ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ειδικότερα, με τις εν λόγω Υπουργικές Αποφάσεις εγκρίνονται και γίνονται αποδεκτές τροποποιήσεις, οι οποίες υιοθετήθηκαν με σχετικές αποφάσεις της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) και της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) και αφορούν:
α) στον Διεθνή Κώδικα Ασφάλειας (IGF Code) για πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα χαμηλού σημείου ανάφλεξης,
β) στον Διεθνή Κώδικα (IGC Code) για την κατασκευή και τον εξοπλισμό πλοίων που μεταφέρουν υγροποιημένα αέρια χύμα,
γ) στον Διεθνή Κώδικα Ασφάλειας (IP Code) για πλοία που μεταφέρουν βιομηχανικό προσωπικό και
δ) στον Διεθνή Κώδικα (IBC Code) για την κατασκευή και τον εξοπλισμό πλοίων που μεταφέρουν επικίνδυνα χημικά χύδην.
Διαβάστε επίσης:
Πρώτη γυναίκα πρόεδρος της INTERMEPA η Σεμίραμις Παληού
MSC: Ναυπηγεί άλλα δέκα πλοία μεταφοράς κοντέινερ
Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Κέρδη 19 εκατ. δολ. και πώληση δύο πλοίων