ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Safe Bulkers δεν αποκάλυψε τις οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, αλλά γνωστοποίησε ότι τα δύο bulker, χωρητικότητας 81.200 dwt, προβλέπεται να παραδοθούν, το τέταρτο τρίμηνο του 2026 για το πρώτο σκάφος και το πρώτο τρίμηνο του 2027 για το δεύτερο πλοίο.
Τα νεότευκτα πλοία θα μπορούν να λειτουργούν με μεθανόλη και καύσιμα. Όταν τροφοδοτούνται από πράσινη μεθανόλη, τα πλοία μπορούν να παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου με βάση τη μεθοδολογία αξιολόγησης του κύκλου ζωής.
Τα bulkers έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζονται με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, τη Φάση EEDI 3 και να συμμορφώνονται με τον κανονισμό NOx-Tier III.
Η Safe Bulkers πρόσθεσε ότι έχει ήδη παραλάβει πέντε πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III και αναμένεται να παραλάβει εννέα επιπλέον νέα πλοία, δύο από τα οποία είναι διπλού καυσίμου, με προγραμματισμένες παραδόσεις δύο το 2023 και τρία το 2024 , δύο το 2025, ένα το 2026 και ένα το πρώτο τρίμηνο του 2027.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα