Η Hyundai Motor έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του έτους με ενισχυμένες πωλήσεις στις ευρωπαϊκές αγορές διαθέτοντας 270.675 οχήματα. Η εταιρεία πέτυχε συνολικό μερίδιο αγοράς 4,1% στην Ευρώπη. Ο Μάικλ Κολ πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Motor Europe τόνισε: «Με τις εξαιρετικές επιδόσεις μας το πρώτο εξάμηνο του έτους είμαστε κοντά στις πωλήσεις ρεκόρ πριν από τον COVID γεγονός που αντανακλά τον ρυθμό ανάπτυξής μας. Αυξήσαμε τον όγκο πωλήσεών μας για το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενισχύοντας την ισχυρή μας θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Με την έναρξη των πωλήσεων του νέου KONA, πιστεύουμε ότι οι πωλήσεις μας θα συνεχίσουν να αυξάνονται τους επόμενους μήνες”.
Το πιο καλά πουλημένο μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη παραμένει το Tucson, ακολουθεί το Κona ενώ από τις συνολικές μονάδες που πουλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο, περίπου το 15% αποτελούν εκδόσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Σύντομα, η Hyundai θα προσθέσει δύο ακόμη οχήματα στην ηλεκτροκίνητη γκάμα το Kona Electric και το IONIQ 5 N, το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής υψηλών επιδόσεων της Hyundai. Έκανε πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed στην Αγγλία και θα είναι διαθέσιμο για το κοινό το 2024. Στην Ευρώπη, η Hyundai εστιάζει στην πελατοκεντρική ανάπτυξη και παραγωγή οχημάτων για τους Ευρωπαίους πελάτες της. Από όλα τα οχήματα της εταιρείας που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά, το 70% κατασκευάζεται στα εργοστάσια παραγωγής HMMC και HAOS της Hyundai στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ