ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στην πορθμειακή γραμμή Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης τα πληρώματα των τριών πλοίων που δραστηριοποιούνται στην γραμμή κατά παράβαση του άρθρου 6 του Π.Δ 152 Φ.Ε.Κ124/Α 23.5.2003 περί οργάνωσης του χρόνου εργασίας των ναυτικών σε συμμόρφωση προς τις οδηγίες 1999/63/ΕΚ και 1999/95/ΕΚ, απασχολούνται χωρίς να τηρούνται οι προβλεπόμενες διατάξεις, τονίζει η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών και προσθέτει:
Συγκεκριμένα αναλαμβάνουν υπηρεσία στις 12 το μεσημέρι και εργάζονται μέχρι τα μεσάνυχτα ή και παραπάνω όπου διακόπτουν μέχρι τις 6 η ώρα το πρωί για να συνεχίσουν να εργάζονται άλλες 12 ώρες και αυτό συμβαίνει κάθε μέρα εκ περιτροπής σε διαφορετικό πλοίο.
Σε μια περίοδο δηλαδή 30 ωρών τα πληρώματα εργάζονται 24 ώρες και αναπαύονται 6 (στα χαρτιά γιατί στην πραγματικότητα είναι λιγότερες) το γεγονός αυτό είχε καταγγείλει ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΝΕΝ Φώτης Κισκήρας στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας τον Μάιο κατά την διάρκεια της περιοδείας του και ενώ είχε αποσπάσει την δέσμευση της Λιμενικής Αρχής ότι θα εξετάσει το θέμα και ότι έχει σταματήσει να παραβιάζεται το ωράριο εργασίας- ανάπαυσης.
Δυστυχώς όμως όπως μας καταγγέλλουν τα πληρώματα το πρόβλημα επανήλθε παρά τις δέσμευση του Λιμεναρχείου .
Πρόκειται για μια αυθαίρετη πρακτική η οποία είναι αντίθετη με την ισχύουσα νομοθεσία.
Απαιτούμε από τις Λιμενικές Αρχές Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης να πράξουν τα δέοντα σύμφωνα με την ευθύνη τους για την τήρηση της υφιστάμενης νομοθεσίας ώστε να μην διαιωνίζεται η εφοπλιστική παραβατικότητα.
Διαβάστε επίσης
Εντοπισμός και διάσωση 17 ατόμων στη ν. Χίο
Νέες συμβάσεις με το Πολεμικό Ναυτικό πρώην εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Το «Σπίτι της Μαρίας» (Τσάκου) είχε ποσοστό επιτυχίας 87,5% στους οικότροφους στα Καρδάμυλα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike