ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Ο Διονύσης Θεοδωράτος, ανέλαβε πρόεδρος στον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, μετά την παραίτηση του Σπύρου Χ. Πασχάλη, τόσο από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Attica Group όσο και από την προεδρία του ΣΕΕΝ.
Κατάγεται από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς και υπηρετεί ως στέλεχος εταιρειών της ελληνικής ακτοπλοΐας ήδη τρεις δεκαετίες.
Σήμερα, ο Διονύσης Θεοδωράτος είναι επιτελικός διευθυντής εμπορικής εκμετάλλευσης της Attica Group και έχει εμπειρία 30 ετών στις πωλήσεις και το Marketing.
To 1992, ανέλαβε υπεύθυνος Media Planning στη διαφημιστική εταιρεία MRS και το 1995 την διεύθυνση διαφήμισης του ραδιοφωνικού σταθμού “ΕΛΛΑΔΑ FM”.
To 1996, άρχισε να εργάζεται στην οικογενειακή εταιρεία Strintzis Lines ως υπεύθυνος διαφήμισης και Marketing.
H καθημερινή συνεργασία του με τον Γεράσιμο Στρίντζη, Παναγή Στρίντζη και Μιχάλη Σακέλλη του έδωσε όλα εκείνα τα εφόδια και την εμπειρία να επιλεγεί από τον Περικλή Παναγόπουλου, εμπορικός διευθυντής γραμμών εσωτερικού στην Blue Star Ferries.
To 2016, ανέλαβε επιτελικός διευθυντής εμπορικής εκμετάλλευσης της Attica Group, διατηρώντας παράλληλα και τη θέση του διευθυντή Marketing.
Είναι μέλος των διοικητικών συμβουλίων των θυγατρικών εταιρειών της Attica Group, ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και σήμερα πρόεδρος του.
Για τις υπηρεσίες του, ως επιτελικός διευθυντής εμπορικής εκμετάλλευσης της Attica Group προς τα νησιά που εξυπηρετεί ο όμιλος, έχει ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης, Σύμης και Λέρου.
Έχει πτυχίο Marketing και διαφήμισης από το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ( Τ.Ε.Ι.) στη Θεσσαλονίκη.
Μιλώντας πρόσφατα για το πόσο είναι ασφαλή τα λιμάνια της χώρας μας, ο Διονύσης Θεοδωράτος, είπε:
«Είμαστε στο 2023 πρέπει να έχουμε σύγχρονα και ασφαλή λιμάνια για τους επιβάτες και για τα πλοία. Δεν μπορούμε να είμαστε σ’αυτή την εποχή και να έχουμε λιμάνια και είναι πολλά λιμάνια στην Ελλάδα, όπου ο επιβάτης περιμένει το πλοίο στη βροχή, στον αέρα, να μην υπάρχουν λιμενικές υποδομές. Πρέπει να υπάρχουν λιμενικές υποδομές όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Εμείς θέλουμε να χρησιμοποιούμε τα λιμάνια αυτά που ο φορέας διαχείρισης πιστοποιεί ότι είναι ασφαλή».
Διαβάστε επίσης:
Θάνος Λιάγκος: Νέα συνεργασία μεταξύ του ΟΛΘ και του Gdańsk
Maersk: Εταιρεία παραγωγής πράσινης μεθανόλης δημιουργεί η οικογένεια δισεκατομμυριούχων
Globus Maritime (οικογένεια Φειδάκη): Πούλησε τρία, ναυπηγεί πέντε πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Η ακροδεξιά Μαρίν Λεπέν προσβλέπει σε πρόωρες προεδρικές εκλογές
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»