ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συζητήσεις προκαταρκτικού σταδίου με πιθανούς αγοραστές βρίσκεται η Walt Disney, για την πώληση των τηλεοπτικών της δραστηριοτήτων και των δραστηριοτήτων παροχής περιεχομένου με ροή δεδομένων (streaming) στην Ινδία, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Bloomberg.
Ανάμεσα στους υποψήφιους αγοραστές βρίσκονται και οι δισεκατομμυριούχοι Gautam Adani και Kalanithi Maran.
Τα ανώτερα στελέχη του αμερικανικού κολοσσού ψυχαγωγίας εξετάζουν διάφορες επιλογές, οι οποίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την πώληση μέρους των δραστηριοτήτων του στην Ινδία ή κάποιον συνδυασμό, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων και της περιφερειακής υπηρεσίας ροής Disney Hotstar.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι συνομιλίες για την πώληση περιουσιακών στοιχείων έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με τον δισεκατομμυριούχο Mukesh Ambani της Reliance Industries.
Διαταραγμένη η αγορά
Οι συζητήσεις γύρω από την πώληση της μονάδας της Disney στην Ινδία, φανερώνουν πώς η δυναμική της αγοράς έχει διαταραχθεί από τότε που ο όμιλος του Ambani αγόρασε τα δικαιώματα ροής στην Ινδική Premier League για 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια και επέλεξε να το μεταδώσει δωρεάν νωρίτερα φέτος.
Την ίδια στιγμή, η Reliance σημείωσε άλλη μια «νίκη», συνάπτοντας ένα πολυετές συμφωνητικό για τη μετάδοση του HBO της Warner Bros Discovery και άλλου περιεχομένου που προηγουμένως κατείχε η Disney.
Σήμερα, η Disney χρησιμοποιεί το playbook της Reliance και παρέχει δωρεάν streaming στο Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ στην Ινδία, μια κίνηση που στοχεύει στην ανάκτηση ορισμένων συνδρομητών, ακόμη και αν αυτό σημαίνει «θυσία» των εσόδων σε ένα έθνος 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων, φανατικών του κρίκετ.
Συγκρατημένη αισιοδοξία
Σε κάθε περίπτωση, η Disney, είναι πιθανό να λάβει κάποια ώθηση, καθώς οι παγκόσμιες επωνυμίες συντάσσονται, προκειμένου να αξιοποιήσουν την τεράστια καταναλωτική βάση της Ινδίας.
Η Disney Star, η οποία κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης στην Ινδία, ανέφερε ότι συνεργάζεται με 26 πολύ σημαντικούς χορηγούς, όπως η Booking.com και η εταιρεία ποτών Diageo.
Σημειώνεται ότι το κρίκετ είναι μακράν το πιο δημοφιλές άθλημα στην Ινδία και προσελκύει περισσότερα από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε χορηγίες και δαπάνες μέσων ενημέρωσης κάθε χρόνο, σύμφωνα με την Jefferies, ή περίπου το 85% όλων των δαπανών που σχετίζονται με τον αθλητισμό στη χώρα.
Παρόλο που η Disney Star έχει πληγεί από τους μειωμένους αριθμούς συνδρομητών, αφού έχασε τα δικαιώματα ροής στην Ινδική Πρέμιερ Λιγκ, ο όμιλος πολυμέσων έχει εξασφαλίσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα στο κρίκετ, μέχρι το 2027.
Διαβάστε επίσης:
Levi’s: Παρωχημένη επωνυμία ή «θύμα» της κλιματικής αλλαγής;
Deal άνω των €700 εκατ. με Renault-Volvo επιδιώκει γαλλικός ναυτιλιακός κολοσσός
Κορυφαία εστιατόρια του Ντουμπάι εδραιώνονται στην παγκόσμια αγορά
──────────────────
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023
Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπάιντεν για τα μυστηριώδη drone: Το παρακολουθούμε, μην ανησυχείτε
- Γεωργιάδης: Να καταδικαστεί ο Παναγιωτόπουλος για παραβίαση του ΚΟΚ – Παναγιωτόπουλος: Ήμουν έξω από το σπίτι μου
- Galaxy Cosmos Mezz: Με ποσοστό 10,4% η Hellenic Prosperity Master Fund
- Εφετείο Αθηνών: Από σήμερα διαθέτει το δικό του ιατρείο