ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, της Σεμίραμις Παληού, υπέγραψε συμβάσεις χρονοναύλωσης για δύο από τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Το πλοίο bulker, χωρητικότητας 208.021 dwt, κατασκευής 2017 ,Newport News ναυλώθηκε από τη NYK με 20.000 δολάρια την ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 10 Μαρτίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 10 Ιουνίου 2025.
Η ναύλωση του πλοίου newcastlemax αναμένεται να ξεκινήσει τη ναύλωση κατά το δεύτερο εξάμηνο του Σεπτεμβρίου 2023.
Η Diana Shipping κέρδισε επίσης συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Paralos Shipping για το πλοίο ξηρού χύδην φορτίου panamax, Ismene, κατασκευής 2013.
Το πλοίο bulker 77.901 dwt ναυλώθηκε με ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 12.650 δολάρια ανά ημέρα, μείον μια προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Απριλίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως τις 30 Ιουνίου 2025 κατ’ ανώτατο όριο.
Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 14 Σεπτεμβρίου 2023.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η απασχόληση των δύο πλοίων αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 17,8 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονικών ναυλώσεων.
Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται σήμερα από 41 πλοία ξηρού χύδην φορτίου – τέσσερα newcastlemax, δέκα capesize, πέντε post-panamax, έξι Kamsarmax, επτά panamax και εννέα ultramax. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας είναι περίπου 4,7 εκ. dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10,44 έτη.
Διαβάστε επίσης:
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 1,85 εκατ. δολάρια
OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Επενδύει σε δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas
- Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής