ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία του δεύτερου τριμήνου
- Η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή.
- Μέσα στο 2ο τρίμηνο του 2023, παραδόθηκε το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express με μακροχρόνια ναύλωση.
- Συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου M/V Cape Agamemnon, χωρητικότητας 179,221 DWT.
- Η εταιρεία προέβη στην ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis,
- Επαναγορά 156,560 ιδίων μετοχών με μέσο κόστος $13,30 ανά μετοχή.
O Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε:
«Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με την παράδοση του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express, ολοκληρώσαμε επιτυχώς το στρατηγικό πρόγραμμα ανάπτυξης του στόλου μας αποτελούμενο από τρία νεότευκτα πράσινης τεχνολογίας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.000 TEU με δεκαετή ναύλωση το κάθε ένα, καθώς και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση.
Επιπλέον, ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis, βελτιώνοντας συνολικά την ενεργειακή αποδοτικότητα και μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου μας.
Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας, προχωρούμε στην πώληση του μοναδικού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου του στόλου M/V Cape Agamemnon με έτος κατασκευής το 2010».
Διαβάστε επίσης:
Σάμος: Εντοπισμός και διάσωση 15 ατόμων και σύλληψη ενός διακινητή
Με τη στήριξη του ΟΠΑΠ η Εθνική Ομάδα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ