To Ουγγρικό GP εξελίχθηκε με το συνήθη τρόπο φέτος παρότι είχε τη δυναμική για ανατροπή. Αυτή δεν ήρθε καθώς στην εκκίνηση ο Φερστάπεν παρότι εκκινούσε δεύτερος από το ακάθαρτο κατάφερε να στρίψει 1ος μπροστά από τον Πιάστρι που εκκινούσε 4ος.

Οι Χάμιλτον και Νόρις δεν ξεκίνησαν αντίστοιχα καλά και βρέθηκαν πίσω τους. Πρόβλημα στην εκκίνηση είχε ο Ζου που βράδυνε: «Πάτησε τέρμα το γκάζι αλλά η μηχανή δεν αποκρίθηκε» είπε ο οδηγός της Alfa Romeo.

1

Ο Μπότας που ήταν πίσω του, τον απέφυγε αλλά ο Κινέζος δεν είχε φόρα με αποτέλεσμα να τον περνούν όλοι. Αυτό δημιούργησε μια δυναμική στην πρώτη στροφή με τον Zoυ να χτυπά το Ρικιάρντο που χτύπησε τον Οκόν που χτύπησε το Γκασλί. Ως αποτέλεσμα εγκατάλειψη για τις δυο Alpine αλλά και οριοθέτηση του αγώνα για τον Αυστραλό και τον Κινέζο οδηγό.

Πιο κερδισμένος από την εκκίνηση βγήκε ο Σάινθ που βρέθηκε 6ος πίσω από το Λεκλέρκ. Ο Ισπανός εκκινούσε με τη μαλακή γόμα, εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητά της και πίεσε για να περάσει και το Λεκλέρκ. Στη Ferrari όμως του είπαν όχι. Όσοι οδηγοί είχαν εκκινήσει με τη μαλακή γόμα μπήκαν μετά το 10ο γύρο στα πιτ για να την αλλάξουν.

Ο Σάινθ ήταν ο τελευταίος που την έβγαλε στον 16ο γύρο. Δυο γύρους μετά μπήκε και ο Λεκλέρκ την ίδια στιγμή με το Νόρις. Έβγαλαν τη μέση γόμα και έβαλαν τη σκληρή. Το παράδειγμά τους ακολούθησε και ο πρωτοπόρος Φερστάπεν στον 23ο γύρο. Οι Ράσελ (18ος) και Πέρεζ (9ος) που είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα ήταν οι τελευταίοι που μπήκαν στα πιτ για αλλαγή. Ο Μεξικάνος εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της Red Bull πέρασε τις Ferrari, την McLaren του Πιάστρι και τη Mercedes του Χάμιλτον και κατάφερε να φτάσει στο βάθρο.

Μπροστά ο Φερστάπεν δεν είχε κανένα πρόβλημα να ελέγξει το ρυθμό και τη διαφορά από το Νόρις που ανέβηκε δεύτερος μετά την πρώτη αλλαγή ελαστικών των McLaren. Στη βρετανική ομάδα επέλεξαν να τον βάλουν πρώτο, με αποτέλεσμα να κάνει undercut στον Πιάστρι και να περάσει μπροστά.

Ο Ολλανδός πρωταθλητής πήρε σχετικά εύκολα και το βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ο Ράσελ από την άλλη κατάφερε ν΄ ανέβει 7ος και κέρδισε μια θέση όταν προστέθηκαν 5 sec στο χρόνο του Λεκλέρκ ο οποίος υπερέβη το όριο ταχύτητας στην είσοδο των πιτ. Αυτό ολοκλήρωσε με ταιριαστό τρόπο, ένα ακόμη μέτριο Σαββατοκύριακο για τις Ferrari.

Στη Red Bull έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν καθώς έσπασε το στοιχειωμένο ρεκόρ των McLaren από το 1988. Τότε οι Σένα – Προστ είχαν πάρει 11 νίκες σερί, η σημερινή ήταν η 12η για την Αυστριακή ομάδα.

Η τελευταία φορά που κέρδισε άλλη ομάδα ήταν στη Βραζιλία ο Ράσελ με τη Mercedes. Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή (30/7) το Βελγικό GP στη θρυλική πίστα του Σπα. Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν έχει 110 βαθμούς διαφορά από τον Πέρεζ, ενώ στη βαθμολογία των κατασκευαστών η Red Bull έχει υπερδιπλάσιους βαθμούς από τη Mercedes (223β.) και ακολουθούν Aston Martin (184β.) και Ferrari (167β.)

Η τελική κατάταξη ήταν:

Διαβάστε επίσης:
ΑΒΑΞ για κατάρρευση γέφυρας στην Πάτρα: Στον χώρο βρέθηκαν άτομα μη έχοντα εργασία

Νίκος Ταχιάος: Αναπάντητα ερωτήματα για τη γέφυρα που κατέρρευσε στην Πάτρα

Ακραίος κίνδυνος πυρκαγιάς – Κατάσταση Συναγερμού για τη Δευτέρα 24 Ιουλίου – Ποιες περιοχές κινδυνεύουν