Πρόκειται για ένα ξεχωριστό οικογενειακό όχημα το οποίο θυμίζει: σεντάν λόγω της τρίτης διάστασης του πορτ-μπαγκαζ, SUV λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και Crossover λόγω σχήματος. Στο εμπρός του μέρος η σχεδόν κάθετη επιβλητική μάσκα του με τα μοντέρνα έντονα φωτιστικά σώματα δημιουργούν μια εντυπωσιακή αίσθηση κίνησης και ταυτόχρονα πολυτέλειας.
Από το πλάι, οι καμπύλες και το σχήμα που χαμηλώνει σταδιακά στο πίσω μέρος, αναδεικνύουν πως έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική.
Πίσω ο πρόβολος του πορτ-μπαγκαζ είναι αρκετά ψηλά σε ύψος με αποτέλεσμα το τζάμι να είναι σχετικά μικρό. Τραβούν την προσοχή οι δύο εξατμίσεις, θυμίζοντας πως εκτός από άνεση, υπάρχουν και οι επιδόσεις. Σ
το εσωτερικό κυριαρχεί η άνεση τόσο για τον οδηγό, όσο και για τους υπόλοιπους συνεπιβάτες καθώς υπάρχει άπλετος χώρος και άριστη εργονομία. Αναπαυτικά καθίσματα, ήρεμες καμπύλες, οθόνη αφής 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με όλα τα καλούδια της σύγχρονης πραγματικότητας, είναι ο μαγικός συνδυασμός για ένα απολαυστικό και ξεκούραστο ταξίδι.
Ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.2lt/130PS, έχει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων 130 gr CO2/km.Η Citroen διατήρησε το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, 1.289kg.
Έτσι ο οδηγός μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς, ασφαλώς, χάρη και στη ροπή των 230 Nm.
Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, με δυνατότητα αλλαγής σχέσεων από τα χειριστήρια (paddles) πίσω από το τιμόνι συνεπικουρεί στην ευκολία οδήγησης και στον άνετο χαρακτήρα του οχήματος. Ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, ο οδηγός έχει τρεις επιλογές (sport, normal, eco) πατώντας το Drive Mode.
Μπορεί έτσι να κάνει οικονομία καυσίμου ή να κινηθεί πιο σβέλτα σε μια πιο απαιτητική διαδρομή. Πρακτικά σπάνια επιλέξαμε κάτι εκτός του normal.
Μιλώντας για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο μεσαίων διαστάσεων, η άνεση κύλισης είναι ένα από τα κύρια κριτήρια επιλογής. Με τη C4X ξαφνικά νιώθει κανείς πως εξαφανίστηκαν από τους ελληνικούς δρόμους όλες οι κακοτεχνίες και οι λακκούβες.
Στην αλλαγή πορείας, αλλά και σε ρυθμό επιτάχυνσης ή σε έκτακτο φρενάρισμα, οι κλίσεις του αμαξώματος γίνονται αισθητές, χωρίς όμως να κουράζουν ή να δημιουργούν ανασφάλεια.
Είναι ανάλογες του χαρακτήρα και της οικογενειακής φιλοσοφίας του αυτοκινήτου. Το C4 X προσφέρει μια οικογενειακή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την απόδοση.
Από τα άνετα καθίσματα τεχνολογίας advanced comfort με την υψηλή θέση οδήγησης, τον κινητήρα που ενώ είναι αθόρυβος ανταποκρίνεται σε ότι του ζητήσεις, μέχρι και τις ανεπαίσθητες αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο σε συνδυασμό με την μαλακή ρύθμιση ανάρτησης και την άριστη ηχομόνωση, το ταξίδι γίνεται πλέον εύκολη υπόθεση για τον οδηγό και για όλους τους συνεπιβάτες. Ευέλικτο μες την πόλη για τις καθημερινές μετακινήσεις, άνετο και ξεκούραστο σε μακρινά ταξίδια, καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Τα συστήματα ασφαλείας φυσικά υπάρχουν, επεμβαίνοντας διακριτικά, όπως για παράδειγμα η ειδοποίηση για εμπόδιο σε κοντινή απόσταση, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και άλλα συστήματα όπως το adaptive cruise control όπου προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με το προπορευόμενο αυτοκίνητο, αυτόματα φώτα Citroen Led Vision και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, κάμερα οπισθοπορείας, Start/Stop για να επιτευχθεί καλύτερη οικονομία καυσίμου κ.α. Η ηλιοροφή προσδίδει φωτεινότητα αλλά και αίσθηση ελευθερίας διευρύνοντας το οπτικό πεδίο όλων των επιβατών.
Στην κατηγορία του, δεν είναι πολλές οι επιλογές (Toyota Corolla Cross, Ford Focus active), με όπλο του την άνεση, κερδίζει πόντους. Συνδυάζει ποιότητα με πλούσιο εξοπλισμό και χώρους, καθιστώντας το άριστη επιλογή για άτομα που κινούνται εντός και εκτός αστικού ιστού.
Παράλληλα το αυξημένο ύψος από το έδαφος δίνει και την επιλογή να κινηθεί κανείς άνετα και σε έναν ήπιο χωματόδρομο χωρίς να αγχώνεται.
Ο κινητήρας δεν θα απογοητεύσει τον οδηγό του, οι ρυθμίσεις του ταιριάζουν με το χαρακτήρα του οχήματος. Αν ψάχνεται την πιο άνετη πρόταση της αγοράς δείτε το προσεκτικά. Πιο άνετο είναι μόνο το C5X!
Τεχνικά χαρακτηριστικά Citroen C4 Χ 1.2 T
Κυβισμός: 1.199 cc
Ισχύς: 130 PS
Ροπή: 230 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.600/1.800/1.525χλστ.
Μεταξόνιο: 2.670 mm
Χώρος αποσκευών: (510 – 1.360 lt) (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.289 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,3 sec
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7,8 lt/100km
Εκπομπές CO2: 130 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 83 ευρώ
Τιμή: 36.450 ευρώ
Διαβάστε επίσης