ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
«Τα λιμάνια της χώρας δεν είναι απλά κρατικά ακίνητα προς πώληση, είναι σημαντικοί κόμβοι ανάπτυξης, αλλά και ιδιαίτερης γεωστρατηγικής σημασίας», τόνισε στη Βουλή ο βουλευτής Κέρκυρας του Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Μπιάγκης με αφορμή η συζήτηση του Νομοσχεδίου για την Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης του Οργανισμού Λιμένα Ηγουμενίτσας Α.Ε. καθώς και για την Τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε..
Αναλυτικότερα, ο Δημήτρης Μπιάγκης, επισήμανε ότι το «Νομοσχέδιο συνάδει με τις συγκυριακές πολιτικές επιλογές της Νέας Δημοκρατίας υπενθυμίζοντας σε όλους μας ότι δυστυχώς η Κυβέρνηση παραμένει αγκιστρωμένη στη δογματική και νεοφιλελεύθερη πολιτική του “laissez faire” (λεσέ φερ). Της πολιτικής δηλαδή που περιλαμβάνει: το ολοκληρωτικό ξεπούλημα όλων των δημόσιων περιουσιακών στοιχείων της χώρας μας, υπονομεύοντας το μέλλον και την ελπίδα της για βιώσιμη ανάπτυξη» και πρόσθεσε:
«Το “φιάσκο” της αντίστοιχης διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του λιμένα της Αλεξανδρούπολης, αλλά και η καθυστέρηση των υποχρεωτικών επενδύσεων στους ιδιωτικοποιημένους λιμένες Πειραιά και Θεσσαλονίκης, θα έπρεπε να είχαν οδηγήσει στην αλλαγή της πολιτικής πλήρους ιδιωτικοποίησης των λιμένων που εφαρμόζει η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατία.
Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα, δεν εφαρμόζει, το συγκεκριμένο μοντέλο λιμενικής πολιτικής ξεπουλήματος των λιμανιών που εφαρμόζει η Νέα Δημοκρατία, και δυστυχώς, ακολούθησε και ο ΣΥΡΙΖΑ κατά την περίοδο διακυβέρνησής του.
Η επιλογή πλήρους ιδιωτικοποίησης των λιμένων δεν προκύπτει από καμία μνημονιακή ή άλλη υποχρέωση της χώρας».
Κλείνοντας την ομιλία του, ο Δ. Μπιάγκης κάλεσε την κυβέρνηση, έστω και την ύστατη στιγμή, να προχωρήσει σε ευρεία διαβούλευση για εκπόνηση εθνικής λιμενικής πολιτικής, στο πλαίσιο της αξιοποίησης των λιμένων υπό μορφή παραχώρησης χρήσεων και όχι πώλησης, με διατήρηση του ελέγχου τους από το δημόσιο, όπως ισχύει και εφαρμόζεται στην Ευρώπη και σε ολόκληρο σχεδόν τον κόσμο, λαμβάνοντας υπόψη παράλληλα και τη γεωστρατηγική σημασία των λιμένων αλλά και τη διασφάλιση της απασχόλησης των εργαζομένων στους λιμένες.
Όπως τόνισε ο βουλευτής για το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, «τα λιμάνια της χώρας δεν είναι απλά κρατικά ακίνητα προς πώληση. Είναι σημαντικοί κόμβοι ανάπτυξης αλλά και ιδιαίτερης γεωστρατηγικής σημασίας, με σημαντικά οφέλη για την πατρίδα μας, τόσο σε τοπικό, όσο και σε εθνικό επίπεδο».
Διαβάστε επίσης:
Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου): 10 υποτροφίες για το 2003 -2004
Neda Maritime (Νίκος Λυκιαρδόπουλος): Ναύλωσε δεξαμενόπλοιο στην Petrobras με 47.000 δολ. την ημέρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας
- Αλλαγή επαγγέλματος: 7+1 συμβουλές για τη μετάβαση και την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα στηρίζει την ευρωπαϊκή πορεία της Σερβίας – Η συνάντηση με τον Σέρβο ΥΠΕΞ
- FutuReady 2024: Η «Γενιά Ζ» επαναπροσδιορίζει το μέλλον με τη στήριξη της Παπαστράτος