Η Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, αναμένει ανάπτυξη του στόλου τη διετία 2023 και 2024, με τα κέρδη από τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να συνεχίσουν να παράγουν κέρδη.

Η εταιρεία έχει ακαθάριστη αξία στόλου 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και συμβατικά έσοδα 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

1

Επισημαίνεται ότι η Navios Maritime αύξησε την κερδοφορία της μέσω κερδών από τις πωλήσεις πλοίων και εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για μελλοντικές εξαγορές.

Τα έσοδα από χρονοναύλωση και ταξίδια για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 αυξήθηκαν κατά 139,2 εκατομμύρια δολάρια, ή 26,9% και διαμορφώθηκαν στα 656,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 517,3 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2022.

Η αύξηση των εσόδων αποδόθηκε κυρίως στην αύξηση στο μέγεθος του στόλου και στη μικρή αύξηση του ποσοστού TCE. Για τις εξάμηνες περιόδους που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2023 και στις 30 Ιουνίου 2022, τα έσοδα από χρονοναύλωση και ταξίδια επηρεάστηκαν κατά 20,5 εκατομμύρια δολάρια και 16,5 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σχετικά με τη σταθερή επίδραση των ναυλώσεων εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοιων.

Το ποσοστό TCE αυξήθηκε κατά 1,0% στα 22.337 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με τα 22.107 δολάρια ανά ημέρα για την ίδια περίοδο το 2022. Οι διαθέσιμες ημέρες του στόλου αυξήθηκαν κατά 22,1% σε 27.480 ημέρες για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, καθώς σε σύγκριση με 22.497 ημέρες για την ίδια περίοδο το 2022, κυρίως λόγω της εξαγοράς του στόλου ξηρού χύδην φορτίου 36 πλοίων από τη Navios Holdings και των παραδόσεων νεότευκτων και μεταχειρισμένων πλοίων, που μετριάστηκαν εν μέρει από την πώληση πλοίων.

Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 57,2 εκατομμύρια δολάρια και διαμορφώθηκε σε 346,8 εκατομμύρια δολάρια για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, σε σύγκριση με 289,6 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2022.

Η αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 139,2 εκατομμύρια δολάρια έσοδα από χρονοναύλωση και ταξίδια, εν μέρει μετριασμένα από την αύξηση 42,8 εκατομμυρίων δολαρίων στα έξοδα χρονοναύλωσης και ταξιδιού, κυρίως λόγω της αύξησης των εξόδων καυσίμων που προέκυψαν από τον αυξημένο αριθμό εμπορευματικών ταξιδιών το πρώτο εξάμηνο του 2023 και από έξοδα ναύλωσης του στόλου δεξαμενόπλοιων και ξηρού χύδην φορτίου, από την αύξηση 18,6 εκατομμυρίων δολαρίων στα λειτουργικά έξοδα των πλοίων σύμφωνα με τις συμφωνίες διαχείρισης, κυρίως λόγω της επέκτασης του στόλου μας, από την αύξηση 11,9 εκατομμυρίων δολαρίων στα γενικά και διοικητικά έξοδα σύμφωνα με τη συμφωνία διοικητικών υπηρεσιών, κυρίως λόγω της επέκτασης του στόλου μας, από την αύξηση 6,4 εκατομμυρίων δολαρίων σε άλλα έξοδα, καθαρά. και από την αύξηση 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων στα άμεσα έξοδα του πλοίου.

Το Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα μειώθηκε κατά 35,9 εκατομμύρια δολάρια σε 167,9 εκατομμύρια δολάρια για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, σε σύγκριση με 203,8 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2022.

Διαβάστε επίσης:

Alibaba: Βουτιά της μετοχής άνω του 4% μετά την αιφνίδια παραίτηση του επικεφαλής της μονάδας cloud

Attica Group: Προφυλακίστηκαν πλοίαρχος και ύπαρχος του Blue Horizon για το θάνατο του 36χρονου στο λιμάνι του Πειραιά

Drewry: Υποχώρησαν κατά 3,4% οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια