ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήδη τεχνικά συνεργεία βρίσκονται στην γέφυρα και οργανώνουν την έναρξη των εργασιών που σύμφωνα με τον καθηγητή θα διαρκέσουν περί τις τρεις εβδομάδες. Όπως εξήγησε αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους «θα ακολουθήσουν οι αναγκαίες φορτίσεις προκειμένου να διαπιστωθεί εάν όλα έχουν γίνει καλά και στην συνέχεια θα ανάψει το πράσινο φως για την συνολική αποκατάσταση της κυκλοφορίας για τα βαρέα οχήματα έως 40 τόνων».
Ο κ. Κατάκαλος υπογράμμισε ότι στόχος είναι «η γέφυρα να επανέλθει στην κατάσταση που ήταν προ της απαγόρευσης και στην συνέχεια του περιορισμού της κυκλοφορίας από ΙΧ και φορτηγά οχήματα».
Σύμφωνα με τον καθηγητή μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τοπικής ενίσχυσης του προβόλου που αντιμετωπίζει πρόβλημα θα ακολουθήσει ο συνολικός έλεγχος της Γέφυρας προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν κι αλλά σημεία που χρήζουν τεχνικής αποκατάστασης.
Η Γέφυρα των Σερβίων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα της χώρας μετά από αυτή του Ρίου και κατασκευάστηκε το 1975 όταν η ΔΕΗ κατασκεύασε το φράγμα Πολυφύτου, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες τεχνητές λίμνες της Ελλάδας. Στις 17 Μαρτίου 2023 για λόγους ασφαλείας, απαγορεύθηκε η διέλευση παντός οχήματος από την γέφυρα, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες αποκατάστασης στους προβόλους της και ενίσχυσης της με νέους χαλύβδινους τένοντες. Τους τελευταίους δύο μήνες με την ρύθμιση φαναριών επιτρέπεται η κυκλοφορία των ΙΧ ενώ απαγορεύεται η διέλευση φορτηγών άνω των 3,5 τόνων.
Διαβάστε επίσης
Φωτιά τώρα στον Ασπρόπυργο: Στις φλόγες εργοστάσιο με φωτοβολταϊκά πάνελ
Ιλίσια: Επεισόδια γύρω από τη φοιτητική εστία στην Πανεπιστημιούπολη
Σταμάτα: Συνελήφθη άνδρας για εμπρησμό από αμέλεια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φρανσουά Πινό: Ο ιδρυτής της Kering (Gucci) εκτός του top 100 των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο
- F1 Λας Βέγκας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
- Bright Academy: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο για τον σχολικό εκφοβισμό
- Μαρινάκης: Δεν νομίζω να φτάσουμε σε σημείο διαγραφής Καραμανλή – Τοποθετείται πάντα με ευπρέπεια