Μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις της Nestle στο 9μηνο, σε σχέση με τα τελευταία τρία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές δεν ανταποκρίθηκαν στις υψηλότερες τιμές της εταιρείας, ειδικά για τις ζωοτροφές Purina και τον καφέ Nespresso. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι κλείνει προσωρινά εργοστάσιο παραγωγής της στο Ισραήλ, λόγω των γεγονότων στη Μέση Ανατολή.

Ειδικότερα, οι οργανικές πωλήσεις -που δεν περιλαμβάνουν το αντίκτυπο των συναλλαγματικών ισοτιμιών και των εξαγορών- αυξήθηκαν κατά 7,8% στο εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο, χάνοντας την εκτίμηση των αναλυτών για αύξηση 8,1%, ενώ η μετοχή υποχώρησε έως και 1,8%.

Η έλλειψη του όγκου πωλήσεων είναι ένα βασικό πρόβλημα για την εταιρεία, σύμφωνα με την Molly Wylenzek, αναλύτρια στο Jefferies.

Η Nestle Health Science, η οποία υποτίθεται ότι είναι ο μοχλός ανάπτυξης της εταιρείας, ήταν μια από τις επιχειρήσεις με τις χειρότερες επιδόσεις, που οδήγησε την εταιρεία στην καθυστέρηση των στόχων της για τη συγκεκριμένη μονάδα, κατά έξι μήνες.

Παράλληλα, τα έσοδα από βιταμίνες, ανόργανα άλατα και συμπληρώματα, μειώθηκαν, ενώ οι περιορισμοί στην χωρητικότητα, επηρέασαν τις πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού Perrier, οι οποίες αποτέλεσαν πρόκληση για την αγορά των ΗΠΑ.

Ο ρυθμός πωλήσεων είναι πιο αργός από το δ’ τρίμηνο του 2020.

Σημειώνεται ότι οι μετοχές της Nestle κατέγραψαν πτώση κατά 3,2% τον περασμένο μήνα, εν μέρει λόγω της ανησυχίας ότι οι άνθρωποι που λαμβάνουν φάρμακα όπως το Wegovy ενδέχεται να καταναλώνουν λιγότερα τρόφιμα.

Ωστόσο, τα φάρμακα GLP-1 δεν είχαν αντίκτυπο στις πωλήσεις, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider.

Την ίδια στιγμή, η Nestle επανέλαβε την πρόβλεψή της για αύξηση των βιολογικών πωλήσεων κατά 7% έως 8% φέτος.

Ο παραγωγός των KitKat στοχεύει σε μονοψήφια αύξηση των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων και λειτουργικό περιθώριο ύψους 18% για τη Nestle Health Science, η οποία παράγει προϊόντα όπως σκόνες πρωτεΐνης Orgain και Vowst και κάψουλες για την πρόληψη της επανεμφάνισης λοιμώξεων από C. difficile.

Ο Schneider σημείωσε ότι η Nestle επωφελείται από τη μείωση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της και ξοδεύει περισσότερα στο μάρκετινγκ για μάρκες που έχουν πωλήσεις άνω του 1 δισεκατομμυρίου ελβετικών φράγκων (1,1 δισεκατομμύρια δολάρια).

Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, θα βοηθήσει την πραγματική εσωτερική ανάπτυξη, με στόχο πιο θετικά αποτελέσματα στο δ’ τρίμηνο.

Επιπλέον, το μεικτό περιθώριο κέρδους της Nestle συνεχίζει να ανακάμπτει, σύμφωνα με τον Schneider.

Όσον αφορά το κλείσιμο του εργοστασίου στο Ισραήλ, ο Schneider δήλωσε ότι:

«Έχουμε λάβει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος. «Σε αυτό το σημείο, είναι πολύ νωρίς για να υποθέσουμε ποιος ακριβώς θα είναι ο επιχειρηματικός αντίκτυπος».

Ακόμη, η εταιρεία ανακοίνωσε χθες Τετάρτη ότι ενδέχεται να περικόψει 542 θέσεις εργασίας και να τερματίσει τις εργασίες παραγωγής και έρευνας για βρεφικά παρασκευάσματα στο εργοστάσιο Wyeth της Ιρλανδίας.

Η ζήτηση υποφέρει από την επιβράδυνση του ποσοστού γεννήσεων στην Κίνα. «Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι καλύτερο να επανεξετάσουμε την παραγωγή μας », τόνισε ο Schneider.

Διαβάστε ακόμη:

Ξαβιέ Νιελ: Ο Γάλλος μεγιστάνας επενδύει €200 εκατ. στην τεχνητή νοημοσύνη

Επιτροπή για Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μέγαρο Μαξίμου – Πρόεδρος ο Κων. Δασκαλάκης

Dimon (JPMorgan): Θα δουλεύουμε 3,5 μέρες χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη – mononewsTV