To ΚΙΑ XCeed ξεχωρίζει για το μοναδικό του χαρακτήρα: Με οικογενειακό σχήμα, ενδοτική ανάρτηση, δυνατό κινητήρα, χαμηλή κατανάλωση και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά ικανοποιεί πολλές αντικρουόμενες απαιτήσεις με μαεστρία.

Οι έντονες καμπύλες στο εμπρός μέρος με τους κυψελοειδείς αεραγωγούς στον προφυλακτήρα για καλύτερη αναπνοή του κινητήρα προσδίδουν ταυτότητα ενώ έχουν προστεθεί και δύο κάθετοι αεραγωγοί μπροστά από τους τροχούς για βελτιστοποίηση της ροής αέρα.

1

Τα led φωτιστικά σώματα μοιάζουν σαν προέκταση των ασημί γραμμών που βρίσκονται κάτω από το νέο σήμα της ΚΙΑ. H αθλητική σχεδίαση του καπό, σε προδιαθέτει ενώ την ίδια στιγμή πίσω το μάτι πάει κατευθείαν στα led φανάρια που θυμίζουν κυψέλες. Σε συνδυασμό με τον διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις ζάντες 18΄΄ έχεις μια ισορροπημένη εικόνα.


Μπαίνοντας στο εσωτερικό, η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή τους τραβούν την προσοχή: Αφρώδη και πολύ άνετα καθίσματα με πλευρική στήριξη, εργονομικά οι Κορεάτες έχουν πετύχει.

Τo XCeed προσφέρει καλή ορατότητα περιμετρικά χάρη και στην αξιοποίηση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών χωρίς να αποσπάται η προσοχή από την οδήγηση.

Στο τιμόνι έχεις χειριστήρια για αυξομείωση της έντασης του ήχου και αλλαγή μουσικής ή απάντηση κλήσης στο κινητό το οποίο είναι συνδεδεμένο με Bluetooth ή με καλώδιο για την χρήση Android Auto και Apple Car Play.

Την ίδια ώρα ενεργοποιώντας το Adaptive Cruise Control, κινείσαι χωρίς άγχος μέσα στην κίνηση.


Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι βλέπεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ταξιδιού, με διάφορες επιλογές απεικόνισης ανάλογα και το πρόγραμμα οδήγησης που έχεις επιλέξει (Eco, Normal, Sport).

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment. Προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις χρήσιμες λειτουργίες όπως το σύστημα πλοήγησης, τη σύνδεση με το κινητό κ.α.

Υπάρχει αρκετός χώρος για πέντε ενήλικες ενώ η ηλιοροφή προσθέτει μια αίσθηση ελευθερίας και διευρύνει το οπτικό πεδίο των πίσω επιβατών με αποτέλεσμα να ταξιδεύουν όλοι άνετα και ξεκούραστα.


Η επιλογή του κινητήρα έχει γίνει με γνώμονα τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου: Ήπιο υβριδικό (MHEV 48V) υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης 1.5lt με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων 7DCT και απόδοσης 160PS. Ισχύς επαρκής για τα 1.430kg του XCeed.

Οι γρήγορες και απροβλημάτιστες αλλαγές σχέσεων συνδυάζουν άνεση και αποτελεσματικότητα. Επιλέγοντας Sport mode υπάρχει πιο άμεση απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού ενώ στο φρενάρισμα τα κατεβάσματα σχέσεων βοηθούν στην επιβράδυνση.

Στις λειτουργίες Eco και Normal o κινητήρας προσαρμόζεται ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης βελτιστοποιώντας αρκετά την κατανάλωση καυσίμου. Κατά την δοκιμή μας κυρίως σε αστικό ιστό η κατανάλωση έφτασε τα 5,9 lt/100 km. Εύκολα μπορεί να κατέβει στα 5lt/100km στο ταξίδι.


Η άνεση και η ευελιξία του XCeed οφείλονται στην ενδοτική ρύθμιση της ανάρτησης που είναι το δυνατό σημείο του: Γόνατα McPherson εμπρός, σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Δεν θα σε κουράσει με τις κακοτεχνίες των δρόμων, καθώς γίνεται αποτελεσματική απόσβεση, ούτε θα ακουστεί κάποιος ενοχλητικός τριγμός ή «κοπάνημα» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Θα γύρει ελάχιστα κατά το στρίψιμο χωρίς όμως να δυσκολέψει το έργο του οδηγού ή να κουράσει τους υπόλοιπους επιβάτες.

Το ελαφρύ τιμόνι δεν φέρνει όλη την απαραίτητη πληροφορία στον οδηγό, παρ’ όλα αυτά διευκολύνει την κίνηση εντός πόλεως.


Θα μπορούσαμε να πούμε πως το XCeed προσφέρει μια ισορροπημένη εμπειρία οδήγησης, συνδυάζοντας απόδοση, άνεση και ευκολία χρήσης.

Ένα αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της καθημερινής οδήγησης και θα κινηθεί εξίσου εύκολα και σε έναν χωματόδρομο καθώς το ύψος του από το έδαφος (18,4 cm) σίγουρα το βοηθάει σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης είναι βασικά κριτήρια επιλογής και εδώ θα δώσουμε άριστα στην εταιρία. Σημαντικό να ταξιδεύεις χωρίς θόρυβο και να φτάνεις ξεκούραστος και με ενέργεια στον προορισμό σου.


Σε αυτό σίγουρα συντελούν και όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, όπως το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης, το adaptive Cruise control που διατηρεί ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, αυτόματα φώτα τεχνολογίας Led, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, σύστημα διατήρησης εντός λωρίδας, σύστημα auto hold όπου σε κρατάει στάσιμο στο φανάρι χωρίς να χρειάζεται να πατάς το πεντάλ του φρένου κ.α.

Πλήρως εξοπλισμένο και πρακτικό, ενώ χωράνε άνετα να ταξιδέψουν πέντε άτομα με τις αποσκευές τους. Στον σύγχρονο κόσμο της αυτοκίνησης, η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου είναι μια σημαντική απόφαση που επηρεάζει την καθημερινή μας ζωή και την εμπειρία οδήγησης γι’ αυτό και οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά.

Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με τις Premium εταιρίες, αντιθέτως προσφέρει παραπάνω από ότι θα περίμενε κανείς σε αυτό το εύρος τιμών καθώς ξεκινάει από 25.090 € στην χειροκίνητη έκδοση.

Υπάρχουν και άλλες επιλογές κινητήρα εκτός του 1.5 lt του αυτοκινήτου δοκιμής, 1.6 lt με απόδοση 204 ps για εκείνους που θέλουν το κάτι παραπάνω αλλά και ένας κινητήρας diesel 1.6 lt (48V) απόδοσης 136PS. Διατίθεται σε αρκετές εκδόσεις εξοπλισμού ώστε να μην μείνει κανένας παραπονεμένος.


Προσελκύει το ενδιαφέρον ενός οικογενειάρχη αλλά και οποιουδήποτε που δίνει σημασία στο στυλ και στον σχεδιασμό. Απέναντι σε Toyota Yaris Cross, Opel Mokka, Peugeot 2008, Hyundai Kona, Volkswagen T-Roc, Ford Puma, Renault Captur, Nissan Juke, Skoda Kamiq, Seat Arona καθοριστικό ρόλο παίζει η τιμή του XCeed και τα πακέτου εξοπλισμού που προσφέρονται.

Σίγουρα μεγάλο ατού η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση και τα δωρεάν service για 5 χρόνια.


Τεχνικά χαρακτηριστικά KIA XCeed 1.5 160ps 7DCT 48V

Κυβισμός: 1.482 cc
Ισχύς: 160 PS/5500rpm
Ροπή: 253 Nm/1500 – 3500rpm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4395/1826/1495mm.
Μεταξόνιο: 2650mm
Χώρος αποσκευών: 380lt , 1332lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1430 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,2 sec
Τελική ταχύτητα: 208 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5,9 lt/100km
Εκπομπές CO2: 137 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 87 ευρώ
Τιμή: από 25.090 ευρώ

 

Διαβάστε επίσης:

Χαρδαλιάς: Με σαφές σχέδιο δράσεων η άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων και η προσβασιμότητα των ΑμεΑ

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower

F1 Ιαπωνία: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στα ελεύθερα!