ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η εταιρεία έχει επιστρέψει πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στους μετόχους από το 2021. Συνεχίζουμε να ανανεώνουμε ευκαιριακά τον στόλο μας έχοντας συμφωνήσει να πουλήσουμε πέντε πλοία Supramax που κατασκευάστηκαν το 2012, εκμεταλλευόμενοι τις αυξημένες τιμές. Συνολικά, από την αρχή του έτους, πουλήσαμε επτά πλοία και εισπράξαμε έσοδα από ασφάλιση για ένα σκάφος χωρίς αποπληρωμή χρέους 153,1 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η πρόσθετη ανάγκη σε μετρητά δεν χρησιμοποιείται για μερίσματα, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της ανανέωσης στόλου, της προπληρωμής χρέους».
Ο Πέτρος Παππάς, τόνισε επίσης ότι η παγκόσμια ζήτηση για εμπορεύματα χύδην ξηρού φορτίου συνεχίζει να είναι ισχυρή και πρόσθεσε ότι στη δυναμική της προσφοράς, αναμένουμε ότι οι ναύλοι θα βελτιωθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, όταν το εμπόριο ενισχύεται εποχιακά.
Ωστόσο, τα κέρδη της Star Bulk μειώθηκαν σημαντικά λόγω της ασθενέστερης αγοράς. Όμως, η εταιρεία είχε σημείωσε έσοδα 44,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο.
Το δεύτερο τρίμηνο της εταιρείας ήταν 238.686 εκατ. δολάρια, έναντι 417.334 της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Επίσης, στο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 462.721 εκατ. δολάρια, έναντι 778.217 εκατ. δολαρίων που είχε το εξάμηνο του 2022.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Αύξηση των ναύλων κατά 11,8% στα εμπορευματοκιβώτια
Σταμάτης Τσαντάνης (United Maritime): Κέρδη 48 εκατ. δολ. από πωλήσεις δεξαμενοπλοίων
Παραμένουν τα προνόμια για τα πλοία ελληνικής σημαίας στα αμερικανικά λιμάνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Με red flags και ερωτήματα για τον ΑΔΜΗΕ η προκαταρκτική αξιολόγηση
- Πόλεμος Σίψα (ΕΚΤΕΡ) με Μιτζάλη (ΑΒΑΞ) σε δύο μέτωπα
- Φάρμα Κουκάκη: Το ρεκόρ πωλήσεων και οι νέες πράσινες επενδύσεις
- Αντώνης Λυμπέρης: Ο bon vivant «βασιλιάς» των περιοδικών life style που όρισε την αισθητική επί μια 20ετία