ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Το παράδειγμα της Air New Zealand ακολουθεί τώρα και η Korean Air, καθώς ανακοίνωσε επίσης ότι θα ακολουθήσει το μέτρο της ζύγισης των επιβατών στα αεροπλάνα της, μετά από εντολή του υπουργείο Μεταφορών της χώρας.
Ειδικότερα, οι επιβάτες που ταξιδεύουν με τον εθνικό αερομεταφορέας της Νότιας Κορέας, τις επόμενες εβδομάδες θα μπορούσαν να βρεθούν να ζυγίζονται στο αεροδρόμιο, καθώς η Korean Air επιβεβαίωσε στον ιστότοπό της, ότι θα «μετρήσει το μέσο βάρος των επιβατών μαζί με τις χειραποσκευές για την ασφάλεια των πτήσεων», στα δύο πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια της Νότιας Κορέας, και τα δύο στην πρωτεύουσα Σεούλ.
Υπενθυμίζεται ότι σε μία παρόμοια ανακοίνωση προέβη και η Air New Zealand τον Ιούνιο.
Οι επιβάτες σε δρομολόγια εσωτερικού από το αεροδρόμιο Gimpo θα ζυγίζονται από σήμερα, ενώ το ίδιο ισχύει για τους επιβάτες που αναχωρούν από το διεθνές αεροδρόμιο Incheon από τις 8 έως τις 19 Σεπτεμβρίου.
Η αεροπορική εταιρεία τόνισε δε ότι εάν οι επιβάτες προτιμούν να μην δημοσιοποιείται το βάρος τους, μπορούν να εξαιρεθούν ενημερώνοντας το προσωπικό του αεροδρομίου.
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών της Κορέας, έχει συμβουλεύσει όλες τις κορεατικές εταιρείες να ζυγίζουν τους επιβάτες με τις χειραποσκευές τους για να ενημερώσουν τα “Πρότυπα Διαχείρισης Βάρους και Ισορροπίας Αεροσκάφους”», ανέφερε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στην Independent.
«Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια των πτητικών λειτουργιών και η Korean Air συμμορφώνεται με αυτήν την εντολή, παραμένοντας προσηλωμένη στην ασφάλεια, την πρώτη της προτεραιότητα», συμπλήρωσε.
Για λόγους ασφαλείας
Σημειώνεται ότι η διαδικασία χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στον προσδιορισμό της κατανομής βάρους στα αεροσκάφη, με τους υπολογισμούς να πρέπει να γίνονται κάθε πέντε χρόνια.
Όσον αφορά την Air New Zealand, ανέφερε ότι το συγκεκριμένο μέτρο, ήταν μέρος μιας «ουσιαστικής» πρωτοβουλίας για τη διασφάλιση της «ασφαλούς και αποτελεσματικής λειτουργίας του αεροσκάφους», αποτελώντας απαίτηση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας.
Όπως αναφέρει η Independent, το ζύγισμα κάθε επιβάτη πριν από μια πτήση μπορεί να αυξήσει την ασφάλεια και να μειώσει την περιβαλλοντική βλάβη που προκαλείται από κάθε πτήση.
Επί του παρόντος, οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν την “υποτιθέμενη μάζα”, υπολογίζοντας το συνολικό βάρος των επιβατών χρησιμοποιώντας προκαθορισμένα στοιχεία.
Σκέψεις και στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με τους ειδικούς στον τομέα της αεροπορίας, δεν είναι απίθανο το μέτρο να εφαρμοστεί και από τις αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ.
Το 2021, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) εξέδωσε μια οδηγία, κατά την οποία διευκρινίστηκε πως το ζύγισμα των επιβατών προσφέρει τη δυνατότητα για την εκτίμηση του συνολικού βάρους του αεροσκάφους.
Έτσι μπορεί να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες και οι αποσκευές δεν υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο όριο του αεροπλάνου.
Ωστόσο, η πρόταση δεν έγινε και πραγματικότητα, καθώς υπήρξε το θέμα της αμηχανίας που θα μπορούσε να προκαλέσει η εφαρμογή σε ορισμένους επιβάτες.
Παρόλα αυτά, εάν κάποιος ανησυχεί για τυχόν επιπλέον χρήματα που ενδέχεται να δώσει, οι εταιρείες διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση καθώς το μέτρο εφαρμόζεται καθαρά για ερευνητικούς λόγους.
Διαβάστε επίσης:
Επιχειρηματικά Πάρκα: Γιατί υπολειτουργούν στην Ελλάδα; – Πώς βοηθούν την οικονομία
«Christina O»: Στην Κω η θρυλική θαλαμηγός του Ωνάση – Μισθώνεται $700.000 την εβδομάδα (βίντεο)
Eurobank Equities: Αυξάνει την τιμή στόχο για τον ΟΠΑΠ στα €18 – Παραμένει αγοραστής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ