Πριν 70 χρόνια δυο ομάδες ιδιωτικές με Porsche 550 συμμετείχαν στον θρυλικό αγώνα Carrera Panamericana.

Πριν από 60 χρόνια, ο Jack Heuer παρουσίασε ένα ρολόι χειρός ειδικά για οδηγούς αγώνων, που ονομάζεται TAG Heuer Carrera Chronograph. Ως φόρο τιμής, χρησιμοποίησε το όνομα από τον θρυλικό αγώνα δρόμου του Μεξικού..

1

Η Porsche και η TAG Heuer είναι συνεργάτες εδώ και πολλά χρόνια. Το έργο «TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana» Sonderwunsch είχε ως έμπνευση το 550 Coupé με το οποίο δύο ομάδες πελατών αγωνίστηκαν στην Carrera Panamericana το 1953. Η σύγχρονη εκδοχή βασίζεται στην 718 Cayman GT4 RS.

Ως ένα σπορ αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με την ελαφριά κατασκευή, την εξαιρετικά ευέλικτη ρύθμιση πλαισίου και την εξελιγμένη αεροδυναμική, η σχεδίαση της σειράς Cayman με τις υψηλότερες επιδόσεις είναι παρόμοια με αυτή του θρυλικού αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο Sonderwunsch με τον αγωνιστικό αριθμό 154 έκανε ντεμπούτο στην έκθεση «TAG Heuer Heritage Experience».

Ο Patrick Dempsey, οδηγός αγώνων, Αμερικανός ηθοποιός και πρεσβευτής της μάρκας θα οδηγήσει αυτό το νέο σπορ αυτοκίνητο στο πρώτο και στο δεύτερο στάδιο της φετινής Carrera Panamericana. Εκεί θα παρουσιαστεί και το δεύτερο αυτοκίνητο, με τον αγωνιστικό αριθμό 152.

Αυτή η 718 Cayman GT4 RS, η οποία διαφέρει ελάχιστα από το πρώτο αυτοκίνητο, πρόκειται να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2024 για καλό σκοπό. Τα δύο σπορ αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στη Στουτγάρδη με τη βοήθεια της Style Porsche, του εταιρικού αρχείου, της Porsche Latin America και σε συνεργασία με την TAG Heuer.

Οι ειδικοί της Porsche Exclusive Manufaktur βελτιώνουν τα μοναδικά σπορ αυτοκίνητα με προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ως μέρος της στρατηγικής για τη συνδημιουργία, η Porsche ενεργοποίησε ξανά το θρυλικό της πρόγραμμα Sonderwunsch από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, το οποίο θα της επιτρέψει να σχεδιάζει μεμονωμένα αυτοκίνητα που ζητούν οι πελάτες.

Ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία του αυτοκινήτου αφορούν στη μακροχρόνια σύνδεση που έχουν οι δύο εταιρείες με τον αγώνα Carrera Panamericana.

Οι αγωνιστικοί αριθμοί 152 και 154 αντίστοιχα είναι ζωγραφισμένοι στις πόρτες και τις οροφές των αυτοκινήτων. Οι φωτογραφίες της Porsche 550 Coupé που συμμετείχε στον θρυλικό αγώνα έδωσαν στον σχεδιαστή Grant Larson από την Style Porsche ένα πρότυπο για το σχεδιασμό των αριθμών αγώνων.

Είναι σε εσοχή με αρνητικά γράμματα και οριοθετούνται από ένα κίτρινο υπόστρωμα αγωνιστικού αριθμού.

Τα δύο αυτοκίνητα είναι βαμμένα σε Le Mans Silver Metallic. Πολλά από τα άλλα εξωτερικά εξαρτήματα είναι στο ίδιο χρώμα, συμπεριλαμβανομένων των γωνιών των παραθύρων, των πάνελ των διαφόρων εισαγωγών αέρα στο μπροστινό και στα πλάγια, καθώς και όλα τα εξαρτήματα φινιρίσματος από ανθρακονήματα.

Η ειδική βαφή δημιουργήθηκε σε μια επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ της Porsche France, του Automobile Club de l’Ouest (ACO) και των ειδικών της Porsche AG.

Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από τις 24 Ώρες του Μαν, αυτή η βαφή αναπτύχθηκε ειδικά για την «911 Carrera GTS Le Mans Centenaire Edition» και χρησιμοποιείται επίσης στην ειδική αυτή 718 GT4 RS.

Η βαφή αναφέρεται στο εξωτερικό χρώμα του πρώτου νικητή των 24 Ωρών του Μαν (356 SL Coupé, 1951). Το 1953, δύο αυτοκίνητα Porsche 550 ξεκίνησαν για πρώτη φορά στο Λε Μαν, καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις στην κατηγορία των 1,5lt.

Στη μέση του καπό και στα πλαϊνά της πίσω πτέρυγας, τα μοντέλα φέρουν το λογότυπο TAG Heuer σε ελαφρώς πιο σκούρο γκρι.

Ένα μοτίβο του φτερωτού αλόγου Πήγασου στο μπροστινό αριστερό φτερό (αγωνιστικό νούμερο 152) και εναλλακτικά στο πίσω αριστερό τόξο του τροχού (αγωνιστικό νούμερο 154) μας θυμίζει ότι το 550 Spyder που εισήγαγε η Porsche στην Carrera Panamericana ήταν ένα από τα πρώτα αγωνιστικά αυτοκίνητα με διαφήμιση από χορηγούς.

Το φτερωτό άλογο αποτελούσε μέρος του λογότυπου της Mobil Oil.

Η Porsche Tequipment αναδημιουργεί τώρα μια πρωτότυπη έκδοση αυτού του Πήγασου ως αυτοκόλλητο για όλους τους πελάτες της Porsche.

Στο εσωτερικό, το κόκκινο δέρμα των καθισμάτων έρχεται σε αντίθεση με το μαύρο του ταμπλό και την επένδυση του πάνελ της πόρτας.

Η εσωτερική επένδυση του οχήματος έχει μαύρο ανοδιωμένο φινίρισμα αλουμινίου. Μαύρες είναι και οι ακτίνες του τιμονιού.

Μια λαμπρή λεπτομέρεια είναι η τρίχρωμη σταυροβελονιά στα χρώματα της μεξικανικής σημαίας και του λογότυπου TAG Heuer. Αυτή η πράσινη, λευκή και κόκκινη ραφή φαίνεται, στο τιμόνι και στο ταμπλό.

Το γράμμα «GT4 RS Panamericana Special» είναι χαραγμένο στα προστατευτικά εισόδου της πόρτας και έχει τυπωθεί στο πλαίσιο της ποτηροθήκης στην πλευρά του συνοδηγού.

Οι ειδικοί της Porsche Exclusive Manufaktur έραψαν δύο σημαντικά στοιχεία του λογότυπου Carrera Panamericana στα προσκέφαλα των καθισμάτων: τα γράμματα και το στυλιζαρισμένο καπάκι οδηγού αγώνων.

Το τελευταίο εμφανίζεται και στα καπάκια των βαλβίδων. Ένα λογότυπο TAG Heuer είναι ανάγλυφο στο υποβραχιόνιο μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου με τον αγωνιστικό αριθμό 154 είναι η μονάδα χρονόμετρου TAG Heuer στην κεντρική κονσόλα. Αυτό το στοιχείο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την TAG Heuer ειδικά για το αυτοκίνητο και δεν είναι διαθέσιμο για αγορά.

Το αριστερό ρολόι που δείχνει την ώρα έχει το τυπικό σχέδιο Heuer Carrera που συνδυάζει κομψότητα και απόδοση. Οι δείκτες γραμμής για τις ώρες εμφανίζονται ανάγλυφα του μαύρου καντράν, ενώ τα λεπτά υποδεικνύονται έξω στο πλαίσιο. Αυτό το μηχανικό ρολόι τριών δεικτών έχει απόθεμα ισχύος οκτώ ημερών.

Δίπλα στο ρολόι υπάρχει ένα χρονόμετρο που βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει τη μέση ταχύτητα που συχνά απαιτείται για ιστορικά ράλι (regularity).

Διαβάστε επίσης:

Ηλεκτρική σπορ Porsche!

Porsche 911: Συντηρώντας το μύθο

Ιδού η νέα Porsche Cayenne!

                                                                                          

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε