«Παρά το γεγονός ότι φέτος υπήρξε τεράστια μείωση στις τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων (έως 45%) τις οποίες οι ακτοπλόοι εφοπλιστές καρπώθηκαν στο σύνολο τους, ενώ πέρυσι λόγω των αυξήσεων στα καύσιμα προχώρησαν τρεις φορές σε αναπροσαρμογή προς τα πάνω, από τις σχετικές εκπτώσεις που ανακοίνωσαν διαφορετικές εταιρίες προκύπτουν τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία: Η μέση μείωση εισιτηρίων για το σύνολο των πλοίων είναι περίπου 16,5% δηλαδή πολύ λιγότερο από το ήμισυ των διαμορφωμένων νέων μειωμένων τιμών στα καύσιμα! Από τα μέλη του ΣΕΕΝ μόνο 7 είναι οι vαυτιλιακές εταιρείες που έκαναν εκπτώσεις. Είναι αληθές ότι αυτές κατέχουν μερίδιο 60% στα ετήσια εκδιδόμενα εισιτήρια. Το υπόλοιπο 40% κρύβεται χωρίς να αναζητείται».

Με δήλωση του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Αντώνης Νταλακογιώργος, επισημαίνει επίσης ότι «έξω από αυτή την ανεπαίσθητη μείωση των τιμών εξακολουθούν να βρίσκονται τουλάχιστον 26 ναυτιλιακές εταιρείες!»

Στη συνέχεια, ο Αντώνης Νταλακογιώργος, τονίζει: «Επίσης η κυβέρνηση και το ΥΕΝ έχουν αφήσει στο απυρόβλητο σημαντικό αριθμό εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Ιόνιο και σε δεκάδες ενδο-κυκλαδικές, δωδεκανησιακές ευβοϊκές και άλλες πορθμειακές γραμμές καθώς και στις γραμμές Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, Καβάλα – Θάσο, Κυλλήνη – Ζάκυνθο κλπ.!

Η πιο χαρακτηριστική και κραυγαλέα περίπτωση που δεν έγιναν μειώσεις – εκπτώσεις είναι η γραμμή του Αργοσαρωνικού η οποία από την αρχή του χρόνου σπάει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ των τελευταίων χρόνων στην αύξηση τόσο των επιβατών όσο και των μεταφερόμενων οχημάτων!

Να σημειωθεί ότι αυτή η γραμμή εξυπηρετεί στην πλειοψηφία επιβάτες που είναι μόνιμοι κάτοικοι και πολλές φορές χρησιμοποιούν καθημερινά αυτά τα πλοία προκειμένου να μεταβούν στην εργασία τους ή να διεκπεραιώσουν άλλου είδους υποχρεώσεις τους!

Η κυβέρνηση όπως αναμενόταν περιορίστηκε σε παραινέσεις και οδηγίες προς τους εφοπλιστές να μειώσουν οι ίδιοι τις τιμές των εισιτηρίων και τώρα ο Υπουργός Ε.Ν. γυρίζει από κανάλι σε κανάλι να δηλώνει τη ικανοποίηση της κυβέρνησης για την ανταπόκριση των εφοπλιστών».

Διαβάστε ακόμη:

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Συμφώνησε στενή συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών

Πόλυς Χατζηιωάννου: Σύσταση «αγορά» για την Safe Bulkers από την Cleaves – Περιθώρια ανόδου της μετοχής 95%

Byzantine Maritime: Άλλο ένα νεότευκτο για την εταιρεία του Μάριου ΣταφυλοπάτηPiperi House στην Κύθνο