Ανεβάζει τον πήχη των οικονομικών της στόχων για την περίοδο 2023-2026 η εταιρεία λιανικής πώλησης κοσμημάτων Pandora, ανακοινώνοντας ότι οι επενδύσεις στο δίκτυο της μάρκας και των καταστημάτων αποδίδουν καρπούς.

Ως αποτέλεσμα, οι μετοχές της ανήλθαν στην κορυφή του δείκτη Stoxx 600 Europe σήμερα, σημειώνοντας άλμα άνω του 12%.

1

Η δανέζικη εταιρεία ανέφερε ότι στοχεύει τώρα σε έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ 7-9% για την περίοδο 2023-2026 και ένα εύρος στα κέρδη προ τόκων και φόρων EBIT μεταξύ 26-27% έως το 2026.

Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει σε ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4-6%, από 3-5%, και μεγαλύτερη συνεισφορά από την επέκταση του δικτύου καταστημάτων της κατά περίπου 3%, από 1-2%.

Το σχέδιο ανάκαμψης

Η εταιρεία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα ανάκαμψης το 2021, προκειμένου να αρχίσει να προσφέρει βιώσιμη και κερδοφόρα αύξηση εσόδων, καθώς είδε να κλείνουν πολλά από τα καταστήματά της, λόγω της πανδημίας Covid-19.

Δεσμεύτηκε ωστόσο να επενδύσει στην ψηφιοποίηση και στο δίκτυο καταστημάτων της και δεσμεύτηκε να σταματήσει τη χρήση εξορυσσόμενων διαμαντιών στα κοσμήματά της και αντ’ αυτών να χρησιμοποιεί μόνο συνθετικά διαμάντια.

Το σχέδιο αυτό εκτόξευσε τις μετοχές, καθώς διπλασιάστηκαν σε αξία πέρσι, ενισχυμένες από τις νέες συλλογές και την επέκταση του δικτύου που αύξησε το μερίδιο αγοράς.

Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του στρατηγικού της σχεδίου, η Pandora τόνισε ότι θα αρχίσει να κλιμακώνει τις επενδύσεις για να επιταχύνει την αύξηση των εσόδων της.

Ταυτόχρονα, σκοπεύει να χτίσει τη θέση της στον προσιτό χώρο πολυτελείας και να αυξήσει τις επενδύσεις στο δίκτυο καταστημάτων της καθώς και να ενισχύσει το μάρκετινγκ.

Δύσκολη αγορά στην Κίνα

Όσον αφορά την Κίνα, η Pandora σημειώνει ότι εξακολουθεί να βλέπει μακροπρόθεσμες δυνατότητες ανάπτυξης, ωστόσο, επισημαίνει ότι «η δημιουργία μιας επιχείρησης μεγάλου βεληνεκούς στην ασιατική χώρα, θα πάρει περισσότερο χρόνο από ό,τι αρχικά αναμενόταν».

Το 2021, η Pandora ανέφερε ότι στόχευε να τριπλασιάσει τα έσοδα στην Κίνα από τα επίπεδα του 2019.

Ωστόσο, η πτώση των ακινήτων, οι αδύναμες καταναλωτικές δαπάνες και τα υψηλά επίπεδα χρέους επιβαρύνουν την οικονομία της Κίνας, πλήττοντας πολλά δυτικά εμπορικά σήματα και λιανοπωλητές, με ευρεία παρουσία στην Κίνα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Pandora ανέφερε ότι στοχεύει σε έσοδα μεταξύ 4,79 δισ. και 5,08 δισ. δολαρίων το 2026, από περίπου 4 εκατ. που αναμένονταν για το 2023.

Πηγή: Reuters 

Διαβάστε επίσης: 

Alstom: Βουτιά 37% για τη γαλλική εταιρεία κατασκευής τρένων

Citigroup: Ξεκινά τη μεγαλύτερη αναδιοργάνωση εδώ και δεκαετίες – Μαζικές απολύσεις στα «σκαριά»;

Mytilineos: Θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο στο Ηνωμένο Βασίλειο

──────────────────                           

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε