ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ύπαρξη των ΣΔΙΤ και των παραχωρήσεων βοηθά στο να γίνουν έργα με έναν τρόπο θετικό για το Δημόσιο, όπως και οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης παρά τα «μη ρεαλιστικά», όπως τα χαρακτήρισε, χρονικά περιθώρια.
Ωστόσο, στα αρνητικά συγκαταλέγονται οι περιορισμένοι πόροι σε επίπεδο εργατοτεχνικού κόσμου, οι ανατιμήσεις του κόστους και οι συνήθεις παθογένειες του Δημοσίου που εκτροχιάζουν το χρονοδιάγραμμα των έργων.
Επί τούτου, έθεσε ως προϋπόθεση να ορισθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ένα σημείο επαφής με τις επιμέρους υπηρεσίες π.χ. για τα αρχαιολογικά, τα δασικά, την αδειοδότηση, ώστε να ξεπεραστούν τα προβλήματα.
Αναφερόμενος στη ΜΕΤΚΑ, η οποία ιδρύθηκε ως ξεχωριστή εταιρεία το 2023 με αντικείμενο τις κατασκευές υποδομών, τόνισε πως αυτή διαθέτει τη γνώση και την εμπειρία που έχει διαχρονικά αποκτήσει ο Όμιλος Μυτιληναίος.
Σήμερα, η ΜΕΤΚΑ εστιάζει στις επενδύσεις σε έργα ΣΔΙΤ και Παραχωρήσεων, ώστε να είναι ο αξιόπιστος και έγκαιρος κατασκευαστής, αξιοποιώντας την ισχυρή θέση της Μυτιληναίος, με προίκα 1 δισ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Παναγιωτόπουλος (ΤΕΡΝΑ): Ο τεχνικός κόσμος της χώρας δέχεται ανίερο πόλεμο λάσπης
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πώς θα χρηματοδοτήσει την Αττική Οδό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Ο νέος πύραυλος που εκτοξεύθηκε από τη Ρωσία έκανε πτήση 15 λεπτών με ταχύτητα μεγαλύτερη από Mach 11
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές
- ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ