Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas του Αριστείδη Πίττα ολοκλήρωσε τις ισχύουσες ναυλώσεις για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Rena P και Emmanuel P, ενώ ταυτόχρονα προχώρησε σε νέες ναυλώσεις.

Η Euroseas συμφώνησε να διακόψει την τρέχουσα ναύλωση για το Rena P των 4.250 teu κατασκευής 2007, το οποίο έληγε αρχικά τον Φεβρουάριο του 2025, κερδίζοντας ναύλο 20.250 δολάρια την ημέρα μέχρι τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, μια τιμή βάσει του δείκτη ConTex με κατώτατο όριο 20 δολάρια ανά ημέρα και 10 δολάρια ανά ημέρα.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης για ελάχιστη περίοδο 20 έως μέγιστη περίοδο 24 μηνών με ακαθάριστο ημερήσιο επιτόκιο 21.000 δολάρια. Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2023, μετά τη λήξη της τρέχουσας ναύλωσης.

Επίσης, η Euroseas συμφώνησε να διακόψει την τρέχουσα ναύλωση του Emmanuel P, 4.500 teu, κατασκευής 2005, η οποία υποτίθεται ότι έληγε τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολάρια την ημέρα.

Η ελληνόκτητη εταιρεία δεν ανέφερε ποιος ήταν ο ναυλωτής, αλλά σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η VesselsValue, τα πλοία μισθώθηκαν από τον ισραηλινό μεταφορέα ZIM.

Στη συνέχεια, η εταιρεία εξασφάλισε νέα χρονοναύλωση για το πλοίο. Οι όροι ήταν ίδιοι με τη συμφωνία για το πρώτο σκάφος – ελάχιστη περίοδος 20 έως μέγιστη περίοδος 24 μηνών για ημερήσια τιμή 21.000 δολάρια. Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2023, μετά τη λήξη της τρέχουσας ναύλωσης.

Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, δήλωσε ότι οι νέες ναυλώσεις θα συνεισφέρουν στα ταμεία της εταιρείας μεταξύ 2-4 εκατομμυρίων δολαρίων επιπλέον έσοδα για την ίδια περίοδο.

Το Rena P και το Emmanuel P είναι πρόσφατες προσθήκες στον στόλο της Euroseas. Τα πλοία, που προηγουμένως ονομάζονταν Seaspan Melbourne και Seaspan Manila αντίστοιχα, αποκτήθηκαν με συνολική τιμή 37 εκατομμυρίων δολαρίων την άνοιξη του περασμένου έτους.

Διαβάστε επίσης:

Εμανουέλε Γκριμάλντι – Μάριος Ηλιόπουλος: Η ΑΝΕΚ δεν είναι failing firm

MINOAN LINES: Έως τη Δευτέρα 31 Ιουλίου, εκπτώσεις 20% στο Santorini Palace

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ο χάρτης της κατάστασης του ανταγωνισμού των ακτοπλοϊκών διασυνδέσεων στην Ελλάδα