ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα οργανικά έσοδα του σημαντικού βραχίονα της μόδας και των δερμάτινων ειδών, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τους οίκους Louis Vuitton και Christian Dior, αυξήθηκαν κατά 9%, κάτω των προσδοκιών, σύμφωνα με τους αναλυτές, οι οποίοι ανέμεναν αύξηση 11,2%.
Όσον αφορά τις πωλήσεις της μονάδας κρασιών και οινοπνευματωδών, αυτές μειώθηκαν κατά 14%, πολύ περισσότερο από τις εκτιμήσεις.
«Μετά από τρία εξαιρετικά χρόνια, η ανάπτυξη συγκλίνει προς αριθμούς που είναι περισσότερο σύμφωνοι με τον ιστορικό μέσο όρο», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean Jacques Guiony, κατά την τριμηνιαία παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Σημειώνεται ότι η μετοχή της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton έφτασε να υποχωρεί έως και 8,5% στο Παρίσι, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση εδώ και σχεδόν δύο χρόνια.
Η αγαπημένη μετοχή των επενδυτών τα τελευταία χρόνια είχε ήδη χάσει μέρος της λάμψης της, καθώς η ανάκαμψη της Κίνας καθυστερεί, ενώ η ζήτηση από τους αμερικανούς καταναλωτές μειώθηκε.
Παράλληλα, η κεφαλαιοποίηση του ομίλου πολυτελείας έχει υποχωρήσει κατά περίπου 110 δισεκατομμύρια ευρώ (117 δισεκατομμύρια δολάρια) από το ρεκόρ του Απριλίου.
Η LVMH παραχώρησε τα πρωτεία της πιο πολύτιμης εταιρείας της Ευρώπης στη δανέζικη φαρμακευτική εταιρεία Novo Nordisk, στην κατάταξη του περασμένου μήνα.
Ο Όμιλος LVMH θεωρείται ότι δίνει τον τόνο σε ολόκληρο τον κλάδο, με αποτέλεσμα να υποχωρούν σήμερα και μετοχές ανταγωνιστικών, όπως η Hermes International και η Gucci Kering.
Αύξηση στα Sephora
Οι πωλήσεις του ομίλου LVMH στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν 11%, πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για το γ’ τρίμηνο, σηματοδοτώντας ότι η Κίνα μπορεί να είναι πιο αδύναμη από το αναμενόμενο.
Η μόνη μονάδα που κατέγραψε πωλήσεις πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών ήταν η επιλεκτική λιανική πώληση, η οποία περιλαμβάνει την αλυσίδα καλλυντικών Sephora.
Ερωτηθείς για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης του Dior, της δεύτερης μεγαλύτερης επωνυμίες του ομίλου, ο Guiony ανέφερε ότι είχε τριπλασιαστεί σε μέγεθος σε λιγότερο από επτά χρόνια.
«Κάποια στιγμή, οι ρυθμοί ανάπτυξης θα πρέπει να ομαλοποιηθούν», σημείωσε.
«Μην περιμένετε η επωνυμία να συνεχίσει να αυξάνεται κατά 30% ετησίως για πάντα. Αυτό δεν θα συμβεί», τόνισε, προσθέτοντας ότι ο Dior θα συνεχίσει να προσφέρει υψηλή ποιότητα.
Την ίδια στιγμή, ο Guiony ανέφερε ότι η μάρκα κοσμημάτων της Bulgari τα πήγε λίγο καλύτερα το γ’ τρίμηνο, λόγω της μεγαλύτερης έκθεσής της στην Ασία σε σύγκριση με την Tiffany, η οποία έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα στις ΗΠΑ.
Η οργανική αύξηση των εσόδων στις ΗΠΑ ήταν μόνο 2% την συγκεκριμένη περίοδο.
Συνολικά, η LVMH σημείωσε αύξηση 9% οργανικών εσόδων, κάτω από τις εκτιμήσεις.
«Αυτό είναι σημάδι συνεχούς μετριοπάθειας, καθώς οι καταναλωτές συνέρχονται από την μετά-covid ευφορία», δηλώνει ο αναλυτής της Bernstein, Λούκα Σόλκα.
Διαβάστε επίσης:
Exxon Mobil: Κοντά σε συμφωνία 58 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Pioneer Natural
Lloyd’s Register: Βράβευσε την ERMA FIRST
Πλαστικά Θράκης: 30 Νοεμβρίου η αποκοπή του προσωρινού μερίσματος
_______________________
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
Δείτε πώς διαμορφώνονται οι χάρτες των αποτελεσμάτων για δήμους και περιφέρειες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα