«Οι πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές έφεραν στο προσκήνιο, με τον πλέον οδυνηρό τρόπο, τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης και την ανάγκη δημιουργίας μιας νέας γενιάς ανθεκτικών έργων υποδομής», αναφέρει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμού στο Facebook.

Ο κ. Σταϊκούρας τονίζει ότι «Από την πρώτη στιγμή σπεύσαμε δίπλα στους πολίτες, κάναμε μια πρώτη καταγραφή των προβλημάτων και των ζημιών και ξεκινήσαμε άμεσα τις προσπάθειες για την αποκατάσταση των οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων, καθώς και των υποδομών συνολικά».

1

Αναλυτικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών γράφει στην ανάρτησή του:

«Οι τρεις εβδομάδες που άλλαξαν τα δεδομένα, αλλά όχι τη στρατηγική μας στόχευση.

Οι πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές έφεραν στο προσκήνιο, με τον πλέον οδυνηρό τρόπο, τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης και την ανάγκη δημιουργίας μιας νέας γενιάς ανθεκτικών έργων υποδομής.

Από την πρώτη στιγμή σπεύσαμε δίπλα στους πολίτες, κάναμε μια πρώτη καταγραφή των προβλημάτων και των ζημιών και ξεκινήσαμε άμεσα τις προσπάθειες για την αποκατάσταση των οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων, καθώς και των υποδομών συνολικά.

Με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες όπου διασφαλίσαμε την ευελιξία άντλησης πόρων ύψους €600 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για τον σκοπό αυτό.

Για την επίσπευση των αναγκαίων κατασκευών έχουμε αναλάβει πλέον, ως Υπουργείο, τον σχεδιασμό και την άμεση εκτέλεση έργων που δεν ανήκαν μέχρι σήμερα στην αρμοδιότητά μας.

Αναλαμβάνουμε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας, με σκοπό την υλοποίηση σημαντικών αντιπλημμυρικών έργων.

Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα που κάνει επιτακτική την ανάγκη ευρύτερης αναθεώρησης και επανασχεδιασμού. Ταυτόχρονα, μένουμε πιστοί στις στρατηγικές μας προτεραιότητες. Προχωράμε βήμα – βήμα στην αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιώντας, παράλληλα, μικρά και μεγάλα έργα και αναβαθμίζοντας τις μεταφορές συνολικά.

Ενδεικτικά: Καταφέραμε την ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ του οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» και την υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση και βελτίωση του Λιμένα Αλιευτικών Σκαφών Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής. Εγκαινιάσαμε το νέο πρότυπο, βιοκλιματικό κτίριο του 3ου Γυμνασίου του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.

Προχωράμε τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τη Βελτίωση της 9ης Εθνικής Οδού (Τμήμα παράκαμψη Γιάλοβα, Π.Ε. Μεσσηνίας).

Στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στη Βαρκελώνη αναδείξαμε την ενίσχυση του ρόλου της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.

Οι τρεις τελευταίες εβδομάδες μπορεί να άλλαξαν τα δεδομένα, αλλά όχι τη συνολική στρατηγική στόχευση που θέσαμε πριν από τρεις μήνες, όταν αναλάβαμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συνεχίζουμε το έργο μας με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, για τη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και «πράσινων» υποδομών και μεταφορών, που διασφαλίζουν υψηλή και διατηρήσιμη ανάπτυξη για τη χώρα και βελτιώνουν την ποιότητας ζωής και την καθημερινότητα των πολιτών».

Δείτε την ανάρτηση:

Διαβάστε επίσης:

Πανουργιάς Παπαϊωάννου: Οι κατασκευές, το ποδόσφαιρο και η υποψηφιότητα για τον Δήμο Λαμίας

Ο fund manager που σχεδιάζει να κάνει θεματικό πάρκο τις θρυλικές σήραγγες της MI6

Ποιοι rich and famοus διαθέτουν πολυτελή σπίτια στις Σπέτσες