 15 εκατομμυρίων δολαρίων στην Bakri Navigation. Κινήσεις που δείχνουν πως η εταιρεία της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου θέλει να ανανεώσει τον στόλο της.
Και η Neda Shipping δεν είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που το επιδεικνύει φέτος ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία VLCC σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής, καθώς πολλοί είναι οι εφοπλιστές που φέρονται έτοιμοι να εκμεταλλευθούν τις ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά, που κινούνται σε χαμηλό 13 ετών. Μεταξύ αυτών ο Γιάννης Αγγελικούσης (Maran Tankers), η οικογένεια Λαιμού (NS Lemos), ο Γιώργος Προκοπίου (Dynacom) και ο Αδαμάντιος Πολέμης (New Shipping).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εντυπωσιακή κίνηση από την Α. Φράγκου: Η Navios Partners εξαγοράζει 14 containerships
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: John Fredriksen: Έπεσε σε «ύφαλο» προσπαθώντας να μπλοκάρει το μεγαλύτερο ναυτιλιακό deal
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Παρατείνεται για τουλάχιστον 18 μήνες η ναύλωση πλοίου της Seanergy
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φωτιά τώρα σε χώρο ανακύκλωσης οχημάτων στο Κορωπί – Δύο τραυματίες
- Γεωργιάδης: Λάθος του Φάμελλου που δεν πήγε σε β’ γύρο – Ετοιμαστείτε για μεγάλο ξύλο η πρώτη δήλωση Πολάκη
- Ιλυδα: Προχωρά σε ΑΜΚ 2 εκατ. ευρώ – Mοιράζει δωρεάν μετοχές
- UniCredit: Προσφορά 10 δισ. ευρώ για εξαγορά της ιταλικής Banco BPM