Αποτελούμενη από 4 μοντέλα που αποδίδουν από 66 έως 102 HP, αυτή η οικογένεια αποκτά τώρα κάποιες εκδόσεις με PowerShuttle, οι οποίες εισάγουν ένα τεχνολογικά προηγμένο νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που διαθέτει μονάδα Hi-Lo Powershift, τις ιδιαίτερα αναγνωρισμένες λειτουργίες Stop&Go και ComfortClutch, τη λειτουργία Sense Clutch, που επιτρέπει στο χρήστη να επιλέξει την απόκριση της ρεβέρσας, και έναν προοδευτικό, ηλεκτροϋδραυλικά ενεργοποιούμενο συμπλέκτη PTO.

Ακόμα περισσότερες βελτιώσεις υπάρχουν στην καμπίνα, η οποία περιλαμβάνει τώρα μια πρακτική θύρα USB και μια βάση για την τοποθέτηση οθονών παρελκόμενων τρίτων. Ο καινοτόμος FARMotion 35 είναι ένας από τους λίγους κινητήρες αυτής της κατηγορίας ισχύος που αναπτύχθηκε ειδικά για γεωργικά μηχανήματα.

Στο Dorado Natural, η εκ φύσεως συμπαγής τρικύλινδρη διάταξη συνδυάζεται με εξαιρετική αξιοπιστία, ανώτερη απόδοση και ελάχιστες ανάγκες συντήρησης. Χαρακτηριστικά όπως ο συνεκτικός ανεμιστήρας viscostatic, ο υπερσυμπιεστής με intercooler και wastegate, ο ψεκασμός καυσίμου Common Rail με μπεκ 7 οπών και οι νέες βελτιστοποιημένες χαρτογραφήσεις του κινητήρα επιτρέπουν μια πρακτικά επίπεδη καμπύλη ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, με πλούσια ροπή ήδη από τις χαμηλές στροφές.

Στα μοντέλα 70 και 80, η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών Stage V επιτυγχάνεται με μια συνδυασμένη λύση DOC+DPF (η οποία δεν απαιτεί τη χρήση AdBlue), ενώ οι εκδόσεις 90 και 100 διαθέτουν επίσης καταλυτικό μετατροπέα SCR. Το νέο φίλτρο αέρα δύο σταδίων Power Core που τοποθετείται κάτω από το καπό διατίθεται επίσης με προαιρετικό σύστημα αποβολής σκόνης.

Εναλλακτικά, αντί μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, τα τρακτέρ της οικογένειας Dorado Natural διατίθενται τώρα και με PowerShuttle.

Τα νέα κιβώτια, τα οποία βασίζονται όλα σε ένα κύριο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, επιτρέπουν πλέον στον χειριστή να αλλάζει την κατεύθυνση κίνησης πιο άνετα και εύκολα από ποτέ. Αυτό συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της παραγωγικότητας, ιδίως σε εργασίες που απαιτούν συχνούς ελιγμούς αλλαγής κατεύθυνσης, όπως κατά την εργασία με εμπρόσθιο φορτωτή.

Οι εκδόσεις με PowerShuttle διαθέτουν στάνταρ τη λειτουργία Stop&Go, η οποία επιτρέπει στο χειριστή να σταματήσει, να κρατήσει το τρακτέρ σε σταθερή θέση και να ξεκινήσει ξανά χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του φρένου, καθώς και τη λειτουργία SenseClutch, η οποία του δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε διαφορετικών επιπέδων απόκρισης για τη ρεβέρσα, και τη λειτουργία ComfortClutch, η οποία επιτρέπει την αβίαστη αλλαγή ταχύτητας με ένα κουμπί στο μοχλό ταχυτήτων που αντιγράφει τη λειτουργία του πεντάλ του συμπλέκτη.

Προσφέρονται αρκετές διαφορετικές διαμορφώσεις, από τη βασική παραλλαγή 15+15 ταχυτήτων μέχρι την πιο ολοκληρωμένη, με μονάδα Powershift 2 σταδίων (Hi-Lo) και συνολικά 30+30 ταχύτητες.

Όλες οι διαμορφώσεις κιβωτίου ταχυτήτων είναι ικανές να επιτύχουν μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ/ώρα με τον κινητήρα να λειτουργεί μόλις στις 1800 στροφές ανά λεπτό, για ταχύτερες και πιο ξεκούραστες, οδικές μεταφορές ή μετακινήσεις μεταξύ των διαφόρων εγκαταστάσεων, με ταχύτητα εδάφους μόλις 250 μέτρα ανά ώρα, και τη μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα στη χαμηλότερη διαθέσιμη σχέση μετάδοσης.

Οι μπροστινοί άξονες διαθέτουν στάνταρ πολλαπλά υδραυλικά δισκόφρενα για απόλυτη ασφάλεια, ενώ τα 100% εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά και η τετρακίνηση, η οποία επιλέγεται ηλεκτροϋδραυλικά από ένα πρακτικό κουμπί, εξασφαλίζουν απόλυτη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

Τα μοντέλα με το νέο κιβώτιο PowerShuttle είναι στάνταρ εξοπλισμένα με έναν ηλεκτροϋδραυλικό υγρό συμπλέκτη, ο οποίος επιτρέπει στον χειριστή να ενεργοποιήσει το PTO πατώντας απλά ένα κουμπί στην κονσόλα.

Προσφέρεται μια ολοκληρωμένη γκάμα διαμορφώσεων: ο βασικός συνδυασμός διατίθεται με την κλασική λειτουργία 540 σ.α.λ./540 ECO (στην οποία η ονομαστική ταχύτητα PTO επιτυγχάνεται με τον κινητήρα στις 1560 σ.α.λ.), ενώ μπορούν επίσης να προστεθούν προαιρετικά ένα mode 1000 σ.α.λ. και μια λειτουργία “Groundspeed”, για αποτελεσματική εργασία με ρυμουλκούμενα με κινητήριο άξονα.

Για αβίαστη οδήγηση ακόμη και με τον κινητήρα σε στροφές ρελαντί, όλες οι εκδόσεις Dorado Natural είναι στάνταρ εξοπλισμένες με ανεξάρτητη αντλία που τροφοδοτεί αποκλειστικά το υδραυλικό κύκλωμα διεύθυνσης, ενώ ο πίσω ανυψωτήρας και οι πίσω υδραυλικοί διανομείς (διαθέσιμοι με διαμόρφωση έως και 6 δρόμων) τροφοδοτούνται από την πρωτεύουσα αντλία με μέγιστη παροχή έως και 56 l/min.

Ο ισχυρός πίσω ανυψωτήρας διαθέτει μέγιστη χωρητικότητα έως 3500 kg.

Η διάταξη της ευρύχωρης καμπίνας είναι απλή και εργονομική.

Μία από τις λύσεις που καθιστούν αυτά τα μηχανήματα τόσο εύχρηστα είναι το δοκιμασμένο σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της μάρκας, που εξασφαλίζει την άμεση αναγνώριση – χωρίς τον κίνδυνο ενδεχομένως επικίνδυνων παρερμηνειών – όλων των χειριστηρίων, τα οποία είναι άριστα τοποθετημένα σε λειτουργικές ομάδες γύρω από το κάθισμα και το τιμόνι.

Η ρυθμιζόμενη κολόνα του τιμονιού, το ανοιγόμενο παρμπρίζ και το πίσω παράθυρο και τα απλά, διαισθητικά χειριστήρια συμβάλλουν στο να γίνει η εργάσιμη ημέρα λιγότερο αγχωτική, ενώ η πρακτική ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό προσφέρει στον οδηγό ξεγνοιασιά αφού γνωρίζει ότι όλα είναι υπό έλεγχο.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο δίκτυο των επίσημων συνεργατών SAME & DEUTZ–FAHR ανά την Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης:

Grand Prix Ολλανδίας, απευθείας σε ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+!

Υπουργείο Υγείας: Μέτρα για την αποφυγή εισπνοής καπνού/στάχτης από πυρκαγιά

Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος προς οδό Πλαπούτα από σήμερα το βράδυ