ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη Warply ανέθεσε η ΔΕΗ το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο και αναπτύσσεται δυναμικά.
Πρόκειται, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της. Για το νέο αυτό πρόγραμμα, επιλέχτηκε η Warply ως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα της.
Η Warply, για το έργο ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει την Loyalty & Customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, υλοποίησε τον σχεδιασμό του προγράμματος και το website myrewardscoupons.dei.gr, ενώ έχει αναλάβει και τη διαχείριση των συνεργατών και των προσφορών που υπάρχουν στο πρόγραμμα.
Συνολικά σήμερα είναι ενεργές 200 προσφορές από 130 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας το ΔΕΗ myRewards Coupons το πρόγραμμα επιβράβευσης με τις περισσότερες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια συνεργατών, στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα διακρίνεται επίσης για το personalization και τις εξειδικευμένες προσφορές που εμφανίζονται ανάλογα με τον λογαριασμό και το προφίλ του κάθε χρήστη.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Γιάννης Δοξαράς, CEO και Founder της Warply: «πιστεύουμε ότι το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της ΔΕΗ ενισχύει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της επιχείρησης και επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση της, ενώ με τις προσωποποιημένες προσφορές που η συνολική αξία τους που φτάνει πάνω από 300 ευρώ ανά λογαριασμό, εγγυάται ξεχωριστές εμπειρίες για κάθε πελάτη της.
Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ένας τόσο μεγάλος Οργανισμός, ένα τόσο ιστορικό Brand όπως η ΔΕΗ εμπιστεύτηκε τη δημιουργία του loyalty προγράμματός της στη Warply, κάτι που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι είμαστε ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των προγραμμάτων επιβράβευσης και διακρινόμαστε, τόσο για την υψηλή τεχνολογία που παρέχουμε όσο και για την αποτελεσματικότητα και το όραμα μας».
Σύμφωνα με την εταιρεία, η Warply είναι #1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μια από τις μεγαλύτερες σε Mobile Loyalty & Mobile Payments στην περιοχή ΕΜΕΑ, μέλος του start path της Mastercard παγκοσμίως.
Αναδείχτηκε “Loyalty Agency of the Year 2020” και “Mobile Agency of the Year 2020” ενώ είναι στρατηγικός συνεργάτης ενός μεγάλου πελατολογίου από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων κορυφαίων τραπεζών, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, χάρη στην ΑΙ Loyalty & Customer Engagement πλατφόρμα της Warply, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης, λύσεις προσωποποιημένης επικοινωνίας με πολλαπλά κανάλια και proximity marketing, analytics με πρόβλεψη απόδοσης, κα.
Διαβάστε ακόμη:
Θριάσιο: Υπεγράφη η πρώτη σύμβαση ανακατασκευής του τμήματος επειγόντων περιστατικών
Σκλαβενίτης: Προσλαμβάνει 200 άτομα τον μήνα – Παίρνει μέρισμα 18 εκατ. ευρώ
Αστέρια Γλυφάδας: Αναβάλλεται το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου One & Only Aesthesis
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Galaxy Cosmos Mezz: Με ποσοστό 10,4% η Hellenic Prosperity Master Fund
- Εφετείο Αθηνών: Από σήμερα διαθέτει το δικό του ιατρείο
- Χρηματιστήριο: Τι ακούγεται για το πακέτο των 25,8 εκατ. τμχ. της Eurobank, ΕΤΕ και Πειραιώς, πρωταγωνιστές, νέα υψηλά για Αλουμύλ και ΑΔΜΗΕ
- Πειραιώς: €1,5 δισ. Δανειακών Συμβάσεων του Ταμείου Ανάκαμψης – Αίτημα για 7η δόση κεφαλαίων