ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής του διαγωνισμού νέας παραχώρησης για την Αττική Οδό, την οποία είχε καταθέσει η κοινοπραξία Vinci- Μυτιληναίος προς την Ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών.
Ωστόσο, μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται πως θα συζητηθεί η κύρια προσφυγή της κοινοπραξίας.
Στη διαγωνιστική διαδικασία ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής με προσφορά 3,27 δισ. ευρώ, με το σχήμα Vinci – Mytilineos να ακολουθεί με προσφορά 3,106 δισ. ευρώ, ως επιλαχών επενδυτής.
Ως εκ τούτου το ΤΑΙΠΕΔ, μετά τον έλεγχο του φακέλου, ανέδειξε ως προσωρινό ανάδοχο της παραχώρησης τον όμιλο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Διαβάστε επίσης
Citigroup: Έσοδα καλύτερα του αναμενομένου στο τρίμηνο – Κέρδη άνω του 2% για τη μετοχή
Η Maersk εγκαθιστά το Starlink του Έλον Μασκ σε 300 πλοία της
ΤΑΙΠΕΔ: Μάχη 4 μεγάλων κατασκευαστών για τη μετακόμιση των φυλακών Κορυδαλλού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike